GL1000 naar origineel.

Technische vragen, tips, trucs, enz.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Fred001
Berichten: 29
Lid geworden op: 20 sep 2010, 20:03
Type Goldwing: GL1000
Locatie: Rijen

GL1000 naar origineel.

Bericht door Fred001 » 09 aug 2011, 21:32

Hallo allemaal, door omstandigheden even uit het net geweest maar gelukkig nu weer terug.

Meteen heb ik een drietal vragen en wellicht weet iemand van jullie hoe het zit. In het streven om de GL 1000 weer zo origineel mogelijk te krijgen kom ik niet uit de volgende zaken. Het gaat om het 1977 K2 model.
1. Wat is de originele positie van de knipperlichten achter. Onder het zadel of aan het achterlicht?
2. Wat is het originele zadel. Met alleen de chromen strip bij de bestuurder of geheel rondom het zadel?
3. Het achterspatbord lang of kort? Is dit een US specificatie?

Mocht iemand iets weten hoor ik het graag. Inmiddels wel een complete originele uitlaat gekocht en deze komt in november naar Nederland. Ook de rubbertjes tussen de koplamp en reflectors gevonden en gemonteerd. (Lang leve Ebay!)

Vr gr Fred W

Gebruikersavatar
Duizender
Berichten: 319
Lid geworden op: 08 aug 2010, 20:58
Type Goldwing: GL1000

Re: GL1000 naar origineel.

Bericht door Duizender » 09 aug 2011, 22:14

Jee, doe ik juist mijn best om alles te veranderen....... :twisted: :twisted:

Achterspatbord, volgens mij lang.
De korte hoort bij het KZ (amerikaanse) model

Kijk anders eens op http://www.gl1000.nl/

Daar staan heel wat brochures en reportages uit motorbladen.

Bart
CarboWing under construction

Gebruikersavatar
Fred001
Berichten: 29
Lid geworden op: 20 sep 2010, 20:03
Type Goldwing: GL1000
Locatie: Rijen

Re: GL1000 naar origineel.

Bericht door Fred001 » 10 aug 2011, 12:13

Bart, ja, ik ben je project aan het volgen. Ziet er goed uit. Ik ga nog eens kijken op gl1000.nl maar daar staan ook wat tegenstrijdige foto's. Denk dat ik maar gewoon maar een keuze moet maken.

vr gr Fred

Plaats reactie