inhouden motor


Technische vragen, tips, trucs, enz.

inhouden motor

Berichtdoor scene » 23 Feb 2014, 12:52

Goedemorgen , met of zonder zorgen !

voor de techneuten onder ons de volgende vraag.
Een technische vraag, mijn motor start prima , echter als ik rijdt en door wil trekken vanaf zo'n 3000 rpm dan houdt hij in.
hij heeft dan geen verbranding meer .
Wil zeggen net of hij niet voldoende brandstof krijgt. ik vermoed een vacuum lekkage , of onvoldoende brandstof in de vlotterkamers. Nou heb ik de hoogte van de vlotters nagezien en dat is goed . heeft iemand hier wel eens mee te maken gehad ? dus bij het gasgeven zegt ie bluuurhhhh. blijf ik beneden 3000 rpm is er niks aan de hand .
:!:
scene
 
Berichten: 48
Geregistreerd: 06 Mrt 2012, 19:48
Woonplaats: Zevenbergen
Type Goldwing: GL1100

Re: inhouden motor

Berichtdoor lord of the wing » 23 Feb 2014, 19:16

Probeer haal eens je vuldop van de benzine los wanneer je een zuigend geluid hoort is er weer normale druk in je tank dit kan gebeuren wanneer hij lang stil stond, succes.
BAAI ZE WEE
KGAAI ENNIE WEE
Gebruikers-avatar
lord of the wing
 
Berichten: 300
Geregistreerd: 19 Okt 2010, 17:52
Type Goldwing: GL1500

Re: inhouden motor

Berichtdoor RonalT » 23 Feb 2014, 22:30

Vuil benzinefilter .....
Groeten, RonalT


Kijk in de evenementen kalender wat er dan te doen is

Op zoek naar een mooie kentekenplaathouder of andere leuke gadgets? Klik hier!

Ondervinding is de optelsom van alles wat je ooit vekeerd hebt gedaan
Gebruikers-avatar
RonalT
 
Berichten: 11810
Geregistreerd: 11 Okt 2007, 09:45
Woonplaats: Dinteloord
Type Goldwing: GL1500

Re: inhouden motor

Berichtdoor scene » 28 Feb 2014, 13:54

Helaas , none of the above .

kan iemand mij iets vertellen over de vervroeger van de ontsteking. was daar ook iets met vacuum ?
scene
 
Berichten: 48
Geregistreerd: 06 Mrt 2012, 19:48
Woonplaats: Zevenbergen
Type Goldwing: GL1100

Re: inhouden motor

Berichtdoor Silverwing » 09 Apr 2014, 19:55

Hai,
in mijn geval heeft de motor op een dynajet bank gestaan. De meters gaven aan dat er een verschil/probleem was.
Kon van alles zijn ....

Gaatje in de uitlaat /bougies/bougiekabelbreuk/carburateurs/benzine naalden/....
uiteindelijk is het blok er uit geweest en de vervroeger vervangen (zat een en ander vast/roest)en toen het blok er toch uit lag heel veel nagelopen en gereviseerd .
Liep daarna weer prima (Aspencade 1100 1981...)

Succes ermee.
Peter.
Gebruikers-avatar
Silverwing
 
Berichten: 27
Geregistreerd: 28 Feb 2012, 14:43
Type Goldwing: GL1100

Re: inhouden motor

Berichtdoor friesbloed » 14 Mei 2014, 17:18

Er staat ergens(ik ben een leek) dat de caberateurs) bij een gl1100 wat extra`s doen,ik weet het ,aangezien ik nu niet boven de 4000 kom,maar bij 4500 ruik ik de brandstof en werkt de gl 1100 als een turbo,,vraag maar aan harm deboer :D
friesbloed
 
Berichten: 173
Geregistreerd: 19 Jan 2012, 17:05
Woonplaats: Lioessens
Type Goldwing: GL1200

Re: inhouden motor

Berichtdoor friesbloed » 14 Mei 2014, 17:20

ik bedoel de brandstofleiding
friesbloed
 
Berichten: 173
Geregistreerd: 19 Jan 2012, 17:05
Woonplaats: Lioessens
Type Goldwing: GL1200


Terug naar GL1100

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast