GL1000 stoppers + carburateurhuis pakkingen

Technische vragen, tips, trucs, enz.
Plaats reactie
ronbalkema
Berichten: 225
Lid geworden op: 07 okt 2009, 19:57
Type Goldwing: GL1000
Locatie: Appingedam

GL1000 stoppers + carburateurhuis pakkingen

Bericht door ronbalkema » 21 jul 2011, 18:18

ik zoek voor een GL1000 (K3) de stoppers voor de carburateurs(4 kleine zwarte dopjes) en 2 pakkingen voor het carburateurhuis. Wie kan mij er aan helpen of weet een adres waar ik het kan halen.
Ik heb mijn vraag op diverse plekken uitgezet, maar dat ik meerdere antwoorden krijg maakt mij niet uit. GL Wings and Parts heeft ze in ieder geval niet. Hij verwijst mij naar Randack Amerika, maar misschien heeft iemand dichter bij huis ze ook. Ik hoef ze uiteraard niet gratis, dus mail ook maar de prijs die je er voor wilt hebben.
Misschien heeft iemand een gedemonteerde carbs.set liggen; die wil ik voor de stoppers ook wel overnemen voor een redelijke prijs.

Alvast bedankt voor de reacties.

Gr. Ron
Appingedam
0596-670097

Gebruikersavatar
Chris Houben
Berichten: 371
Lid geworden op: 31 mei 2009, 23:15
Type Goldwing: GL1200
Locatie: Erm

Re: GL1000 stoppers + carburateurhuis pakkingen

Bericht door Chris Houben » 21 jul 2011, 19:49

Hallo Ron,
kijk eens op http://www.goldwing.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Dat is van Bikers Best in Renswoude.

Gr.Chris
een dag niet gereden op een wing is een dag niet geleefd

japie de cipier
Berichten: 1840
Lid geworden op: 27 apr 2006, 22:03
Type Goldwing: GL1200
Locatie: Den Hoorn [Z/H]
Contacteer:

Re: GL1000 stoppers + carburateurhuis pakkingen

Bericht door japie de cipier » 21 jul 2011, 21:00

http://www.cmsnl.com/honda-gl1000-gold- ... +1501.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Plak deze link eens even.

zit in de buurt van tiel
Japie de Cipier.

als je denkt alles te weten, zal je wel dom willen blijven.
en als je niet luistert, zal je ook niets horen.
schuik@hotmail.com

Goldiefan
Berichten: 369
Lid geworden op: 10 mei 2010, 19:55
Type Goldwing: GL1000
Locatie: Groningen

Re: GL1000 stoppers + carburateurhuis pakkingen

Bericht door Goldiefan » 21 jul 2011, 22:13

Beste Ron,

Je weet, door schade en schande weet ik hier wel wat van. Tip no 1 vind ik wat minder, tip no 2 heb ik prima ervaringen mee en onderdelen van Randall Washington zijn helemaal perfect, mijn carburateurs zijn er uiteindelijk goed van geworden en de Verenigde Staten zijn minder ver weg dan je denkt, anno 2011 :D .
By the way: hoor ik nog eens wat van je? Ik sta nog steeds, en steeds meer, achter 'ons' plannetje!

Groet,

Jeroen

peter

Re: GL1000 stoppers + carburateurhuis pakkingen

Bericht door peter » 22 jul 2011, 20:42

Meet eens de diameter van de gaatjes waar de plugjes inmoeten . Dan ga je naar een zaak die pakkingen verkoopt en vraag je om een benzinebestendige o- ring die iets dikker is als de gaatjes van de plugjes. Neem een kniptangetje en knip daar 4 stukjes van die in de gaatjes passen .
De andere pakking weet ik niet welke je bedoeld dus leg eens uit...

Plaats reactie