Goldwingforum estafette.

Even bijpraten, sterke verhalen, moppen of andere praatjes ?
Plaats reactie
peter

Goldwingforum estafette.

Bericht door peter » 14 jan 2013, 15:01

De bedoeling hiervan is om elkaar wat beter te leren kennen met het stellen van (soms) kritische vraagjes. Een van de leden beantwoord de vragen en dan de vragen, met toevoeging van 2 nieuwe vragen doorgeeft aan een volgend forumlid. Let er wel op dat er leden zijn die zeer zeldzaam of misschien nooit meer inloggen. Het is misschien handig als je iemand tot volgende benoem die regelmatig aanwezig is.
Het weer daarop volgende lid verzint 2 nieuwe vragen die in de plaats van de 2 laatst verzonnen vragen komen.De basisvragen zijn de volgende:

1. Wie ben je?
2. Waar herkennen de mensen je aan?
3. Rijbewijs A sinds?
4. Vorige motoren?
5. Bij wie durf je echt niet achterop te zitten en waarom?
6. Bekeuringen gehad?
7. Nog wensen?
8. Waar zou je absoluut met de motor nog naar toe willen?
9. Een bloedhekel aan?
10. Lust het liefst?
11. Favoriete drankje?
12. Hoort het liefst?
13. Ultieme droomvrouw/man?
14. Nooit meer?
15. Je leukste motoranekdote?
16. Wat wil je verder nog kwijt?

De steeds wisselende 'zelf verzonnen vragen',

A. Verzonnen vraag 1
B. verzonnen vraag 2

Ik zal dan voor het gemak zelf beginnen met het beantwoorden van de vragen met in inachtneming van de "waarheid" :lol: :lol:
Als je op de naam klik kom je bij het 'verhaal' van de persoon terecht.


Wie zijn al geweest:
  1. Peter,
  2. RonalT,
  3. Bart,
  4. Karin,
  5. marcelk,
  6. Rongoos,
  7. harmdeboer,
  8. Chrit,
  9. Erik, director,
    Antoon, Wingdokter, heeft niet geantwoord
  10. Wup,
  11. Wil, De Motormuis,
  12. Henkyboy,
  13. Henkie de ledman,
  14. Arthur, tsmitje,
  15. Wim, Wingwesp,
  16. Tonny, DeWoert,
  17. Daniel, Lemmens,
  18. ronnieD,
    taxiad, heeft niet geantwoord
  19. george bolk,
  20. japie de cipier,
  21. Bibian, Anjer,
  22. bertzwanen,
  23. Harry, koltd,
  24. Nelened62,
  25. Cor,
  26. Pjotr, Devoraz,
  27. Eric, Black Wing,
    Martin, Alkyone, heeft niet geantwoord
    Henk, HeCa, heeft niet geantwoord
  28. Jan, Mestreechteneer,
  29. Rob, Borretje,
  30. Harry, meisterjager59,
  31. Martin, appieabc,
  32. Ferry 1500,
    Hein, heeft niet geantwoord
  33. Harry, Wingnut,
  34. sylviacbr,
  35. ScrewLoose
  36. Hans, Inside
  37. Johan Helmond
    Peter, Lord of the Wing, heeft niet geantwoord
  38. Richard, bikerr,
  39. Erik, gldwg,
  40. Daan, MUZZ,
    Stephan, heeft niet geantwoord
    sjaak_faasse, heeft niet geantwoord
  41. Erik, Forza1961,
  42. Ramón ,ramonv,
  43. Jan, wingryder,
  44. Wilco,
  45. Willy, Mucha,
    Indian, heeft niet geantwoord
  46. Chris Houben,
  47. SummerMade,
    helaas heeft niet sandor gereageerd,
  48. nico72
  49. peter n.d.
  50. wingermaatje27
  51. beinhart
  52. mothergoose
  53. wilcom2005
  54. fitskie
  55. Charles22
  56. Rob, mennuh
  57. Dirk, IJsbeer
  58. Peter, Foks
  59. Koen, KvH
  60. Ben, Lotus2000
  61. Renee, remo
  62. Benno, BennoBeld
  63. Roelof
  64. Jan, Webwinger
  65. Rob, Rob PT
  66. De beurt is nog niet doorgegeven aan ?? (grijp dus je kans)
Laatst gewijzigd door peter op 15 jan 2013, 18:19, 2 keer totaal gewijzigd.

peter

Re: Goldwingforum estafette.

