Eerste grote reis met de Wing

Even bijpraten, sterke verhalen, moppen of andere praatjes ?
Plaats reactie
Bart

Eerste grote reis met de Wing

Bericht door Bart » 03 nov 2007, 17:49

Hallo allemaal, ik heb afgelopen donderdag me eerste grote reis gereden.
Dus vanaf Oost Souburg naar Heereveen en dat is me goed bevallen.
De wing moest terug naar de winkel omdat enkele dingen niet helemaal voldeden (garantie).Overnacht bij m'n schoonouders in Friesland en vrijdag de wing weer opgehaald.
Alles is prima verholpen en gemaakt.
Maar in de file tussen de auto's doorrijden, daar moest ik erg aan wennen.
In het begin schaamde ik me zelfs een beetje, iedereen stoppen en ik doorrijden.....

gr.Bart.

loewieke
Berichten: 226
Lid geworden op: 11 apr 2007, 20:41
Locatie: GLABBEEK (3381 Kapellen) BELGIE

Bericht door loewieke » 03 nov 2007, 20:12

Hallo Bart

Je hoeft je daarvoor niet te schamen om langs een file te rijden met je wing,autobestuurders met gezond verstand zetten hun wijselijk op zij,ze weten ook dat het geen senicure is om met de wing in een file te zitten.
Eens je met een wing hebt gereden vraag je steeds om dit te herhalen,lijkt bijna op een verslaving,dit is tenminste mijn mening hierover.
Wens je verder nog vele veilige km op het paradepaardje van Honda.

Met vriendelijke Winggroeten :wink: :D :lol:

Louis

Gebruikersavatar
Ben
Berichten: 56
Lid geworden op: 04 feb 2007, 22:59
Locatie: Wissenkerke
Contacteer:

Bericht door Ben » 09 dec 2007, 16:54

HOi Bart,

Ik ben in november ook naar Friesland geweest met een maar achterop. Jammer genoeg heeft hij geen wing gekocht maar een pan 1300, ook een machtige motor maar kwa comfort toch minder.

Ik hoop dat je veel veilige kilometers maakt, en als ik je advies mag geven..... snel Zeeland uit (al die dubbel doorgetrokken strepen op de weg) richting Belgie, Duitsland, Luxemburg en Frankrijk. Lekker dichtbij en mooi met de Wing toeren, ook voor een weekeindje te doen.

Groetjes Ben
Als je reist met de auto bekijk je het landschap door je voorruit net alsof je naar een film kijkt, reizen met de motor is zelf in die film meespelen.

BOB
Berichten: 210
Lid geworden op: 09 dec 2007, 22:44
Locatie: Oost-Vl.be
Contacteer:

Bericht door BOB » 13 dec 2007, 19:12

En zeggen dat ik nog zolang moet wachten , tot het autosalon !!!
BOB

Plaats reactie