race motoren

Even bijpraten, sterke verhalen, moppen of andere praatjes ?
den stillen
Berichten: 206
Lid geworden op: 14 nov 2007, 11:31
Locatie: laarne ( B )

race motoren

Bericht door den stillen » 27 jan 2008, 19:41

een beetje cultuur bijschaven, = altijd leuk.
vandaar deze oproep: welke benaming geven jullie ( regionaal ) aan motorrijders met een racer ?

den stille: race bananen
bikervivi: scheurkiekens
ene henk: buikschuivers

zeker nie om die mensen in een slecht daglicht te stellen, wie weet, hoe worden wij wingers genoemd ? :shock:

Harley

Bericht door Harley » 27 jan 2008, 20:02

Sorry , maar ik heb ruim 20 jaar Nat. geracet , en ben ik dan nu ineens wat jij voorstelde. ????
Zie het leuke er niet van in.

En ja ik rij ook al ruim 30 jaar Goldwing. Eerst 1000 later 1200 en nu 1500

Wat ben ik dan nu volgen U ???

Gebruikersavatar
bikervivi
Berichten: 1113
Lid geworden op: 30 jul 2006, 19:13
Type Goldwing: overig
Locatie: Schoten (B)
Contacteer:

Bericht door bikervivi » 27 jan 2008, 20:26

tegen mij zeggen ze tupperwarerijders,kerstboom of cremeglace bak eentje met slagroom :lol: deze zomer hebben ze prijs ga een koelbox meenemen met ijsjes :wink:
den stillen schreef: zeker nie om die mensen in een slecht daglicht te stellen, wie weet, hoe worden wij wingers genoemd ? :shock:
ge ziet de bedoeling was niet om iemand ineen hoekje te duwen
Samaritan Riders vzw Riding for Dreams

indiaantje
Berichten: 989
Lid geworden op: 20 mei 2007, 11:23
Locatie: belgie/vilvoorde

Bericht door indiaantje » 27 jan 2008, 20:29

Harley schreef: En ja ik rij ook al ruim 30 jaar Goldwing. Eerst 1000 later 1200 en nu 1500

Wat ben ik dan nu volgen U ???
een levensgenieter :lol:
een leven zonder hobby is geen leven

gewoon SE Henk

Bericht door gewoon SE Henk » 27 jan 2008, 21:25

8) Mijn GW wordt vergelijken met een bankstel op wielen. :wink: Men zegt wel eens tegen mij 'salon rijder'. :lol: Maar ik krijg geen pijn in mijn ...t na 100 km achter elkaar gereden te hebben of pijn in mijn rug.
Ik zit niet met een volgepropte rugzak op mijn GW als ik op vakantie ga of een dag ga toeren. 8) En er gaat niets boven het gevoel dat men aan het relaxen is, toch! Het is voor mij echt ontspannend om te rijden. :D

Gebruikersavatar
G.winger
Berichten: 2254
Lid geworden op: 22 mar 2006, 21:08
Type Goldwing: GL1800
Locatie: kerkrade (z-limb)

Bericht door G.winger » 27 jan 2008, 21:34

een racer noem ik een buikschuiver of bomenzoeker heb zelf een Yamaha FJ1200 gereden en warempel het leek wel of hij naar iedere boom ging en vooral in de bochten moest hem steeds platter gooien anders had ik een boom geraakt een keer :wink: :wink: :wink:
gr. Johan

Believe you can and you`re halfway there.

peter

Bericht door peter » 28 jan 2008, 09:11

Verhuiswagen :?: :wink:
En ik ben er trots op :!: :!: :!:

UptownWings

Bericht door UptownWings » 28 jan 2008, 13:38

Eeeuh...

Boomklever (naar het vogeltje), Kruisraket, Pekelfietsers, Crossi's (variant op Rossi). Dat is wat ik tot nu toe gehoord heb.

Hoe een Winger genoemd wordt... Sja..

