Ruilblok of verkopen...

Technische vragen, tips, trucs, enz.
Plaats reactie
Sem
Berichten: 14
Lid geworden op: 12 nov 2014, 22:16

Ruilblok of verkopen...

Bericht door Sem » 27 nov 2015, 17:06

Beste mensen,

Ik heb een GL1000 in de aanbieding. Ik dacht dat alleen de dynamo/stator vervangen moest worden maar nu blijkt dat de 'primary chain' te veel spanning heeft en de oliesproeier versleten is. Ik heb helaas geen tijd noch budget om de boel grondig en goed aan te pakken dus moet hem te koop aanbieden. Hij staat daarom ook op de verkooppagina van het forum.

Een andere optie is als iemand een gereviseerd blok in de aanbieding heeft die hij (met korting) wil ruilen tegen mijn blokje. Of wellicht kennen jullie iemand/een bedrijf?

ik hoor graag van jullie!

Groet!

Sem

GL-1800
Berichten: 1486
Lid geworden op: 14 okt 2012, 12:00
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Waar de Wing ons brengt..

Re: Ruilblok of verkopen...

Bericht door GL-1800 » 02 dec 2015, 06:12

Mogge.

Probeer koldt eens van t forum....heeft er wel 1tje. Denk er om dat wellicht ook je primaire demper verrot is, de rubbers. Zijn ook vervelende dure dingen. Gaatr hij je wel vertellen dan.

En verder zijn lagers.e.d. ook te bekijken en als t niet ok is.....duuuuuuuuuuuuuuuure aangelegenheid. En ze raken op...

Suc6!
Iedereen weet alles maar... :? Niemand weet iets... :lol:
Groetjes Rob.

Sem
Berichten: 14
Lid geworden op: 12 nov 2014, 22:16

Re: Ruilblok of verkopen...

Bericht door Sem » 08 mar 2016, 13:20

Mogge!

Sorry, tijdje weggeweest van het form. Heb inderdaad contact met Koldt! Ben de boel toch maar open aan het halen...leer je ook nog eens van ;)

thanks!

Grt. Sem

Gebruikersavatar
coenox
Berichten: 100
Lid geworden op: 19 apr 2010, 09:58
Locatie: Ede

Re: Ruilblok of verkopen...

Bericht door coenox » 09 mar 2016, 12:24

Goed om te horen. Ik heb een soort haat-liefde verhouding met mijn GL1000 Gandalf. Harry is één van de redenen dat ik hem nog heb. Dat, en het feit dat dit nu mijn eerste motor is die ouder dan 40 jaar is, en daarmee weer een echte oldtimer.
GL als hobby en CX in mijn bloed

Plaats reactie