Bericht door peter » 14 jan 2013, 15:46

1. Wie ben je?
Peter Bruikman is naam.

2. Waar herkennen de mensen je aan?
Als ik op de motor zit aan de brede smile op mijn snoet en als het gedaan is met rijden dan een peukie in de snoet en in de hand een lekker biertje. het biertje wordt ook wel eens vervangen voor een bakkie lekkere Italiaanse koffie waar je me voor wakker mag maken.

3. Rijbewijs A sinds?
Rijbewijs A is meteen op mijn 18e levensjaar gehaald op een Honda cb400four en dat was in 1981 toen alles nog zo simpel was :lol:

4. Vorige motoren?
Dat zijn er nogal wat geweest: Suzuki gt380, Honda cb750, Suzuki gt380, Honda gl1000 K0, Honda cbx 1050, Honda gl1100, Kawasaki z650, Suzuki gs1000, Honda gl1000k3, Kawasaki gpz1000rx, Kawasaki gpz900,Honda cb750four f2, Honda goldwing 1200, 1500, 1800, gl1000ltd. kan zijn dat ik hier en daar wat vergeten ben. :?

5. Bij wie durf je echt niet achterop te zitten en waarom?
Bij iemand die harder durft te rijden dan ik :lol: :lol:

6. Bekeuringen gehad?
Niet vaak, de meesten met de auto in Duitsland en de laatste bekeuring met de gl1000ltd, 18km te hard op de rijksweg. :(

7. Nog wensen?
Is een beetje een makkie vraag die je cliché kan beantwoorden met gezondheid, wereldvrede o.i.d. maar mijn wens is vrij simpel, gewoon de staatsloterij winnen, nooit meer werken en alleen maar fun dingen doen.

8. Waar zou je absoluut met de motor nog naar toe willen?
De grote plas oversteken naar de USA om een flinke tour te maken, dit staat overigens op het verlanglijstje van 2014.

9. Een bloedhekel aan?
Winter en ander slecht weer. Als ik het weer mocht regelen dan regende het s'nachts tussen 2 en 4 en de rest van de dag 22 graden, zonnetje en klein windje erbij. :lol:

10. Lust het liefst?
Hollandse pot met een extra stukkie vlees. Alleen vlees is ook goed maar daar schijn je niet op te kunnen leven :?

11. Favoriete drankje?
Bier en het bakkie koffie.

12. Hoort het liefst?
Pk's hoe meer hoe mooier. Voorbeeld: zo'n f16 die zijn naverbrander open trekt GEWELDIG!!!!

13. Ultieme droomvrouw/man?
Dat is niet makkelijk en een risico volle vraag als mijn vrouw dit gaat lezen :lol: Maar mocht Angelina Jolie in mijn slaapkamer liggen zal ik haar niet wegsturen :mrgreen:

14. Nooit meer?
Platter gaan dan dat gezond is voor je. Probeerde met een gl1000 een sportfiets bij te houden, dit ging op het rechte eind prima maar helaas remt zo'n gl1000 een stuk minder hard dan de sportfiets en ik was gedwongen platter te gaan dan kon. Gevolg: klepdeksel aan snot, olie eruit, valbeugel krom, spiegel pleite en een flinke deuk in het ego.

15. Je leukste motorannecdote?
Na het repareren van mijn gl1000 waarbij het blok eruit was geweest wilde deze niet starten. De vrouw en de buurvrouw gingen duwen, na een aantal verwoede pogingen sprong hij nog niet aan. Weer proberen en almaar verder van huis komen en niet aanslaan. De dames hadden geen zin meer om te duwen en gaven het op. Ik knielde neer naast de motor en zag 2 draadjes loshangen achter het zijdeksel, een blauwe en een gele!! (de kenner weet het al) Ik steek ze in het desbetreffende stekkertje, draai het contact om en ja hoor op de startmotor gewoon aanslaan :lol: :lol: Ik was eerder thuis dan de dames :lol: :lol: :lol:

16. Wat wil je verder nog kwijt?
Eigenlijk weinig, ik zie wel wat de toekomst brengt en wacht gespannen af op wat er gaat komen. Oh!!ja toch nog wel 1 dingetje; Ik hoop dat ze de rijbewijs eisen in de toekomst niet nog zwaarder gaan maken want ik wil ooit nog eens samen met mijn jongste (14jr en idolaat van motorrijden) een flinke reis maken.

