Gein

Even bijpraten, sterke verhalen, moppen of andere praatjes ?
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Benjo
Berichten: 63
Lid geworden op: 22 sep 2006, 15:08

Gein

Bericht door Benjo » 17 okt 2006, 09:27

Plaats hier je moppen of andere gein
En laat ons allen lachen :lol:
Laatst gewijzigd door Benjo op 07 jan 2010, 15:24, 6 keer totaal gewijzigd.

Pieter Aarts
Berichten: 558
Lid geworden op: 27 mar 2006, 15:53

Bericht door Pieter Aarts » 17 okt 2006, 10:52

LOL... :P :P

japie de cipier
Berichten: 1840
Lid geworden op: 27 apr 2006, 22:03
Type Goldwing: GL1200
Locatie: Den Hoorn [Z/H]
Contacteer:

moppen

Bericht door japie de cipier » 17 okt 2006, 13:15

er staan 2 agenten met een hond aan de overkant van een cafe, komt er een stamgast naar buiten en die loopt naar de 2 agenten toe en dan gaat hij op zijn knieen zitten en bekijkt de politiehond aandachtig, en loopt weer naar binnen, en de volgende loopt naar buiten en herhaald dit zelfde ritueel, en dat gebeurd nog een keer of 4 waarop een van de agenten de bezoeker aanspreekt, en vraagt waarom zie allemaal zo,n aandacht hebben voor de hond, waarop de aangeschoten stamgast zegt, dat er in de kroeg een man zit die beweerd dat aan de overkant een politiehond staat met twee lullen.

vr. gr. japie
Japie de Cipier.

als je denkt alles te weten, zal je wel dom willen blijven.
en als je niet luistert, zal je ook niets horen.
schuik@hotmail.com

japie de cipier
Berichten: 1840
Lid geworden op: 27 apr 2006, 22:03
Type Goldwing: GL1200
Locatie: Den Hoorn [Z/H]
Contacteer:

moppen

Bericht door japie de cipier » 17 okt 2006, 14:39

Postbode


Een postbode loopt na 30 jaar zijn laatste ronde, want hij gaat met pensioen. De buurt heeft afgesproken dat iedereen hem een kado geeft als afscheid. De postbode krijgt het ene mooie kado na het andere.

Bij het laatste huis doet een heel mooi blondje open. Ze trekt hem naar binnen, naar de slaapkamer, gooit hem op het bed en geeft hem een beurt. De postbode vind dit toch wel het allermooiste kado en het word nog gekker als hij beneden komt, want daar staat een enorm luxe champagneontbijt voor hem klaar. Als hij uitgegeten is, bedankt hij het blondje uitvoerig
voor de aangename verrassing en zij zegt dat er nog één ding is, het ligt naast zijn bord. Het is een euro.

Verbaasd vraagt de postbode waar dat nou voor is. Zegt het blondje:
"Toen we een kado moesten bedenken, zei mijn man: 'Fuck die vent, geef 'm een euro!', maar dat ontbijt was míjn idee!!!"

vr gr japie
_____________________________________

Hand in de broek

Er is een man, die net een facelift heeft gehad. Nu ziet hij er veel jonger uit. Hij komt bij de McDonalds en vraagt aan de vrouw achter de kassa:
"Hoe oud denkt u dat ik ben?
"Uhm...26," zegt de vrouw?
Zegt de man:
"Nee, fout. ik ben al 48!"
"Dan ziet u er wel jong uit," zegt de vrouw.
"Even later zit de man in de bus naast een oude dame.
"Hoe oud denkt u dat ik ben," vraagt de man aan haar.
"Zegt de oude vrouw:
"Om daar achter te kunnen komen moet ik mijn hand even in uw boxers doen en dan raad ik het precies!"
"Nou, oke," zegt de man na een tijdje denken.
Dus de vrouw steekt haar hand in zijn broek en begint te friemelen, na een tijdje zegt ze:
"Jij bent 48."
De man snapt er niks van en vraagt:
"Hoe weet je dat nou?"
Begint de oude vrouw te lachen en ze zegt:
"Ik stond achter je in de McDonalds!"

