gl1100 bokt bij stationair

Technische vragen, tips, trucs, enz.
Plaats reactie
richard1979
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 jun 2014, 13:18
Type Goldwing: GL1100

gl1100 bokt bij stationair

Bericht door richard1979 » 24 jun 2014, 13:22

goedendag kan iemand mij helpen ik heb een gl1100 uit 1980 maar tikt bij stationair toerental bij hoger toerental is de tik weg blok staat echt te bokken.
heb al olie ververst kleppen nagekeken filters vervangen bobine vervangen en bougies.

op youtube heb ik deze gevonden die hetzelfde doet

youtu.be/w6PRKsgZkdw

peter

Re: gl1100 bokt bij stationair

Bericht door peter » 25 jun 2014, 09:17

Natuurlijk is het moeilijk om een diagnose te stellen via een filmpje maar als ik het zo hoor zou ik denken dat er 1 cilinder niet mee loopt. Even starten en aan de praat houden. Uitzetten en voorzichtig voelen aan je uitlaatbochten. Eentje is er waarschijnlijk koud. Dan kijken of de bougie wel goed vonkt op de cilinder en kijken of de bougie nat is of iets dergelijk. Is hij droog dan krijgt de cilinder geen brandstof en moet je de carburateurs schoonmaken. Vonkt hij echt niet dan begin je bij de bougiedop. Druk de bougie in een andere dop en kijk of hij vonkt. Vervang eventueelde bougiedop en op die manier steeds een stapje verder opzoek naar de oorzaak. Eerst uivogelen om welkecilinder het gaat.

koltd
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 366
Lid geworden op: 16 jul 2008, 23:00
Type Goldwing: GL1000
Locatie: rotterdam
Contacteer:

Re: gl1100 bokt bij stationair

Bericht door koltd » 28 jun 2014, 22:23

Weet haast wel zeker dat er een lager uitligt
K0
K1
K2
K3/Z
LTD
Plain Jane 1100
Plain Jane 1200
http://www.classicwingsonwheels.nl

Plaats reactie