Dan nu de 2 vragen:
A. Hoe kwam je erbij om een shadow te kopen, Daar was je toch veel te groot voor :?: :?: :lol:

B. Wat wordt je volgende motor :?:

Ik verzoek RonalT de vragenlijst te beantwoorden en 2 nieuwe vragen te verzinnen.

Gebruikersavatar
Chrit
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 2375
Lid geworden op: 25 sep 2006, 20:28
Locatie: Kaulille (belgie)
Contacteer:

Re: Goldwingforum pestafette.

Bericht door Chrit » 14 jan 2013, 16:37

Ik doe hier niet aan mee!!!

Afbeelding
Groetjes
Chrit Gunther

Gebruikersavatar
Chrit
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 2375
Lid geworden op: 25 sep 2006, 20:28
Locatie: Kaulille (belgie)
Contacteer:

Re: Goldwingforum pestafette.

Bericht door Chrit » 14 jan 2013, 16:38

Daarom niet!

Afbeelding
Groetjes
Chrit Gunther

peter

Re: Goldwingforum estafette.

Bericht door peter » 14 jan 2013, 16:42

Je bent bang eerdaags eens aan de beurt te zijn :lol: :lol:
Ik denk dat we hier met volwassenen het wel over eens zijn dat pesten niet cool is maar het staat niet voor niks in het Café.

Edit: 2 lettertjes aangepast opdat iedereen bij is. :?

Gebruikersavatar
RonalT
Berichten: 13419
Lid geworden op: 11 okt 2007, 09:45
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Dinteloord

Re: Goldwingforum estafette.

Bericht door RonalT » 14 jan 2013, 17:48

1. Wie ben je?
Ronald Troost (vandaar die hoofdletter T in plaats van de D).

2. Waar herkennen de mensen je aan?
Geen idee, maar een heleboel mensen kennen me.

3. Rijbewijs A sinds?
1982. Gewoon lekker een motor gekocht CB400T en een proefvergunning gehaald bij de gemeente. En lekker rijden door de hele gemeente. Het dorp is niet zo groot, maar de ruimte er om heen wel.

Voor de mensen jonger dan 50 een plaatje van die CB400T....

Afbeelding
Maar dan een blauwe

4. Vorige motoren?
In 1982 die CB400T uit 1978, een jaar op gereden.
Daarna in 1983 een VT750C, waarop ik 120.000 km heb gereden. Het blok was toen totaal versleten.
Deze is in 2000 vervangen door een Shadow 750. In wezen dezelfde motor, maar dan een Amerikaan. Hier ben ik in aug 2007 gevallen en er waren een paar dingen kapot (spiegel, stuur, voetsteun en de km-teller). Ik kon er gelukkig de laatste km's naar huis nog wel op rijden. Maar toen ik thuis kwam was het eerste wat ik zei: "nu heb ik echt een andere motor nodig".
En dat werd de GL1500SE 1994 waar ik nu nog op rij.

5. Bij wie durf je echt niet achterop te zitten en waarom?
Geen idee, ik heb zelfs bij Karin achterop gezeten.... (angstzweet) :lol:
Waarom ik niet achterop zou willen bij iemand? Onverantwoord rijgedrag, ik hoef niet snel thuis te zijn, maar ga wel graag gewoon weer naar huis.

6. Bekeuringen gehad?
Het klinkt wel erg braaf en onwaarschijnlijk, maar ik heb in die 30 jaar dat ik motor rijd nog nooit een bekeuring gehad.

7. Nog wensen?
Nee, eigenlijk niet. Of het zou het weer moeten zijn. Op dagen dat ik motor wil rijden droog en zonnig weer.....

