Hallo
Cil uitlaat 1 en cil uitlaat 3 worden veel warmer dan cil 2 en cil 4.
Cil 2 en cil 4 kan ik goed syncroniseren en op cil 1 krijg ik bijna geen vacumdruk.
En cil 3 kan ik met mijn stationairschroef ook niet syncroon krijgen.
Weet iemand raad, dan hoor ik dat graag.
Groeten Jan.
Uitlaat
Re: Uitlaat
Je moet hem eerst stationair laten lopen, daarna de ANDERE 3 cilinders gelijk zetten met cil 3.
Je hebt natuurlijk eerst:
Kleppen gesteld
De luchtmengsel schroeven allemaal gelijk gezet.
Je onsteking gesteld.
Mocht je in het bezit zijn van een compressiemeter is het ook aan te bevelen om die te gebruiken. Heb je ergens compressie verlies zal je ook een vacuum verschil krijgen.
Je hebt natuurlijk eerst:
Kleppen gesteld
De luchtmengsel schroeven allemaal gelijk gezet.
Je onsteking gesteld.
Mocht je in het bezit zijn van een compressiemeter is het ook aan te bevelen om die te gebruiken. Heb je ergens compressie verlies zal je ook een vacuum verschil krijgen.
- Jucht
- Berichten: 166
- Lid geworden op: 29 nov 2009, 19:16
- Type Goldwing: GL1800
- Locatie: Humbeek België
Re: Uitlaat
Hallo
Ik heb het volgende nagezien
-Klepspeling ok
-ontsteking ok
-luchtregeling zelfde stand
-compressie meting (wel bij de koude motor)
Cil 1 5kg
cil 2 5kg
cil3 9kg
cil 4 8kg
-bougies mooi goude kleur
-motor start goed, en trekt goed
-0 olieverbruik
Groeten Jan
Ik heb het volgende nagezien
-Klepspeling ok
-ontsteking ok
-luchtregeling zelfde stand
-compressie meting (wel bij de koude motor)
Cil 1 5kg
cil 2 5kg
cil3 9kg
cil 4 8kg
-bougies mooi goude kleur
-motor start goed, en trekt goed
-0 olieverbruik
Groeten Jan