Motor van Nederland naar Belgie halen

Even bijpraten, sterke verhalen, moppen of andere praatjes ?
Plaats reactie
Gebruikersavatar
cooper
Berichten: 2052
Lid geworden op: 10 aug 2010, 12:53
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Stabroek (Belgie)

Motor van Nederland naar Belgie halen

Bericht door cooper » 28 nov 2017, 22:30

Ik heb een Goldwing GL 1100 op't oog die momenteel in NL nog is ingeschreven.
Probleem is dat de eigenaar tijdens de kantooruren niet bij de RDW kan komen en ik ook niet.
Wat moet(en) ik(we) doen om dit tot een goed einde te laten komen ?
Once you ride a Wing, you buy a Wing!
Afbeelding

Gebruikersavatar
Antoon Aarts
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 1490
Lid geworden op: 22 mar 2006, 19:50
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Hilvarenbeek
Contacteer:

Re: Motor van Nederland naar Belgie halen

Bericht door Antoon Aarts » 29 nov 2017, 09:19

cooper schreef:Ik heb een Goldwing GL 1100 op't oog die momenteel in NL nog is ingeschreven.
Probleem is dat de eigenaar tijdens de kantooruren niet bij de RDW kan komen en ik ook niet.
Wat moet(en) ik(we) doen om dit tot een goed einde te laten komen ?
Uitvoeren via een GWK kantoor op zaterdag.
Voor onderhoud / reparatie / banden / schadeherstel : http://www.wingservice.nl

1975 Ducati Monza (69)
1975 Yamaha 250 ( 71)
1976 Honda CB500F nw.
1978 Honda CB750F2 nw.
1979 Honda CB750KZ nw.
1981 Honda GL1100 nw.
1986 Kawa GTR1000 nw.
1989 GL1200 EML GT3 ( 86/90)
1995 GL1500 EML GT2000 (89/96)
2002 GL1500 Asp.(92)
2007 GL1500 SE (2001)
2011 GL1800 (2004)
2018 GL1800 (2012 )
2020 GL1800 (2012)
2022 GL1800 (2020 ) heden.
2022 GL1500 EML GT2000 (89/96) heden.

Gebruikersavatar
cooper
Berichten: 2052
Lid geworden op: 10 aug 2010, 12:53
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Stabroek (Belgie)

Re: Motor van Nederland naar Belgie halen

Bericht door cooper » 30 nov 2017, 20:35

Oké bedankt Antoon, en Pieter die me via PB schitterend heeft geholpen.
Gaat helemaal goed komen ! :wink:
Once you ride a Wing, you buy a Wing!
Afbeelding

Gebruikersavatar
cooper
Berichten: 2052
Lid geworden op: 10 aug 2010, 12:53
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Stabroek (Belgie)

Re: Motor van Nederland naar Belgie halen

Bericht door cooper » 02 dec 2017, 18:36

En hij is aangekomen ! Gered van een roemloos einde als caferacer. :cry:
GL 1100 Aspencade van 1983 met 44600 mls op de teller.
Eigenaar had hem gekocht om om te bouwen naar caferacer maar (gelukkig) wegens te weinig tijd weer te koop gezet.
Stond 10 jaar stil maar wel in een droge berging. Cooperke weer blij !

Afbeelding

Afbeelding
Once you ride a Wing, you buy a Wing!
Afbeelding

Gebruikersavatar
pieter
Berichten: 2638
Lid geworden op: 09 sep 2011, 21:04
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Rucphen

Re: Motor van Nederland naar Belgie halen

Bericht door pieter » 02 dec 2017, 18:50

Ziet er goed uit Patrick, suc6 met je nieuwe project.

Groet Pieter.
A Man's got to know his limitations

Gebruikersavatar
director
Berichten: 3903
Lid geworden op: 22 mar 2006, 16:13
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Volkel
Contacteer:

Re: Motor van Nederland naar Belgie halen

Bericht door director » 03 dec 2017, 11:31

Mooi dat je die "oudjes" op deze manier in leven houdt, want om er de zaag in te zetten voor een caféracer is zonde!

We lezen graag de vorderingen van dit project, hoeveel motoren heb je nu eigenlijk?
Groeten uit Volkel,
Erik Windmeijer
oprichter van www.goldwingforum.nl

Mijn motorhistorie sinds 1985:
Verkocht: 1985, Honda CX500, (bj 1980); 1990, Honda CM400t; 1998, Yamaha XS 400 SE, (bj 1980); 2000, Honda CX500, (bj 1983); 2004, BMW K75RT, (bj 1990); 2005, Honda Goldwing 1200 Asp, (bj 1985); 2017, Yamaha XV 535, (bj 1987); 2011, Honda Goldwing 1500 Asp, (bj 1989), 2019, Honda Goldwing 1800, (bj 2002)
In bezit:
2017, Oldwing (voor mijn oude dag)
2022, Honda CB350 Four, bj 1975
2018, Honda CB500 Four, bj 1975
2023, Honda Goldwing Tour DCT, bj 2018

Gebruikersavatar
cooper
Berichten: 2052
Lid geworden op: 10 aug 2010, 12:53
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Stabroek (Belgie)

Re: Motor van Nederland naar Belgie halen

Bericht door cooper » 03 dec 2017, 13:54

director schreef:We lezen graag de vorderingen van dit project, hoeveel motoren heb je nu eigenlijk?
Dit was terug nr zes Erik, er was net een K2 de deur uitgegaan waarvan ik weet dat hij een prima nieuwe thuis heeft gevonden dus we hadden terug plaats. :lol:
Buiten het losmaken van de remmen en de carbu's weer goed lopend krijgen is hier geen werk aan, dus mss. is hij wel weer vlugger de weg op dan ik nu denk.
De Ltd heeft nu effe voorrang. :wink:
Once you ride a Wing, you buy a Wing!
Afbeelding

Plaats reactie