Hallo,
Ik heb met het reviseren van de voorremmen ook de oude originele remslangen maar meteen vervangen door Goodridge RVS ommantelde remleidingen. Errug fraai en exact de juiste lengte, maar de originele (ga ervan uit dat de oude origineel waren) banjobout aansluitingen zijn iets smaller dan origineel. Op zich niet zo erg zou je denken, maar de banjobouten blijken precies de lengte van het boutgat in de remklauw te hebben met de originele dikte.
Bij de kleinere dikte van de rvs kopjes, lopen die bouten dus net op hun stuit onderin het remklauw gat. Gevolg: geen klemverbinding en de remvloeistof druppelde er vrolijk langs...
Maar even de oude ringen erbij gezet (eentej aan elke kant extra) en toen klemde het wel weer...pfft.
Ik hoop dat iemand hiermee zijn voordeel kan doen als ze die set gaan monteren.
Groeten,
Walter
RVS remleidingen waarschuwing
Technische vragen, tips, trucs, enz.
Ga naar
- Algemene onderwerpen
- ↳ Mededelingen van de webmasters
- ↳ Algemeen
- ↳ Downloads
- ↳ Voorstellen
- ↳ Wingers cafe
- ↳ Show your Wing
- ↳ Motor-Gear
- ↳ Kleding
- ↳ Helmen
- ↳ Algemene accessoires
- ↳ Headsets / intercom / CB
- ↳ Navigatie en GPS
- ↳ GoldWing Club Holland berichten
- Rijden en vakantie
- ↳ Reisverhalen
- ↳ Toeren en rijden
- ↳ Adressen voor overnachtingen
- ↳ Evenementen GoldwingForum.nl
- ↳ Test drives
- ↳ Wings en Wieken
- Technische onderwerpen per Goldwing type
- ↳ GL1000
- ↳ How-To DHZ artikelen
- ↳ GL1100
- ↳ How-To DHZ artikelen
- ↳ GL1200
- ↳ How-To DHZ artikelen
- ↳ GL1500
- ↳ How-To DHZ artikelen
- ↳ GL1800 2001-2017
- ↳ How-To DHZ artikelen
- ↳ GL1800 2018+
- ↳ Trikes, aanhangers en andere specials
- Goldwing marktplaats
- ↳ Te koop aangeboden
- ↳ Te koop gevraagd