gl 1100 81'

Technische vragen, tips, trucs, enz.
Plaats reactie
indiaantje
Berichten: 989
Lid geworden op: 20 mei 2007, 11:23
Locatie: belgie/vilvoorde

gl 1100 81'

Bericht door indiaantje » 20 mei 2007, 11:28

geachte
ben nieuw bij deze hobby , nu had ik een vraagje , ik kan een gl 1100 van 81' kopen met weinig originele km , maar is wat kaaltjes , maar ik kan ook een gl 1100 van 80' kopen met veel opties zoals verlichte kofferbakken enz... op maar motor zelf is in slechte staat , kan ik veel overzetten van die van 80' op de kale 81'

alvast bedankt
mark

Eagle

Bericht door Eagle » 20 mei 2007, 12:25

Hoi,

Al naar gelang de koffers en de kuip het zelfde zijn kan je heel veel overzetten. De verlichting is normaal "standaard" te koop van Honda. Of je moet Vetter koffers hebben. Dat is eigenlijk 1 van de verschillen.

Ik kan niet uit je verhaal halen of je ze nu beide wil kopen. Mocht je dat doen, bekijk dan bv eens op de site van Bikers Best naar de prijzen van nieuwe onderdelen. Bekijk dan de staat van de gebruikte 1100 en wat je er zelf voor over hebt. De goede 1100, maak een proefrit en laat hem keuren. Das mijn advies.

Ik heb zelf een 1100 gehad en heb daar veel plezier aan gehad. Denk er wel aan dat je hem goed warm rijd, voordat je hem in zijn toeren trekt, anders kan je wel eens je koppakking eruit balzen en dat kost geld en is niet goed voor je machine.

Ook kan je niet al te veel normale verlichting op de 1100 aansluiten. Dat kan je dynamo niet aan. Als je iets met verlichting wilt doen, kijk dan of je LED verlichting kan pakken.

Hoop dat ik je zo iets heb kunnen helpen.

Welkom overigens, mocht ik dat nog niet gezegd hebben.

Groetjes Edi

indiaantje
Berichten: 989
Lid geworden op: 20 mei 2007, 11:23
Locatie: belgie/vilvoorde

Bericht door indiaantje » 20 mei 2007, 12:34

alvast bedankt Edi
dus ik kan van een maat een gw van 81' kopen met nog geen 60.000 originele km's voor 2000€ nieuw baterij enal erop volledig nazicht gehad maar is wat kaal , nu kan ik voor nog geen 1000€ en gw van 80' kopen waar veel opties opzitten zoals dus die koffers enz maar waar heel veel werk aan is om die op te knappen , en zou deze willen opkopen om er de nodige reserve stukken van te willen gebruiken , maar wist niet dat de gw van 80' op die van 81 zou passen , weet ook niet of er heel veel verschil is tussen 80 en 81'

grtz
mark

Eagle

Bericht door Eagle » 20 mei 2007, 12:46

Op een aantal 1100 modellen zitten er nog niet de standaard Honda koffers op. Ik had nog een model met de Vetter koffers.

Dus zoals gezegd, bekijk ze even en bekijk ook de prijzen van de onderdelen.

€1000 voor een machine met VEEL goede onderdelen hoeft niet duur te zijn.

Als je via google bekijkt, dan zal je het verschil in modellen zien van de 1100
http://images.google.nl/images?svnum=10 ... +wing+1100
http://images.google.nl/images?ndsp=18& ... 00&spell=1

Ik hoop dat je er iets mee kan...

Ik hoor het graag en zie graag foto's hier van je eventuele aankoop, of wat je wilt gaan aankopen

Groetjes Edi

indiaantje
Berichten: 989
Lid geworden op: 20 mei 2007, 11:23
Locatie: belgie/vilvoorde

Bericht door indiaantje » 20 mei 2007, 12:59

komt voor mekaar , als ik alles hier staan heb zal ik me er mee bezig houden om foto's te posten
grtz
mark

Plaats reactie