8. Waar zou je absoluut met de motor nog naar toe willen?
Zuidkust van Engeland of Schotland. Zuid Engeland lijkt me heel mooi, dat komt vooral doordat allerlei Engelse series mooie plekjes laten zien. Schotland is m.i. heel anders. Veel kaler, heuvelachtig, maar ook mooi en ruig.

9. Een bloedhekel aan?
Mensen die toezeggen iets te doen en die belofte niet nakomen.

10. Lust het liefst?
Indonesische gerechten. Zowel het bereiden als eten vind ik fijn. Maar pasta of een Hollandse stamppot zijn ook erg lekker.

11. Favoriete drankje?
Overdag koffie of water en 's avonds Schelvispekel of een lekkere Single Malt.

12. Hoort het liefst?
Mijn vrouw praten ..... :?

13. Ultieme droomvrouw/man?
Mannen komen niet in aanmerking!

Vrouwen ... mijn eigen vrouw, nee, daar hoef ik niet over te dromen. Die is er, die kan ik vastpakken. 20 jaar geleden zou ik gezegd hebben Tatjana, maar nee nu niet meer mijn idee over een droomvrouw is verandert. Hoge hakken, lange benen, korte rok, goed gevormd, leuke snuit en een prachtige bos natuurlijk rood haar. Hmmmm
Maar wie ik daar bij zou moeten bedenken.....

Afbeelding

14. Nooit meer?
Super stomme TV programma's als 'Sterren springen schans' - 'Sterren dansen op het ijs' - 'Sterren enzenz'.

15. Je leukste motor-anekdote ?
Zoals vele van jullie weten rijdt Karin ook motor. Haar eerste motor was een Shadow 500 en deze wilde niet starten toen ze weg wilde. Nu was dat niet zo ver van mijn werk vandaan en ze dacht ik duw hem daar even naar toe. Dat duwen was zwaarder dan verwacht, maar ze kwam er. De portier belde mij en nadat ik de sleutel om had gedraaid startte de motor direct. Karin boos naar huis gereden.

16. Wat wil je verder nog kwijt?
Het is hier gezellig, hou het zo. Ik ben niet graag als beheerder aanwezig, maar wil graag als gewone gebruiker met jullie meelullen en een toerrit maken.

Dan nu mijn 2 extra vragen:
A. Hoe kwam je erbij om een shadow te kopen, Daar was je toch veel te groot voor

In 1982 verscheen er in een Duits motorblad een fotoreportage van de Shadow 750 die mogelijk naar Europa zou komen. Dat motorblad heb ik toen goed bewaard, de uitstraling van de motor stond me wel aan. Voorjaar 1983 werd bekend dat deze motor ook in Nederland geleverd zou worden. Dus naar Willy van Gent in de Tinstraat in Rotterdam gegaan en vragen of ze hem in hun collectie op zouden nemen en zo ja of ze me wilde bellen.
Dat gebeurde ook, gaan kijken en zonder proefrijden de VT750C 'gekocht'. Afspraak gemaakt wanneer ik hem op kon halen. De verkoper belde me een dag later of ik hem nog twee .. weken ... wilde .... laten ... staan .. want ze konden zo snel geen andere krijgen van Honda.
Maar nee .... ik was een van de eerste die in febr 1983 op een VT750C reed. Zelfs op de Motorbeurs wilde ze me overhalen om er eens op te zitten en aan te zitten. Mijn opmerking 'op zo één ben ik net aan komen rijden' wilde men niet geloven.
Ik ben ook twee maal staande gehouden, een maal door een motoragent en eenmaal door een wat ouder echtpaar, om de motor te bekijken.....
Was een leuke motor, we zijn er samen op naar Denemarken geweest met aanhangwagen en kamperen.....
Dat het een fijne motor was kan je wel nagaan, 17 jaar en 120.000km....

B. Wat wordt je volgende motor
Geen idee, nu denk ik "een GL1500SE" maar in ieder geval geen 1800 vind ik niet zo mooi. Dat vind ik meer een vrouwenmotor.
Maar misschien komt er in de toekomst een andere motor die ik dan leuker gaat vinden.



