Gein

Even bijpraten, sterke verhalen, moppen of andere praatjes ?

Re: Gein

Berichtdoor pieter » 21 Mrt 2017, 10:51

Loop ik door de stad begin ik zomaar ineens behoorlijke last van onderdruk te krijgen, dus ren ik snel een warenhuis binnen om naar de wc te gaan.
Ik zit nog maar net of er begint al iemand tegen mij te praten: hoi alles goed daar ?
Nu ben ik van huis uit al geen prater en zeker al niet wanneer ik op de kakdoos in den vreemde zit !!!! maar goed uit beleefdheid zeg ik ja het gaat prima hoor dank u.
Dan vraagt die ander weer wat ben je aan het doen ? waarop ik wat geïrriteerd antwoord, gewoon hetzelfde als jij hè......k'moest alleen wat snel zijn, t'was een beetje billenknijpen zal ik maar zeggen, met andere woorden ik zit hier niet voor mijn plezier, jij toch ook niet mag ik wel hopen ??? waarop hij weer vraagt zal ik straks met je mee naar huis gaan ??? ik zeg moet je eens goed luisteren makker nou kan 't wel hé zoek maar een ander liefdesnestje, waarop zijn boze reactie weer was, sorry hoor liefje ik bel je zo terug want een of andere randdebiel hier naast mij zit al mijn vragen te beantwoorden.

Groet Pieter.
A Man's got to know his limitations
Gebruikers-avatar
pieter

Type Goldwing: GL1800

Berichtdoor RonalT » 11 Jul 2017, 22:04

Bij hersenscan Nouri niks gevonden

Bij een ct-scan van de hersens van Abdelhak Nouri is niks te zien. Ook enkele andere neurologische onderzoeken lieten niks zien zien.

Geen wonder..... :lol: :lol: :lol:
Groeten, RonalT

Kijk in de evenementen kalender wat er dan te doen is

Op zoek naar een mooie kentekenplaathouder of andere leuke gadgets? Klik hier!

Ondervinding is de optelsom van alles wat je ooit vekeerd hebt gedaan
Gebruikers-avatar
RonalT

Type Goldwing: GL1500

Berichtdoor RonalT » 10 Aug 2017, 20:05

Ik post dit onder het kopje GEIN, omdat het te komisch is. Maar dit schijnt een serieuze klacht te zijn die de reisorganisatie ooit kreeg:

De Amerikanen zijn er sneller!
Afbeelding
Franklin Braeckman van Thomas Cook in België vertelt: ,,Een gezin op vakantie in de Caraïben was heel erg tevreden over het vakantieresort. Ze hadden toch een opmerking. 'Het is niet eerlijk dat wij meer dan negen uur moeten vliegen om hier te komen. We spraken met een Amerikaans gezin en zij waren er binnen vier uur'."

of

Overal Spanjaarden
Voor een familie die voor een vakantie in Zuid-Spanje koos, was het wel heel erg schrikken. ,,Overal Spanjaarden. Echt overal: de taxichauffeurs, het hotelpersoneel, in de winkeltjes in het dorp. Maar wij spreken geen Spaans. En zij begrepen geen Nederlands. Dat zouden jullie toch in de brochure moeten vermelden."
Afbeelding
Groeten, RonalT

Kijk in de evenementen kalender wat er dan te doen is

Op zoek naar een mooie kentekenplaathouder of andere leuke gadgets? Klik hier!

Ondervinding is de optelsom van alles wat je ooit vekeerd hebt gedaan
Gebruikers-avatar
RonalT

Type Goldwing: GL1500

Vorige

Terug naar Wingers cafe