waarom doen mijn meters het niet ?????????????

Technische vragen, tips, trucs, enz.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Whitesmoke
Berichten: 65
Lid geworden op: 29 mar 2006, 22:23
Locatie: Vlijmen (NB)

Bericht door Whitesmoke » 31 mar 2006, 22:23

Stekkerblokken wel aangesloten ?

Annie's Vriendje

Bericht door Annie's Vriendje » 17 apr 2006, 22:34

Het is verstandig je bedrading eens goed na te lopen, de zekeringen te checken en als er een zekering door is zeker niet klakkeloos een bout in drukken want er moet dan toch ergens een sluiting zijn.

Ook ik heb op dit moment hetzelfde probleempje met mijn fiets, ik heb het probleem al gelocaliseerd alleen nog niet gefixt.

Komt wel, eerst maar effuh lekker rijden :D :D :D :D

Bart

rw

Bericht door rw » 25 apr 2006, 23:55

Aan de linkse zijde in de fake tank (daar waar alle elektro rommeltjes zitten) zit ook een blokje wat de 12V boordspanning terugregelt naar 7v. Hiermee worden de brandstofmeter en de temperatuurmeter gevoed. Deze zal waarschijnlijk defect zijn. Dat komt meer voor en ze zijn niet zo makkelijk meer te krijgen. :cry:

Gast

Bericht door Gast » 26 apr 2006, 12:07

Ikdenk dat het probleem bij mijn fiets niet aan de spanning ligt, de temperatuurmeter werkt prima.

de bedrading naar de brandstofmeter vertrouw ik niet zo, ga dat binnenkort nameten.

Tot die tijd hou ik het aantal kilometers wat ik gereden heb bij en tank na 100 km of zo :oops:

Annie's Vriendje

Bericht door Annie's Vriendje » 23 sep 2006, 21:05

Mischien heb je hier iets aan :

Afbeelding
Afbeelding

Bart

Streetbikertje

Bericht door Streetbikertje » 27 okt 2006, 21:41

Mocht er iemand nog het 7v regelaar nodig hebben die aan de linker kant van de dummy tank zit laat het dan eventje weten. ik heb er nog een paar liggen.
info@hulstmotorenservice.nl

Plaats reactie