Aankoop GL 1000 met zijspan
-
- Berichten: 81
- Lid geworden op: 02 feb 2007, 10:04
- Locatie: hoek van holland
- Contacteer:
-
- Berichten: 81
- Lid geworden op: 02 feb 2007, 10:04
- Locatie: hoek van holland
- Contacteer:
-
- Berichten: 81
- Lid geworden op: 02 feb 2007, 10:04
- Locatie: hoek van holland
- Contacteer:
-
- Berichten: 2410
- Lid geworden op: 06 apr 2007, 16:35
- Type Goldwing: GL1500
- Locatie: Harderwijk
Hoi Koos,
Bel eens met de RDW en vraag of je deze gegevens kan krijgen, als ze dit zouden doen dan zal het zeker wel weer wat gaan kosten
Of je moet een vriend bij de politie of gelijke hebben, die kunnen ook aan die gegevens komen.
Ik heb zelf zo ook wel de gegevens gekregen.
Groeten Pierre
Bel eens met de RDW en vraag of je deze gegevens kan krijgen, als ze dit zouden doen dan zal het zeker wel weer wat gaan kosten
Of je moet een vriend bij de politie of gelijke hebben, die kunnen ook aan die gegevens komen.
Ik heb zelf zo ook wel de gegevens gekregen.
Groeten Pierre
Navigator: Pierre
GL1500A 1989
GL1500A 1989
-
- Berichten: 81
- Lid geworden op: 02 feb 2007, 10:04
- Locatie: hoek van holland
- Contacteer:
gisteren begonnen met opbouwen erg veel werk gehad aan het verwijderen van de pakkingen er was vloeibare pakking gebruikt.
switchs voor de van gemonteerd alles werkt weer goed
waterpomp en covver gemonteerd en een oliepeilstok en filter
radiator schoon en de bedrading weer ok.
overbruggings schakelaar voor ventilator op stuur aangesloten
de rest van de overtollige bedrading weg gehaald.
en natuurlijk alle onderdelen die ik er af heb gehaald de zwarte verf er af en blank gemaakt
dinsdag de distributieriemen vervangen.
gr koos
switchs voor de van gemonteerd alles werkt weer goed
waterpomp en covver gemonteerd en een oliepeilstok en filter
radiator schoon en de bedrading weer ok.
overbruggings schakelaar voor ventilator op stuur aangesloten
de rest van de overtollige bedrading weg gehaald.
en natuurlijk alle onderdelen die ik er af heb gehaald de zwarte verf er af en blank gemaakt
dinsdag de distributieriemen vervangen.
gr koos
- gerbet
- Berichten: 1566
- Lid geworden op: 25 jul 2006, 15:11
- Locatie: Twello
[quote="1500"]Hoi Koos,
Bel eens met de RDW en vraag of je deze gegevens kan krijgen, als ze dit zouden doen dan zal het zeker wel weer wat gaan kosten
Of je moet een vriend bij de politie of gelijke hebben, die kunnen ook aan die gegevens komen.
Ik heb zelf zo ook wel de gegevens gekregen.
Groeten Pierre[/quotegoede middag dat heb ik pas ook geprobeerd maar kreeg het niet voor elkaar ze beroepen zich op prive rechten en zijn bang dat ze er moeilijkheden mee krijgen als ze adressen doorgeven.
gr. gerbet
Bel eens met de RDW en vraag of je deze gegevens kan krijgen, als ze dit zouden doen dan zal het zeker wel weer wat gaan kosten
Of je moet een vriend bij de politie of gelijke hebben, die kunnen ook aan die gegevens komen.
Ik heb zelf zo ook wel de gegevens gekregen.
Groeten Pierre[/quotegoede middag dat heb ik pas ook geprobeerd maar kreeg het niet voor elkaar ze beroepen zich op prive rechten en zijn bang dat ze er moeilijkheden mee krijgen als ze adressen doorgeven.
gr. gerbet
-
- Berichten: 81
- Lid geworden op: 02 feb 2007, 10:04
- Locatie: hoek van holland
- Contacteer:
Gisteren distributieriem vervangen
alles weer opgebouwd en aangesloten
olie en koelvloeistof gevuld en starten en ja hoor na een aantal pogingen ging hij lopen
warm laten worden en toen had ik water lekkage er zat een slang niet goed vast na aandraaien was dat opgelost
de temp meter liep op en de ventilator kwam bij afgesteld op 1200 toeren
na 30 a'40 minuten ging hij mooier lopen geen olie lekkage meer.
nu de bedrading nazien de richtingaanwijzers werken niet goed en het contactslot is niet aangesloten waarschijnlijk is dat defect dan moet ik een ander zoeken maar eerst proef rijden
gr koos
alles weer opgebouwd en aangesloten
olie en koelvloeistof gevuld en starten en ja hoor na een aantal pogingen ging hij lopen
warm laten worden en toen had ik water lekkage er zat een slang niet goed vast na aandraaien was dat opgelost
de temp meter liep op en de ventilator kwam bij afgesteld op 1200 toeren
na 30 a'40 minuten ging hij mooier lopen geen olie lekkage meer.
nu de bedrading nazien de richtingaanwijzers werken niet goed en het contactslot is niet aangesloten waarschijnlijk is dat defect dan moet ik een ander zoeken maar eerst proef rijden
gr koos
-
- Berichten: 989
- Lid geworden op: 20 mei 2007, 11:23
- Locatie: belgie/vilvoorde
-
- Berichten: 81
- Lid geworden op: 02 feb 2007, 10:04
- Locatie: hoek van holland
- Contacteer:
- Black Wing
- Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
- Berichten: 2016
- Lid geworden op: 09 apr 2006, 19:25
- Type Goldwing: GL1500
- Locatie: Lelystad
De eerste versnelling is doorgaans erg lawaaierig met inschakelen,koos noort schreef:knipperlichten werken weer alle verbindingen en stekkers schoon gemaakt
start prima
koppeling gesteld schakeld nu beter maar nog steeds met lawaai
is dat normaal
motor loopt nu rustiger ook stationair.
nu de remmen deze komen niet makkelijk los blijven hangen
gr koos
de remcilinders zullen moeten worden schoongemaakt en op roest moeten worden gecontroleerd, de rubbers waarschijnlijk vervangen,
nieuwe olie en goed opletten of je met de montage het goede vet gebruikt voor de cilinders
Groeten, Eric
-
- Berichten: 81
- Lid geworden op: 02 feb 2007, 10:04
- Locatie: hoek van holland
- Contacteer:
- Black Wing
- Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
- Berichten: 2016
- Lid geworden op: 09 apr 2006, 19:25
- Type Goldwing: GL1500
- Locatie: Lelystad
Daar schiet je volgens mij niet veel mee op, de klauwen zitten zeker klem op de schijf, je zult toch iets tussen de schijf en de cilinder moeten zien te krijgen, zorg wel dat je de oliedruk afvoert, deksel van het reservoir of ontluchtingsnippel los, dan zou je de cilinder terug moeten kunnen drukken, het zal wel heel zwaar gaan door vuil en roest
Groeten, Eric