MOOI WEER

Even bijpraten, sterke verhalen, moppen of andere praatjes ?
goldwingboy
Berichten: 836
Lid geworden op: 23 mar 2006, 10:05
Locatie: Linter (B) ex-goldwing 1800

Bericht door goldwingboy » 11 feb 2008, 10:19

Heb hier ook van die slechte grond, groeit alleen maar onkruid op en her een der een bloemetje maar geldbomen...neen, lukt absoluut niet :( !

Bart

Bericht door Bart » 11 feb 2008, 16:20

Veel pokon denk ik :D :D
En water natuurlijk.

gr.Bart.

Gebruikersavatar
ProgWing
Berichten: 17
Lid geworden op: 21 jan 2008, 21:52
Locatie: Bakkeveen

lekker toeren

Bericht door ProgWing » 11 feb 2008, 21:20

Zaterdagmiddag even een stukje gereden bij Norg, Peize, etc.
Zondag om 12.00 uur vertrokken met m'n zoontje richting Ommen.
Binnendoor via de Lemelerberg richting Hellendoorn, Nijverdal en toen dacht ik even lekker over de Holterberg te rijden!! :cry: Advies: doe dit niet op de eerste mooie zonnige zondag rond 14.00 uur! Heeeeel veeeel kruipende 'zondagrijders' die met hun 15 km. slakkegang misschien beter voor de fiets hadden kunnen kiezen!
Niks even lekker een bochtje nemen maar gezellig achter een stinkende oude diesel rijden met een gangetje van 25 km. per uur!
Geen mogelijkheid om in te halen vanwegen de drukte en dan ook nog van die 'wielrijders' die menen dat de hele rijbaan van hun is....GRRRR
Enfin, de koffie aan het einde van de Holterberg smaakte prima. Nog een paar Goldwingers tegengekomen.
Daarna kon eindelijk het gas erop richting Deventer. Via Deventer, langs de IJssel richting Olst en Zwolle, dit was weer even genieten!
Vanuit Zwolle binnendoor naar Meppel en toen via Havelte binnendoor weer terug naar Bakkeveen.
Ondanks de frustratie van de Holterberg (hoewel het mooie weer en de prachtige omgeving veel goedmaakte) toch een heerlijke rit gemaakt.
We kijken uit naar de volgende "lentedagen".

gewoon SE Henk

Bericht door gewoon SE Henk » 11 feb 2008, 22:59

Gisteren even gereden naar Antwerpen en terug door de Bathsepolder, heerlijk weer en lekker muziekje. 175 km in totaal getoerd, heerlijk koffie gedronken en weer op tijd thuis. Vandaag op de Wing naar mijn werk gebold en terug een ommetje, toch weer 100km erbij. Van mij mag het "lenteweer" in februari zo blijven!
Voor een ieder veilige kms en genieten!!

Harley

Bericht door Harley » 12 feb 2008, 00:15

Ja ik heb gisteren ook even gereden op de wing 1500 , rijdt toch heel anders dan de Wing 1200.

Kon het niet weerstaan met dit mooie weer , niet ver zo'n 80 km.
Ik heb genoten . :D

Bart

Bericht door Bart » 12 feb 2008, 12:29

Had me dat even laten weten Henk, want dan was ik zondag meegereden.
Maar gister toch nog een lekker tochtje gereden, richting Scharendijke en via Goes weer terug.
Heerlijk :D :D

gr.Bart.

Plaats reactie