GL1100 problemen bij " radeloos moedertje"
GL1100 problemen bij " radeloos moedertje"
Ik kreeg via onze GWMCB de raad om hier lid te worden van "indiaantje"
Ik rijd met een US versie GL1100Dx Aspencade
en zoek hulp voor mijn probleem.
Ik was destijds 1990/1994 al lid van de GWMCB/GWCD/GWCH.Na mijn zwaar ongeval (1500)was ik 14j afwezig en heb nu weer de VOLLE virus te pakken welliswaar met een povere 1100
Mijn verhaal:
GL1100 problemen bij " radeloos moedertje"
Beste GW'ers
Ik was zooo fier dat ik weer de baan op kon met een 1100....Ik heb amper 4 km kunnen genieten van de vrijheid...
Wat is er nu gebeurd? mijn verhaal en jullie hulp en/of steun/raad:
Deze moto heeft 2,5j volledig stilgestaan onder een afdakje (als ik hem kocht).Heb de motor binnen gedaan bij Peter Geens uit antwerpen voor deze op punt te zetten.Motor heeft stationnair verschillende malen kort en lang gedraaid(maar niet mee gereden...)Ik heb er de nummerplaten op gedaan en ben van den Azijnbrug naar de Q8(Bisschoppenhoflaan) gereden.Daar stelde ik vast dat aan de zijkant van de motor lichte damp te zien was(mss door te lang stilgestaan te hebben).Ik ben dan maar terug gereden naar Geens en daar aangekomen rookte de motor redelijk veel aan de linker- en rechterzijkant van het blok,maar geen druppel water of olie te zien,wel geur van verbrand rubber...Nadat de motor weer was afgekoeld deed die mecanieker er water in en probeerde de motor weer te starten wat moeilijk ging.Nadat ie draaide stelde hij vast dat de motor moeilijk rond draaide en dat plots het water uit de linkeruitlaat met massas kwam.
Nu mijn vraag.....
Wat scheelt er aan mijn Wingsken
Wie kan mij raad en daad geven hierin
Is de kost haalbaar tegenover de waarde van de motor
En WIE heeft er mss nog een 1100 motor staan
Ik wil dolgraag met pasen van de partij zijn op het Intern.treffen...
Bedankt voor jullie massaale hulp.
Van "radeloos moedertje"
schepenssarah@hotmail.com
0032476404921
Ik rijd met een US versie GL1100Dx Aspencade
en zoek hulp voor mijn probleem.
Ik was destijds 1990/1994 al lid van de GWMCB/GWCD/GWCH.Na mijn zwaar ongeval (1500)was ik 14j afwezig en heb nu weer de VOLLE virus te pakken welliswaar met een povere 1100
Mijn verhaal:
GL1100 problemen bij " radeloos moedertje"
Beste GW'ers
Ik was zooo fier dat ik weer de baan op kon met een 1100....Ik heb amper 4 km kunnen genieten van de vrijheid...
Wat is er nu gebeurd? mijn verhaal en jullie hulp en/of steun/raad:
Deze moto heeft 2,5j volledig stilgestaan onder een afdakje (als ik hem kocht).Heb de motor binnen gedaan bij Peter Geens uit antwerpen voor deze op punt te zetten.Motor heeft stationnair verschillende malen kort en lang gedraaid(maar niet mee gereden...)Ik heb er de nummerplaten op gedaan en ben van den Azijnbrug naar de Q8(Bisschoppenhoflaan) gereden.Daar stelde ik vast dat aan de zijkant van de motor lichte damp te zien was(mss door te lang stilgestaan te hebben).Ik ben dan maar terug gereden naar Geens en daar aangekomen rookte de motor redelijk veel aan de linker- en rechterzijkant van het blok,maar geen druppel water of olie te zien,wel geur van verbrand rubber...Nadat de motor weer was afgekoeld deed die mecanieker er water in en probeerde de motor weer te starten wat moeilijk ging.Nadat ie draaide stelde hij vast dat de motor moeilijk rond draaide en dat plots het water uit de linkeruitlaat met massas kwam.
Nu mijn vraag.....
Wat scheelt er aan mijn Wingsken
Wie kan mij raad en daad geven hierin
Is de kost haalbaar tegenover de waarde van de motor
En WIE heeft er mss nog een 1100 motor staan
Ik wil dolgraag met pasen van de partij zijn op het Intern.treffen...
Bedankt voor jullie massaale hulp.
Van "radeloos moedertje"
schepenssarah@hotmail.com
0032476404921
-
- Berichten: 989
- Lid geworden op: 20 mei 2007, 11:23
- Locatie: belgie/vilvoorde
-
- Berichten: 508
- Lid geworden op: 10 jul 2007, 13:58
- Locatie: Groningen
- Gizmolver
- Berichten: 43
- Lid geworden op: 12 feb 2008, 12:45
- Locatie: Leffinge ( België )
-
- Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
- Berichten: 247
- Lid geworden op: 28 mar 2006, 22:56
- Type Goldwing: GL1800
- Locatie: Bilzen
Re: GL1100 problemen bij " radeloos moedertje"
Sarah schreef: Nadat de motor weer was afgekoeld deed die mecanieker er water in en probeerde de motor weer te starten wat moeilijk ging.Nadat ie draaide stelde hij vast dat de motor moeilijk rond draaide en dat plots het water uit de linkeruitlaat met massas kwam.
