LCD Dashboard op '81

Technische vragen, tips, trucs, enz.
Plaats reactie
Motorhoofd

LCD Dashboard op '81

Bericht door Motorhoofd » 04 dec 2007, 20:08

Hallo allemaal,

Ben een nieuw lid en heb dit weekend mijn Naked uit '81 opgehaald.
Dit ging niet helemaal goed, na het tanken starte mijn nieuwe aanwinst niet meer, startmotor kapot. Flink balen natuurlijk maar er komt een nieuwe op en hopelijk kan ik m zaterdag weer in ontvangst nemen.

De motor die ik gekocht heb, heeft een mijlenteller, dit vind ik erg vervelend en ben nu op zoek naar een kilometerteller, ik heb er twee gevonden, een digitale en een "analoge". Ik begrijp dat de analoge zonder problemen is over te zetten maar die digitale heeft ook wel wat.

Die digitale is er een van een '83 model, mijn vraag is, past deze op een '81-er? Wat moet er hiervoor gebeuren?

Verder heb ik nog een vraag, heeft iemand een digitale versie van het werkplaats handboek wat ik mag copieëren / downloaden?

Gebruikersavatar
RonalT
Berichten: 13406
Lid geworden op: 11 okt 2007, 09:45
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Dinteloord

Re: LCD Dashboard op '81

Bericht door RonalT » 05 dec 2007, 23:28

Motorhoofd schreef:Hallo allemaal,

Verder heb ik nog een vraag, heeft iemand een digitale versie van het werkplaats handboek wat ik mag copieëren / downloaden?
Het kan niet genoeg geschreven worden, dus nog maar eens in een ander gebied in het forum

http://goldwing.soylentgeek.com/

voor werkplaatshandboeken van alle types Goldwings
Groeten, RonalT


Kijk in de evenementen kalender wat er dan te doen is

And there is no better teacher than experience (Christain Horner)

Motorhoofd

Bericht door Motorhoofd » 06 dec 2007, 07:02

Topper!

Bedankt. Had al bijna via marktplaats een van die cd-tjes gekocht waar waarschijnlijk exact het zelfde op staat.

Bedankt!

Heb je toevallig ook een antwoord op mijn lcd dash vraagje?

1500
Berichten: 2410
Lid geworden op: 06 apr 2007, 16:35
Type Goldwing: GL1500
Locatie: Harderwijk

Bericht door 1500 » 08 dec 2007, 17:26

Hoi Motorhoofd

Zo even een LCD unit er op bouwen dat gaat niet lukken, daar is het veel te complex voor


Groeten Pierre :wink:
Navigator: Pierre
GL1500A 1989

Plaats reactie