Praatje

Even bijpraten, sterke verhalen, moppen of andere praatjes ?
Plaats reactie
ewald
Berichten: 13
Lid geworden op: 11 feb 2007, 14:05
Locatie: Vlaardingen

Praatje

Bericht door ewald » 15 feb 2008, 19:41

Vandaag met de Wing naar de stad geweest. Staat er een oudere man te kijken naar mijn Wing. Hij zegt; zo kijkend naar je motor begint het gelijk weer te kriebelen in mijn buik. Ik zeg; "heeft u ook een motor gehad?" Hij weer; "Ja een 6 cilinder GL1500, helaas nu niet meer, 180dkm in 4 jaar tijd". Ik; "heeft u hem weggedaan?" Hij; "nee, ik reed 1,5 jaar geleden op een slingerweggetje en de zon hing laag. Zag daardoor een paaltje over het hoofd, gevolg: total loss! Kreeg er nog 1500 euro voor..." Ik zeg; "koopt u toch gewoon een tweedehands Goldwing zoals de mijne." Hij; "nee daar ben ik nu te oud voor". Ik zeg;"mijn vader is 67 jaar en rijdt ook nog vrolijk rond op z'n Wing". Hij weer:"Maar ik ben 80! Ik ga nu een scootermotor kopen, is ook leuk."

Jaja, zo zie je maar; jong en oud kunnen genieten van die mooie Goldwings!! Maar pas op voor paaltjes bij laaghangende zon!
(Ook zwaaien naar die motorscooterrijders hè?! Misschien is het wel een ex. Wing rijder...)

Rij voorzichtig. Gr. Ewald.

den stillen
Berichten: 206
Lid geworden op: 14 nov 2007, 11:31
Locatie: laarne ( B )

Bericht door den stillen » 16 feb 2008, 12:14

mooi verhaal.
bij ons is er ene, ik geloof dat hij +/- 72 à 73 jaar is.
rijdt met ne honda rune ! :roll:
gewoon machtig
is hij niet woonachtig in oostende ?

greetz

Gebruikersavatar
Gizmolver
Berichten: 43
Lid geworden op: 12 feb 2008, 12:45
Locatie: Leffinge ( België )

Bericht door Gizmolver » 17 feb 2008, 12:39

ja, 'k heb hem in Oostende ook al zien rond rijden, 'k denk dat hij er bijna dagelijks mee op pad is.

J-P

Plaats reactie