daar er ook dames dit forum lezen is deze netjes.

vr gr japie
_______________________________________

Motorrijder

Er rijd een automobilist op de snelweg met hoge nood, hij kan op het moment nergens stoppen, dus stroopt zijn broek af en doet onderweg in een krant. Daarna gooit hij het hele zaakie uit het raam. Bij het stoplicht staat hij stil en er word driftig op zijn raampje getikt. De automobilist draait zijn raampje open, staat er een motorrijder naast hem, woedend zegt hij wat ben jij een vuile vierzerik. Zegt de automobilist moet jij dat zeggen je hele helm zit onder de strond!

vr gr japie
Japie de Cipier.

als je denkt alles te weten, zal je wel dom willen blijven.
en als je niet luistert, zal je ook niets horen.
schuik@hotmail.com

ferry

Bericht door ferry » 17 okt 2006, 16:48

Een mooie jonge vrouw rijdt op een scooter door de stad.Op een gegeven ogenblik wordt ze aangehouden door een politieagent."Mevrouw, u draagt geen helm. Daar krijgt u een bekeuring voor, maar omdat ik de beroerdste niet ben mag u proberen een raadseltje op te lossen. Weet u het juiste antwoord dan vergeet ik de bekeuring. Dat is natuurlijk niet verkeerd.
Dus de agent vraagt haar: "Wat heeft 4 wielen en een stuur?".
"Nou", zegt de vrouw, "dat is niet zo moeilijk, ik denk een auto!".
"Fout!", zegt de agent, "je had iets specifieker moeten zijn, is het een Opel, een Volkswagen,een Ford?"
Daar werd de vrouw aardig pissig van natuurlijk, maar de agent is in een goeie bui en geeft haar nog een raadseltje als herkansing.
"Wat heeft 2 wielen en een stuur?" "Dan zal dat wel een motor zijn", zegt de vrouw.
"Jammer, weer niet goed", zegt de agent,"je bent weer niet specifiek genoeg, dat kan nog steeds van alles zijn, een Kawasaki, een Suzuki, een Honda..." De agent begint de bon uit te schrijven met een venijnig lachje om z'n mond.
Dan zegt de vrouw: "Meneer de agent, nu heb ik ook nog een raadseltje voor u".
"Kom maar op!", zegt de agent. "Het is schaars gekleed en vraagt geld voor sex".
De agent hoeft niet lang na te denken en geeft als antwoord: "Da's een hoer".
"Sorry", zegt de vrouw ,"maar da's niet specifiek genoeg! Is het je vrouw, je dochter of je moeder?"

_________________________________________

Een motorrijder rijdt hard over de snelweg. Plotseling wordt hij ingehaald door een oude man op een fiets. Dat kan toch niet, denk de motorrijder en hij geeft nog wat extra gas. Maar even later gaat de oude man hem weer voorbij. Dit wordt te gek, denkt de motorrijder en hij stopt op een parkeerplaats. De oude man op de fiets stopt naast hem en zegt: "Fijn dat u stopt. Mijn bretels zitten namelijk aan uw motor vast!"

_________________________________________

Het is een kille doordeweekse ochtend midden in de winter en een vrachtwagenchauffeur stopt met zijn wagen voor een rood verkeerslicht.
Plotseling stopt een wagen naast hem en een blond grietje roept vanuit haar wagen : "Hallo meneer, ik ben Linda... en u verliest uw lading!", maar tegelijkertijd springt het verkeerslicht op groen en de chauffeur geeft gas.
Bij het volgende verkeerslicht moet de chauffeur weer vaart minderen en opnieuw gaat het blondje naast hem staan. "Meneer, ik ben Linda... en u verliest uw lading !", maar opnieuw trekt de chauffeur op zonder ook maar op het blonde grietje te letten.
Het geluk zit hem echter niet mee, want ook voor de derde keer staan de verkeerslichten op rood en stopt hij netjes. Het blondje, intussen behoorlijk op haar teentjes getrapt, gooit haar auto voor de vrachtauto, stapt uit en roept naar de chauffeur : "Dit is nu al de derde keer... ik ben Linda, en u verliest uw lading!!!..."
Waarop de chauffeur zijn raam opendraait en roept :"Ja, stomme trut...ik heet Theo en ik strooi zout".