De volgende die deze vragen mag beantwoorden is BART uit Oost-Souburg. Die heeft de tijd nu hij wat rustig aan moet doen.
Mijn extra vragen mag je schrappen en dit zijn jou extra vragen:
1. Als e niet meer in Zeeland mag wonen, waar zou je dan willen wonen.
2. Wat mis je op je motor.
Groeten, RonalT


Kijk in de evenementen kalender wat er dan te doen is

And there is no better teacher than experience (Christain Horner)

Bart

Re: Goldwingforum estafette.

Bericht door Bart » 15 jan 2013, 17:43

1. Wie ben je?
Bart Wielders

2. Waar herkennen de mensen je aan?
Meestal aan mijn blauwe 1500 SE

3. Rijbewijs A sinds?
Nog niet zolang, sinds 1997 en er nog geen half jaar over gedaan (best wel goed vond ik zelf)

4. Vorige motoren?
Ik ben begonnen met een Goldwing 1200 aspencade, en voor mijn werk heb ik eerst een Suzuki Freewind aangeschaft, maar die was niet naar mijn zin..
Deze heb ik 2 jaar geleden ingeruild voor een Honda CBF 600.
De 1200 heb ik 2 jaar gehad en deze ingeruild voor de blauwe Goldwing 1500 SE

5. Bij wie durf je echt niet achterop te zitten en waarom?
Ik zit nooit achterop.

6. Bekeuringen gehad?
Met de motor nog nooit, met de auto 3x in 30 jaar tijd (snelheid en parkeerboete)

7. Nog wensen?
Weer lekker op de motor rijden zonder schouderpijn, leuke ritten rijden en voor de rest gezond blijven.

8. Waar zou je absoluut met de motor nog naar toe willen?
We zijn een paar jaar geleden met de auto naar Normandië gereden en dat wil ik nog wel eens heen met de motor, mooie omgeving en leuke wegen.
We zouden eerst met de motor gaan maar het weer zat tegen, in België brak de hemel open en ik heb nog nooit in zo'n erge regenbui gereden.
Maar in Frankrijk was het prima weer, vandaar dat we nog een keer terug gaan.

9. Een bloedhekel aan?
Te laat komen.
En op de weg, mensen die onnodig links blijven rijden, of geen richting aangeven.

10. Lust het liefst?
Chinees, en voor de rest lust ik bijna alles alleen (gebakken)lever laat ik staan.

11. Favoriete drankje?
Gewoon zwarte koffie, dat drink ik de hele dag door.

12. Hoort het liefst?
Muziek, hier staat de hele dag de radio aan.

13. Ultieme droomvrouw/man?
Deze is niet moeilijk, mijn vrouw natuurlijk en dat alweer 10 jaar.

14. Nooit meer?
Slecht weer tijdens de forumritten.

15. Je leukste motoranekdote?
Ik had net mijn motorrijbewijs en ik kwam thuis met de 1200 (opgehaald met een aanhanger) mijn zwager kwam toen ook kijken en zonder dat ik er erg in had had hij de rode knop bij het gashandvat om gezet.
Start hem eens Bart vroeg hij, en je voelt hem al aankomen er gebeurde weinig en ik dacht dat heb ik weer.
Affijn na 10 minuten klooien zette hij de knop weer om en vroemmm de motor deed het weer (ik kon wel door de grond zakken) maar ben het nooit meer vergeten.

16. Wat wil je verder nog kwijt?
Gewoon met zijn allen doen wat we nu doen en niet te veel nadenken, morgen kan te laat zijn.

Extra vragen

A. Als je niet meer in Zeeland mag wonen, waar zou je dan willen wonen.
Pfff die is lastig, maar dan dan zou het Limburg of Friesland worden
Limburg vanwege de heuvels (die hebben we hier niet)
Friesland vanwege de meren.
En voor het buitenland kies ik toch voor Egypte, daar zijn we al 6 keer geweest daar kan je heerlijk duiken en snorkelen, dus alleen aan de rode zee want die zandbak trekt me niet.

B. Wat mis je op je motor.
Niets want alles wat ik erop wil zit er ook op of aan, alleen als ik alleen rij zou een ruggensteun wel lekker zijn.

