race motoren

Even bijpraten, sterke verhalen, moppen of andere praatjes ?
den stillen
Berichten: 206
Lid geworden op: 14 nov 2007, 11:31
Locatie: laarne ( B )

race motoren

Bericht door den stillen » 27 jan 2008, 19:41

een beetje cultuur bijschaven, = altijd leuk.
vandaar deze oproep: welke benaming geven jullie ( regionaal ) aan motorrijders met een racer ?

den stille: race bananen
bikervivi: scheurkiekens
ene henk: buikschuivers

zeker nie om die mensen in een slecht daglicht te stellen, wie weet, hoe worden wij wingers genoemd ? :shock:

Harley

Bericht door Harley » 27 jan 2008, 20:02

Sorry , maar ik heb ruim 20 jaar Nat. geracet , en ben ik dan nu ineens wat jij voorstelde. ????
Zie het leuke er niet van in.

En ja ik rij ook al ruim 30 jaar Goldwing. Eerst 1000 later 1200 en nu 1500

Wat ben ik dan nu volgen U ???

Gebruikersavatar
bikervivi
Berichten: 1113
Lid geworden op: 30 jul 2006, 19:13
Type Goldwing: overig
Locatie: Schoten (B)
Contacteer:

Bericht door bikervivi » 27 jan 2008, 20:26

tegen mij zeggen ze tupperwarerijders,kerstboom of cremeglace bak eentje met slagroom :lol: deze zomer hebben ze prijs ga een koelbox meenemen met ijsjes :wink:
den stillen schreef: zeker nie om die mensen in een slecht daglicht te stellen, wie weet, hoe worden wij wingers genoemd ? :shock:
ge ziet de bedoeling was niet om iemand ineen hoekje te duwen
Samaritan Riders vzw Riding for Dreams

indiaantje
Berichten: 989
Lid geworden op: 20 mei 2007, 11:23
Locatie: belgie/vilvoorde

Bericht door indiaantje » 27 jan 2008, 20:29

Harley schreef: En ja ik rij ook al ruim 30 jaar Goldwing. Eerst 1000 later 1200 en nu 1500

Wat ben ik dan nu volgen U ???
een levensgenieter :lol:
een leven zonder hobby is geen leven

gewoon SE Henk

Bericht door gewoon SE Henk » 27 jan 2008, 21:25