_____________________________________________

Ik reed vandaag een beetje rond, en opeens stond er een agent met een lasergun. Ik reed maar een kleine 35 km/h te hard, maar natuurlijk moest ik stoppen. Of meneer de agent mijn rij-, en kenteken bewijs even mocht zien. Dat mocht, en terwijl hij deze bekeek vroeg hij waar ik zo snel naartoe ging. "Ik ben op weg naar m'n werk" zei ik. "En wat doet u dan voor werk?" wou de agent weten. "Ik ben een penisverlenger." zei ik "Een penisverlenger?" zei de agent verbaasd, "daar heb ik nog nooit van gehoord! hoe doet u dat?" "Ach," zei ik, "er zijn verschillende manieren voor. Er zijn verschillende gereedschappen voor, maar we hangen de heren ook weleens aan hun geslachtsdeel op totdat deze uitgerekt is tot ongeveer 1,80 meter." "1,80 meter!" riep de agent, "wat moet je in hemelsnaam met een lul van 1,80?!?"
"Die geven we een lasergun en zetten we langs de weg!" zei ik.

Boete voor 35 km/h te snel rijden: 187 euro
Boete voor de belediging van een ambtenaar in functie: 50 euro
De blik in de agent z'n ogen: onbetaalbaar......

________________________________________________

japie de cipier
Berichten: 1840
Lid geworden op: 27 apr 2006, 22:03
Type Goldwing: GL1200
Locatie: Den Hoorn [Z/H]
Contacteer:

netjes

Bericht door japie de cipier » 17 okt 2006, 18:27

Hard rijden


Een man heeft een nieuwe Mercedes gekocht en gaat op een mooie zomeravond even lekker een stuk rijden... Het dak eraf, de wind glijdt door zijn haar en hij besluit eens te kijken hoe hard zijn wagen nou eigenlijk kan. Net als de kilometerteller een respectabele 180 km/u aangeeft, ziet hij in zijn spiegel 2 blauwe zwaailichten...
"Met geen mogelijkheid dat ze een Mercedes kunnen bijhouden," denkt hij nog en trapt de bolide nog harder op zijn staart. Pijlsnel vliegt hij over de weg: 190, 200, 230 zelfs, maar... De politie zit nog steeds vlak achter hem.
"Waar ben ik godsnaam mee bezig?" denkt hij en hij gaat naar de kant van de weg.

De agent loopt naar hem toe, pakt zijn rijbewijs zonder ook maar iets te zeggen, bekijkt zijn rijbewijs en auto aandachtig. Ineens zegt hij:
"Ik heb een lange zware dag achter de rug en jij bent echt de laatste die ik aan de kant zet vandaag. Ik heb geen zin in nog méér papierwerk dus als je me een zééééér goed excuus kan geven, ééntje die ik ook nog nooit eerder heb gehoord waarom je zo scheurde over de weg, dan laat ik je gaan!"

"Afgelopen week is mijn vrouw ervandoor gegaan met een politieagent," zegt de man, "en ik was bang dat je haar terug wilde geven!"
Waarop de agent zegt: "Een prettige avond nog..."

vr gr japie

_____________________________

Ontlasting

Komt een man bij de dokter:
"Dokter, ik zit met mijn ontlasting, elke dag stipt om zeven uur 's morgens moet ik poepen en draai ik een bolus."
"Nou," zegt de dokter, "dat is harstikke goed dat u zo'n goede stoelgang heeft!"
Waarop de man zegt:
"Dat is ook het probleem niet, het probleem is dat ik pas om acht uur wakker wordt!!!"

vr gr japie :lol: :lol: :lol: :lol:
Japie de Cipier.

als je denkt alles te weten, zal je wel dom willen blijven.
en als je niet luistert, zal je ook niets horen.
schuik@hotmail.com