De volgende die deze vragen mag beantwoorden is KARIN uit Purmerend
Mijn extra vragen mag je schrappen en dit zijn jou extra vragen:
1:Welke regels zou je willen veranderen voor de motorrijder als je minister zou zijn?
2: Waar zou nooit meer willen rijden en waarom?

Succes.

Karin

Re: Goldwingforum estafette.

Bericht door Karin » 15 jan 2013, 18:56

1. Wie ben je?
Karin

2. Waar herkennen de mensen je aan?
Meestal aan mijn zondagse gezicht. :lol:

3. Rijbewijs A sinds?
Ik denk dat dat in 1982 was, maar ik kan me een jaartje vergissen.

4. Vorige motoren?
Begonnen met een Suzuki 450 geloof ik, daar had ik toen een oefenvergunning voor.
Maar de gemeente Amsterdam was me te klein en ik reed gewoon overal.(Toen kon dat nog, het was nog niet zo druk als tegenwoordig.)
Geen L erop, dus het viel niet op.
Daarna een Honda CB 750 F2
Toen een hele tijd niets, toen begon het motorvirus weer te kriebelen, en kwam er een Suzuki Intruder 1500.
Toen leerde ik mijn man kennen en die gaf me een Goldwing 1500.
Toen we elkaar beter leerden kennen kreeg ik mijn huidige 1800.

5. Bij wie durf je echt niet achterop te zitten en waarom?
Eigenlijk bij niemand, maar als het moet, dan moet het.
De laatste keer was bij mijn man achterop vanuit Breda in 2008, toen had ik een ongevalletje.

6. Bekeuringen gehad?
Ja, heel af en toe kunnen ze me toch flitsen en ben ik de pineut.

7. Nog wensen?
Ja.
Er moet wat te wensen blijven, anders wordt alles maar gewoon.

8. Waar zou je absoluut met de motor nog naar toe willen?
Ik vind het bijna overal wel leuk met de motor.

9. Een bloedhekel aan?
Onnodige herrie, zoals tegenwoordig de tv en de radio en niet te vergeten de jeugd.
Altijd maar herrie! :evil:
En trage mensen in het verkeer vind ik ook vreselijk hinderlijk.

10. Lust het liefst?
Suddervlees met bloemkool en lammetjespap.

11. Favoriete drankje?
Thee, maar als dat er niet meer is lust ik best wel bruine rum met cola.

12. Hoort het liefst?
Muziek op de motor.

13. Ultieme droomvrouw/man?
Ik zou het niet weten, soms ziet iemand er wel uit of hij dat zou kunnen zijn, maar dan leer ik ze beter kennen en blijkt alweer dat ik me vergis. :lol: :lol:

14. Nooit meer?
Trouwen, want dat deed ik maar 1 keer.

15. Je leukste motoranekdote?
Onderweg zonder er erg in te hebben de dodemansknop verdraaien en dan denken dat je motor ermee uit scheid.


16. Wat wil je verder nog kwijt?
Niks, wat ik nu heb, hou ik.

Extra vragen

A. Welke regels zou je willen veranderen voor de motorrijder als je minister zou zijn?
Links en rechts inhalen door motoren zou mogen van mij.
En motoren mogen van mij altijd langs de rij auto's naar voren rijden bij stoplichten, zodat de motoren altijd als eerste weg kunnen bij die @#$%^stoplichten.

B. Waar zou je nooit meer willen rijden en waarom?
Dat weet ik nog niet, want ik heb nog niet alle wegen bereden.


De Volgende die de vragen mag beantwoorden is Marcelk uit Opperdoes.
En de extra vragen zijn:
A. Wat was je grootste blunder?
B. Wat is de hoogste snelheid geweest die je ooit gereden hebt?

Gebruikersavatar
marcelk
Berichten: 358
Lid geworden op: 23 jan 2011, 11:37
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Opperdoes

Re: Goldwingforum estafette.

Bericht door marcelk » 16 jan 2013, 07:09

Zal vanavond ff reageren
groetjes marcel en lia

Gebruikersavatar
marcelk
Berichten: 358
Lid geworden op: 23 jan 2011, 11:37
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Opperdoes

Re: Goldwingforum estafette.