Bejaarden, Bankstellen en ga zo maar door :D

(Er zit redelijk veel leuke vriendelijke kift tussen racers en wingers in mijn kennissen- en familiekring. Het feit dat mijn broer een BlackBird XX rijdt is daar wellicht de oorsprong van)

1500
Berichten: 2410
Lid geworden op: 06 apr 2007, 16:35
Type Goldwing: GL1500
Locatie: Harderwijk

Bericht door 1500 » 28 jan 2008, 18:59

Voorheen noemde ik ze die tupperware dingen, maar dat dat zeg ik nu niet meer :oops:

Als ze nu een opmerking hebben, dan zeg ik iets in de zin van "Je vind het toch niet erg dat ik mijn motor naast je brommertje heb gezet" :twisted:



En Harley,
Wat men ook zegt, je hebt in iedergeval bewezen een dergelijke machine waardig te zijn. :wink:


Groeten Pierre
Navigator: Pierre
GL1500A 1989

Dawingi
Berichten: 167
Lid geworden op: 05 mei 2007, 21:16
Locatie: PEER (B)

Bericht door Dawingi » 28 jan 2008, 22:36

Ik heb er eigenlijk nooit bij stilgestaan dat er ook andere motorrijders bestaan. Ik wil maar zeggen, ieder zijn meug. Dat ze mijne GW een cremecar noemen is hun probleem en niet het mijne. Het zegt meer over hun dan over mij. Ik vind ne racer geweldig tof. Maar niet voor mij. Nu toch niet meer. 20 jaar geleden misschien nog wel, alhoewel ik toen ook al een boon had voor de GW. Ik reed toen sneller met de wagen als met de motor. Zegt misschien ook iets meer over mij ???? Dit laat ik in het midden.
Feit is, ik noem iedere motorrijder een collega. En dat zijn we tenslotte toch allemaal. Dit is ook geen kritiek op de start van dit onderwerp, louter taalkundige interesse.
Groetjes
Danny
Let's ride!!

den stillen
Berichten: 206
Lid geworden op: 14 nov 2007, 11:31
Locatie: laarne ( B )

Bericht door den stillen » 28 jan 2008, 22:56

inderdaad dawingi, louter taalkundige interesse.
zoals een koekblikker een auto is, kwam dit van de racer gewoon toevallig ter sprake en vond ik het leuk te weten wat ze in andere regio's zeggen.
en elke motorrijder IS inderdaad een collega, ook bij mij.

greetz

Eagle

Bericht door Eagle » 29 jan 2008, 10:20

aspie schreef:Verhuiswagen :?: :wink:
En ik ben er trots op :!: :!: :!:
Die ervaring heb ik ook. Ik heb op mijn 1100 een keer een doos van 1 bij 1 bij 1 meter aan losse spullen mee moeten nemen. Indien er mensen zijn die bij een bepaalde werkgever hebben gewerkt cq werken weten dan wel waar ik het over heb ;)

Alles heb ik mee gekregen.

Verder ben ik inderdaad ook "uitgemaakt" voor bankstel op wielen, auto op 2 wielen, auto zonder dak, tuppeware ding, ouwe lullen fiets...
Ik ben er blij mee, dus boeit het me niet :D

Groetjes Edi

Gebruikersavatar
RonalT
Berichten: 13425
Lid geworden op: 11 okt 2007, 09:45
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Dinteloord

Bericht door RonalT » 29 jan 2008, 20:28

Eagle schreef:
aspie schreef:Verhuiswagen :?: :wink:
En ik ben er trots op :!: :!: :!:
Verder ben ik inderdaad ook "uitgemaakt" voor bankstel op wielen, auto op 2 wielen, auto zonder dak, tuppeware ding, ouwe lullen fiets...
Ik ben er blij mee, dus boeit het me niet :D
Ik ben er niet blij mee, ik ben heel erg blij met mijn 1500
O, o, o, wat ben ik blij.....

John (Bikers Best) zei het al tegen mij, voordat je de straat uit ben rij je met een smile op je gezicht (en dat is nog steeds zo)
Groeten, RonalT


Kijk in de evenementen kalender wat er dan te doen is

And there is no better teacher than experience (Christain Horner)

jjohn
Berichten: 120
Lid geworden op: 28 jan 2007, 21:27
Locatie: Engelen

Bericht door jjohn » 29 jan 2008, 22:25

Ze noemen de mijne wel eens IJscocar.
Kan ik goed om lachen.
Tractor heb ik ook wel eens gehoord maar die kan ik niet helemaal plaatsen.
Groet,
John :wink:

Gebruikersavatar
hennyw
Berichten: 256
Lid geworden op: 02 sep 2007, 14:39
Type Goldwing: GL1500
Locatie: Etten-Leur
Contacteer:

Bericht door hennyw » 08 feb 2008, 18:38

de mijne noemens ze wel eens een vliegdekschip.
allemaal de kift.

ook ik rijdt sinds ik mijn wing heb met een :lol: heeeeeeeeeel :lol: grote smile rond. 8)

Plaats reactie