Gebruikersavatar
Benjo
Berichten: 63
Lid geworden op: 22 sep 2006, 15:08

Bericht door Benjo » 17 okt 2006, 19:12

jaja, met mij is het echt lachu
Laatst gewijzigd door Benjo op 10 apr 2007, 00:18, 1 keer totaal gewijzigd.

fransman

Bericht door fransman » 17 okt 2006, 19:40

Hallo allemaal ik wil graag van mijn motorbroeders weten :?:
Wat zij deden toen ze voor de eerste keer een stijve kregen :
:oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:
Nou ik ging buiten staan want ik wist niet hoe lang hij wert.
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Gebruikersavatar
Benjo
Berichten: 63
Lid geworden op: 22 sep 2006, 15:08

Bericht door Benjo » 17 okt 2006, 23:00

Hansje komt bij de kassa en gaat gelijk vooraan staan. Zegt de kassière: "Ga eens achteraan staan jij!" Antwoordt Hansje: "Dat gaat niet mevrouw, want daar staan al mensen."
Laatst gewijzigd door Benjo op 10 apr 2007, 00:17, 1 keer totaal gewijzigd.

Old Beauty

Vraag over plaatsing in Gein

Bericht door Old Beauty » 21 okt 2006, 15:46

Ik heb een leuk filmpje wat ik als bijlage in gein wil zetten. Kan iemand mij vertellen hoe ik dat kan doen ?
Met knippen en plakken gaat het niet lukken helaas.

Thanks vast

Groet,
Old Beauty

Pieter Aarts
Berichten: 558
Lid geworden op: 27 mar 2006, 15:53

Bericht door Pieter Aarts » 21 okt 2006, 18:57

Het filmpje moet ergens op het internet staan, en dan gewoon de url / link geven van het filmpje...

japie de cipier
Berichten: 1840
Lid geworden op: 27 apr 2006, 22:03
Type Goldwing: GL1200
Locatie: Den Hoorn [Z/H]
Contacteer:

gein

Bericht door japie de cipier » 21 okt 2006, 18:58

nou, alleen dat is al leuk, knippen en plakken.

:D :D :lol: :lol: :lol: :lol: :P :P :o :o
Japie de Cipier.

als je denkt alles te weten, zal je wel dom willen blijven.
en als je niet luistert, zal je ook niets horen.
schuik@hotmail.com

goldwingboy
Berichten: 836
Lid geworden op: 23 mar 2006, 10:05
Locatie: Linter (B) ex-goldwing 1800

Bericht door goldwingboy » 21 okt 2006, 22:02

Man kijkt op een dag naar zijn vrouw en zei:
"Lieverd, 25 jaar geleden hadden we een goedkoop huis, een goedkope auto, sliepen op een sofa en keken TV op een ultra klein zwart-wit beeld. Maar, ik sliep iedere nacht met een blonde stoot van 25 jaar! Nu hebben we een mooi huis, een mooie auto, een groot bed en een plasma TV. Maar, ik slaap nu met een vrouw van 50! Ik denk dat ik er niet op vooruit ben gegaan"

Zijn vrouw die een erg redelijk mens is zegt vervolgens ;:
"Wel, dan ga jij weer uit met een blonde stoot van 25, dan zorg ik ervoor dat je weer kan leven in een goedkoop huis, met een goedkope auto rijdt en slaapt op een sofa…."

billy

Bericht door billy » 21 okt 2006, 22:23

:lol: :lol: :lol: goldwingboy,toch niet uit ervaring zeker? :lol: :lol: :lol: :lol:

Old Beauty

Filmpje voor Gein

Bericht door Old Beauty » 21 okt 2006, 22:40

Pieter schreef:Het filmpje moet ergens op het internet staan, en dan gewoon de url / link geven van het filmpje...
Dat is nou net het probleem, als ik een URL had gehad dan had ik het wel geweten maar nee, dit filmpje heb ik per email gekregen als bijlage. Het filmpje zelf staat in Windows Media Player.

Groet !

Plaats reactie