Bericht door marcelk » 16 jan 2013, 20:26

nou en bedankt grumble grrrrr mopper mopper :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

1. Wie ben je?
marcel klinge

2. Waar herkennen de mensen je aan?
uuu weet niet op de motor aan het rood zwarte zadel

3. Rijbewijs A sinds?
nog niet zo lang 2010

4. Vorige motoren?
yamaha xj550 maxime
gl 1200 interstate
gl1200 aspancade
gl1500 aspancade
gl1800
ja ben er rap door heen gevlogen hahah

5. Bij wie durf je echt niet achterop te zitten en waarom?
zou het niet weten :?

6. Bekeuringen gehad?
diverse met de auto, op de motor nog niet een

7. Nog wensen?
tuurlijk genoeg 8)

8. Waar zou je absoluut met de motor nog naar toe willen?
de noordkaap

9. Een bloedhekel aan?
van die trutten op de weg die het rij bewijs bij een pakkie boter hebben gehad

10. Lust het liefst?
rijst tafel van m'n vrouwtje

11. Favoriete drankje?
cassis ,biertje ,sloten met koffie

12. Hoort het liefst?
lekkere stevige muziek :twisted:

13. Ultieme droomvrouw/man?
sorry, maar toch echt mn eigen vrouw

14. Nooit meer?
asfalt knuffelen :lol: :mrgreen:

14. Je leukste motoranekdote?
geen idee :oops:

A. Wat was je grootste blunder?
is uuuuuuu weet ik ff niet :?

B. Wat is de hoogste snelheid geweest die je ooit gereden hebt?
Jaja wel 180 km p/u en dat vond ik al erg hard



en ik geef hem door aan rongoos :P

A. wat word je volgende aankoop voor je motor ?
B. zou je minder gaan rijden als de brandstof prijzen nog verder gaan stijgen ?
groetjes marcel en lia

Karin

Re: Goldwingforum estafette.

Bericht door Karin » 16 jan 2013, 20:40

marcelk schreef: Ultieme droomvrouw/man?
sorry maar toch echt mn eigen vrouw
Hahaha, Lia zat zeker mee te lezen?

Hoi Lia! :wink:




Grapje hoor, ze is best lief. :mrgreen:

peter

Re: Goldwingforum estafette.

Bericht door peter » 16 jan 2013, 21:10

Yep, hij heeft angst :lol: :lol:

Gebruikersavatar
Rongoos
alias Stuiterbal
Berichten: 2332
Lid geworden op: 04 sep 2011, 22:01
Type Goldwing: GL1500
Locatie: Velserbroek

Re: Goldwingforum estafette.

Bericht door Rongoos » 18 jan 2013, 11:28

En toen was ik ineens aan de beurt haha. Bedankt nog voor de tip Ronaldt en Marcel bedankt voor het doorgeven.

1. Wie ben je?
Ron Gosewehr (klinkt Duits en dat zal het dan ook wel zijn) :D

2. Waar herkennen de mensen je aan?
Misschien aan mijn lengte... ben maar een metertje of 2

3. Rijbewijs A sinds?
nog niet zo lang 2011, Ik lag in een zwembad in Turkeye met het vrouwtje te genieten van een heerlijk zonnetje en een biertje
en ik zei tegen mijn vrouw, weet je wat ik echt nog eens zou willen doen? Motorrijden! Ik kwam thuis en 3 weken later had ik het A-tje op mijn pasje staan (spoedje haha)

4. Vorige motoren?
Honda Pacific coast 800
Susuki GSX1100F (230 pk, wat een monster en daarom ook maar snel weggedaan.)
gl 1200 interstate (geruild met de suzuki)
gl1500 SE zwart met bruin, in mijn ogen de mooiste combinatie.


5. Bij wie durf je echt niet achterop te zitten en waarom?
Bij mezelf :D het inschatten van bepaalde bochten laat nog wel eens wat te wensen over haha..

