Oplichting

Even bijpraten, sterke verhalen, moppen of andere praatjes ?
Plaats reactie
De BMW

Oplichting

Bericht door De BMW » 11 jun 2008, 19:18

de truuk:

kijk uit alle mannen (en vrouwen misschien ook wel ) die terugkomen van het shoppen bij de hema

deze zag IK dus niet aankomen

vorige maand ben ik slachtoffer geworden van een goed doordachte en perfect uitgevoerde truuk toen ik uit de hema kwam

ik had alleen maar een prepaykaartje en een wasrek gehaald en de gebeurtenis heeft diepe groeven achtergelaten in mijn ziel

en denk nou niet dat het jou niet kan gebeuren

zo werkt het :

twee goed uitziende dames in erg strakke shirtjes komen bij de auto staan als je je boodschappen aan het inladen bent

ze beginnen allebei je voorruit te reinigen met glassex en een wisser waarbij hun tieten zowat uit hun shirt vallen

geloof me het is onmogelijk niet te kijken

wanneer je ze bedankt voor het schoonmaken en ze er geld voor wilt geven zeggen ze dat ze trek hebben en liever even naar de mac gereden willen worden

dus je denkt ok en laat ze achterin stappen

onderweg beginnen ze zich uit te kleden

1 van hen klimt over de voorstoel en begint hijgend over je heen te kruipen terwijl de andere je portemonee steelt

dit is bij mij dus gebeurt op de 9e 10e 15e 17e 20e 24e 29e april

en ook op de 1e 4e twee keer op de 8e de 16e 23e 26e en 30ste mei
3 keer afgelopen zaterdag en waarschijnlijk weer aankomend weekend

dus mensen vertel iedereen dat ze vooral voorzichtig moeten zijn

ps de portemonee's zijn in de aanbieding bij de hema voor 2 euro

Bart

Bericht door Bart » 11 jun 2008, 20:46

Deze kende ik al, maar hij blijft leuk :D

gr.Bart.

Gebruikersavatar
gerbet
Berichten: 1566
Lid geworden op: 25 jul 2006, 15:11
Locatie: Twello
Is vandaag jarig!

Bericht door gerbet » 11 jun 2008, 20:54

:D ben ook bij de hema geweest maar was zeker bij de verkeerde hema want ik heb niets gezien want m'n ruit was goed vies .heb er wel 4uur gestaan maar helaas . probeer wel 'n andere hema micschien lukt 't daar . gr. gerbet :lol: :lol: :lol:

Early
Berichten: 1216
Lid geworden op: 06 mei 2008, 23:45
Locatie: Deventer
Contacteer:

Bericht door Early » 11 jun 2008, 21:12

gerbet schreef::D ben ook bij de hema geweest maar was zeker bij de verkeerde hema want ik heb niets gezien want m'n ruit was goed vies .heb er wel 4uur gestaan maar helaas . probeer wel 'n andere hema micschien lukt 't daar . gr. gerbet :lol: :lol: :lol:
Je liegt.
Je ruit is nooit vies, deze wordt na elke rit evanals de motor in zijn geheel gepoetst en niet door jezelf.
:) :roll:

Gebruikersavatar
gerbet
Berichten: 1566
Lid geworden op: 25 jul 2006, 15:11
Locatie: Twello
Is vandaag jarig!

Bericht door gerbet » 12 jun 2008, 18:38

Early schreef:
gerbet schreef::D ben ook bij de hema geweest maar was zeker bij de verkeerde hema want ik heb niets gezien want m'n ruit was goed vies .heb er wel 4uur gestaan maar helaas . probeer wel 'n andere hema micschien lukt 't daar . gr. gerbet :lol: :lol: :lol:
Je liegt.
Je ruit is nooit vies, deze wordt na elke rit evanals de motor in zijn geheel gepoetst en niet door jezelf.
:) :roll:
ja m'n motor wel maar m'n auto niet.

Gebruikersavatar
hennyw
Berichten: 253
Lid geworden op: 02 sep 2007, 14:39
Type Goldwing: GL1500
Locatie: Etten-Leur
Contacteer:

Bericht door hennyw » 13 jun 2008, 20:37

bij welke hema werkt het wel???????????????????

jjohn
Berichten: 120
Lid geworden op: 28 jan 2007, 21:27
Locatie: Engelen

Bericht door jjohn » 14 jun 2008, 00:15

Ze hebben wel lekkere worst. :roll:

Plaats reactie