tijdens het werken met de vrachtwagen...

Even bijpraten, sterke verhalen, moppen of andere praatjes ?
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Honda GL Castlebiker
Berichten: 1462
Lid geworden op: 26 jun 2012, 11:47
Type Goldwing: GL1200

Re: tijdens het werken met de vrachtwagen...

Bericht door Honda GL Castlebiker » 03 mar 2015, 00:39

Ik heb een tijdje op kantoor gezeten. Goede baan, goede functie, goed salaris. Was toen even vrachtwagen-moe en dit kwam op m'n pad. Een kans die ik niet kon laten schieten. Dacht ik toen. De werkelijkheid is anders. De hele dag telefoon, niemand die hem op wilde pakken, opdrachten maken, vrachten zoeken, auto's aansturen, smoesjes maken tegen klanten waarom de auto er nog niet was. Ondervervoerders tevreden houden met omzet en kilometers. Chauffeurs tevreden houden. Nee, dat was het niet. En ondanks de af-en-toe mindere momenten, zou ik niet veel anders willen doen als op de vrachtwagen rijden. Zelf je dag indelen, pauze maken wanneer ik het zelf wel. Stoppen bij eettentjes die ik weet te zitten, zelf de ritten zoeken, zuinig zijn op je auto, contact met opdrachtgevers. Ja vind het wel leuk zo. Maar ben ook wel blij als ik over 11 uurtjes eindelijk thuis ben. Sta nu bij losadres in België voor de poort. Morgen rap lossen en eindelijk weer naar het vrouwtje en de kinderen. Ben maar kort thuis, weet niet of ik de Goldwing ga zien. De 1200 staat in m'n stalling, de 1800 nog bij de garage. Tot 15 april wordt het nog flink werken, dan heb ik op 1 week na 6 maanden continu gewerkt. Dan begint de zomer, en gaan we motor rijden. Dat zijn de mooie vooruitzichten :-).

Gebruikersavatar
Rongoos
alias Stuiterbal
Berichten: 2321
Lid geworden op: 04 sep 2011, 22:01
Type Goldwing: GL1500
Locatie: Velserbroek

Re: tijdens het werken met de vrachtwagen...

Bericht door Rongoos » 03 mar 2015, 10:09

En als ik dat zo lees heb je dat ook dik verdiend. Geniet ervan Johan, en mocht je met je brommer een keer in de buurt van Haarlem komen dan kom je maar een bakkie doen.
Gr. Ron

Puur geluk zit soms in een hoopje plastik, rubber, ijzer en wat vloeistof.

Gebruikersavatar
joeggen
Berichten: 613
Lid geworden op: 09 aug 2011, 16:53
Type Goldwing: GL1200
Locatie: hoensbroek
Contacteer:

Re: tijdens het werken met de vrachtwagen...

Bericht door joeggen » 07 aug 2015, 10:56

hee Johan ik begrijp uit de paar berichten die ik heb gelezen dat je een 1800 hebt gekocht ?
Mooi man.
Ik volg je berichten af en toe omdat ik de eigenaar ken waar je je 1200 van hebt gekocht en ik zelf 26 jaar internationaal heb gereden.
Ik ben sinds 2010 instructeur bij een grote rijschool en ga ook nog eens vanaf november de scania truckdagen in het zuiden van het land begeleiden. Vandaar.
Mooie verslagen maak je kerel en zo af en toe krijg ik er heimwee van.
Ik blijf ze volgen hoor. groetjes

Plaats reactie