6. Bekeuringen gehad?
diverse met de auto, op de motor nog niet een

7. Nog wensen?
Doe ook maar een 1800, ondanks dat die weer iets lager zit als de 1500 lijkt hij me toch weer net even beter rijden als een 1500, niet dat de 1500 verkeerd rijd hoor :)
Maar tot ik de staatsloterij win zal ik het met de 1500 moeten doen en dat is ook geen straf.

8. Waar zou je absoluut met de motor nog naar toe willen?
Buitenland. Duitsland eerst, maar oostenrijk of Frankrijk lijkt me ook geweldig.
Ik ben buiten het forumritje van vorig jaar in Slagharen waar we heel even over de grens wipten, nog nooit in het buitenland geweest met de motor.
Dus Marcel, laat maar weten wanneer je naar de Noordkaap wilt :lol:

9. Een bloedhekel aan?
Mensen die links blijven rijden waar ze allang weer naar rechts kunnen. En verliezen met biljarten.

10. Lust het liefst?
Chinees! of Japans

11. Favoriete drankje?
caola light ,biertje ,sloten met koffie

12. Hoort het liefst?
Jaren 70 muziek en mijn alltime favorite is " one" van U2

13. Ultieme droomvrouw/man?
Afbeelding

Need I say more? mijn eigen vrouwtje voldoet voor mij prima

14. Nooit meer?
Ziek worden aub

15. Je leukste motoranekdote?
Toevallig vorig jaar bij de forumrit in Slagharen. We reden het alom befaamde follow-up systeem wat normaal gesproken prima werkt.
Ik sta op een kruispunt ergens in Duitsland. De groep was redelijk verspreid maar wat ik niet doorhad was door het lange wachten voor het stoplicht de groep weer redelijk bij elkaar gekomen was. Afijn ik sta bij dat kruispunt en zie behoorlijk wat motors voorbij komen, inclusief een geel hesje. Maar omdat deze niet als laatste reed, dacht ik.. er komen er nog meer. na een paar minuten wachten realiseerde ik mezelf dat dit wel eens de laatste man geweest kon zijn. De beste man heeft dus niet op mij gewacht maar is er gewoon vandoor gegaan. ik stond dus in Duitsland zonder Garmin en en route en met 5 minuten achterstand op de groep. Afijn na een paar keer afgeslagen te zijn dacht ik, laat ik maar naar huis gaan. Ik sloeg nog 1 keer links af en ja hoor in de verte zag ik uit het bospaadje de groep Goldwings komen. Ik was zo blij als een kind haha

16. Wat wil je verder nog kwijt?
-

A. wat word je volgende aankoop voor je motor ?
Een motor spijkerbroek, lijkt me heerlijk in de zomer.

B. zou je minder gaan rijden als de brandstof prijzen nog verder gaan stijgen ?
Ik geef toe dat ik geen liggende gelden heb en dat iedere rit afgewogen moet worden of de financieen toereikend zijn. Dus ja denk ik wel dat ik minder ritten kan meerijden als de prijzen nog meer stijgen. Maar ja aan de andere kant wordt shag ook ieder jaar duurder en ik rook er geen peuk minder om.


en ik geef hem door aan Harm de Boer :P
A. Zou je ooit als verstokt 1100 en 1200 rijder nog eens een 1500 willen aanschaffen?

B. Wat zou je doen als er een persoon bij je komt en je zo'n mooi bedrag wilt geven voor jouw grote trots de 1200 LTD. Gaat ie weg? of zit er teveel emotionele waarde in?
Gr. Ron

Puur geluk zit soms in een hoopje plastik, rubber, ijzer en wat vloeistof.

Gebruikersavatar
Henkie de ledman
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 2644
Lid geworden op: 03 feb 2008, 18:23
Type Goldwing: GL1800
Locatie: zwijndrecht (nl)

Re: Goldwingforum estafette.

Bericht door Henkie de ledman » 18 jan 2013, 11:51

vind vraag 2 wel een aardige hahahaha
Voor LED dingen kon je mij mailen.




发件人= henk

peter

Re: Goldwingforum estafette.

Bericht door peter » 18 jan 2013, 12:27

Vraag 1 is ook een leuke, sprak er gisteren nog over met Harm toen ik mijn tooltje kwam ophalen. :D

Plaats reactie