Nu mijn vraag.....
Wat scheelt er aan mijn Wingsken
Wie kan mij raad en daad geven hierin
Zonder of met veel te weinig water gereden ,en Uw wingske is denkelijk heet gelopen
schade,,,,
Linker cylinderkop pakking kapot
Wat de herstelling kost , geen idee
Grts G.W.P.
Don't dream your life ....Live your dreams !
- mario1976
- Berichten: 155
- Lid geworden op: 12 jan 2008, 23:45
- Locatie: Beek en Donk
Inderdaad, dat denk ik ook, heetgelopen en koppakking eruit, kosten, licht eraan waar je hem laat maken, pakkingset kost zo'n goeie 100,-.
Beste om allebei de koppen eraf te halen en in orde te maken, koppakkingset is toch voor beide kanten. Hoop dat het allemaal goed komt.
Beste om allebei de koppen eraf te halen en in orde te maken, koppakkingset is toch voor beide kanten. Hoop dat het allemaal goed komt.
veel rijplezier,
Honda Goldwing GL1500/6 1988 met EML GTE zijspan
BMW R1150GS 2000
http://www.kandelaars.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
Honda Goldwing GL1500/6 1988 met EML GTE zijspan
BMW R1150GS 2000
http://www.kandelaars.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
- Ria1966
- Berichten: 58
- Lid geworden op: 19 jan 2008, 23:26
- Locatie: Beek en Donk
- Contacteer:
-
- Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
- Berichten: 2545
- Lid geworden op: 03 jan 2007, 01:25
- Type Goldwing: GL1800
- Locatie: Altea ( Spanje )
Welkom Sarah
Sorry ook ik kan je niet helpen .
Maar een motorblok wat zolang stil heeft gestaan ?
Dat zal toch wel degenlijk even uit elkaar moeten denk ik ,
Maar ik kan het mis hebben hoor ook ik geef alles uit handen aan mensen die er wel verstand van hebben .
Je krijgt zeker nog antwoord op jou vragen .
Wij hopen dan ook dat je weer snel op je Wing kan gaan toeren .
Groeten uit Breda
Bert en Diana
Sorry ook ik kan je niet helpen .
Maar een motorblok wat zolang stil heeft gestaan ?
Dat zal toch wel degenlijk even uit elkaar moeten denk ik ,
Maar ik kan het mis hebben hoor ook ik geef alles uit handen aan mensen die er wel verstand van hebben .
Je krijgt zeker nog antwoord op jou vragen .
Wij hopen dan ook dat je weer snel op je Wing kan gaan toeren .
Groeten uit Breda
Bert en Diana
er is geen mooiere wing dan een goldwing
-
- Berichten: 2410
- Lid geworden op: 06 apr 2007, 16:35
- Type Goldwing: GL1500
- Locatie: Harderwijk
Welkom Sarah,
Zo te lezen heb je een groot probleem, het blok zal toch enigzins uit elkaar moeten om te kijken wat er aan de hand is.
Zo kun je alleen maar raden wat het is en daar schiet je ook niks mee op.
Ik hoop dat de schade beperkt is en dat je snel weer kunt rijden.
Groeten Pierre
Zo te lezen heb je een groot probleem, het blok zal toch enigzins uit elkaar moeten om te kijken wat er aan de hand is.
Zo kun je alleen maar raden wat het is en daar schiet je ook niks mee op.
Ik hoop dat de schade beperkt is en dat je snel weer kunt rijden.
Groeten Pierre
Navigator: Pierre
GL1500A 1989
GL1500A 1989
-
- Berichten: 81
- Lid geworden op: 02 feb 2007, 10:04
- Locatie: hoek van holland
- Contacteer:
hallo sarah
ik heb zelf net een gl1000 gekocht die heeft denk ik 6 jaar stil gestaan
benziene er in en lopen niet mooi maar hij loopt
ik denk dat je motor al stuk was of lek ,geen water er in dan krijg je schade ik zou als je hem laat repareren eerst prijs opgaven vragen
in ieder geval welkom
gr koos
ik heb zelf net een gl1000 gekocht die heeft denk ik 6 jaar stil gestaan
benziene er in en lopen niet mooi maar hij loopt
ik denk dat je motor al stuk was of lek ,geen water er in dan krijg je schade ik zou als je hem laat repareren eerst prijs opgaven vragen
in ieder geval welkom
gr koos
-
- Berichten: 29
- Lid geworden op: 28 mar 2008, 16:11
- Locatie: Baarn,Utrecht
- Contacteer: