GL1100 Bobber


Even bijpraten, sterke verhalen, moppen of andere praatjes ?

Re: GL1100 Bobber

Berichtdoor Speed66 » 16 Jan 2017, 13:53

Tnx.

Onderste dwarsbuis vervangen door een dikwandige buis ivm bevestigingspunten voor de vering.
Hier zat de bevestiging van de middenbok op.

Afbeelding
Gelijk een nieuwe plek gevonden voor de spanningsregelaar.

Afbeelding
GL1000
CB600
VT1100
GL1100
Gebruikers-avatar
Speed66
 
Berichten: 19
Geregistreerd: 22 Jul 2015, 21:42
Type Goldwing: GL1100

Re: GL1100 Bobber

Berichtdoor Speed66 » 31 Jan 2017, 09:09

Vorige week de achterbrug geprepareerd;

Afbeelding
Uitlijnen van de beugels en boutgaten.

Afbeelding Afbeelding
Omdat het een a-symetrische brug is moet de beugel aan de linkerzijde een offset krijgen.

Afbeelding
Klaar
GL1000
CB600
VT1100
GL1100
Gebruikers-avatar
Speed66
 
Berichten: 19
Geregistreerd: 22 Jul 2015, 21:42
Type Goldwing: GL1100

Re: GL1100 Bobber

Berichtdoor Speed66 » 21 Mei 2017, 15:38

Een tijd niets van het project laten weten, maar niet stil gezeten...

Tankaansluitingen gemaakt;

Afbeelding Afbeelding

Montagepunten van de vering helaas niet goed. De schokbrekers moeten andersom omdat de olie anders niet naar het dempgedeelte terugvloeit.
Alles eraf geslepen en opnieuw begonnen...

Afbeelding Afbeelding Afbeelding
GL1000
CB600
VT1100
GL1100
Gebruikers-avatar
Speed66
 
Berichten: 19
Geregistreerd: 22 Jul 2015, 21:42
Type Goldwing: GL1100

Re: GL1100 Bobber

Berichtdoor Speed66 » 21 Mei 2017, 15:41

Spatbord vormgeven;


Afbeelding


En beugels maken;

Afbeelding Afbeelding Afbeelding
GL1000
CB600
VT1100
GL1100
Gebruikers-avatar
Speed66
 
Berichten: 19
Geregistreerd: 22 Jul 2015, 21:42
Type Goldwing: GL1100

Re: GL1100 Bobber

Berichtdoor Speed66 » 21 Mei 2017, 15:46

Ondanks alle rechterlijke dwalingen :twisted: , toch een sidemount gemaakt (waar moet de plaat anders? :wink: )

Afbeelding
Afbeelding


Mijn RVS uitlaat ongemoeid gelaten (goed voor marktplaats) en twee originele spruitstukjes gekocht en aangepast om twee 'shorties' te monteren.
Geen E-keur maar een supergeluid!
(let aan het eind van het filmpje ook op de plek van de kilometerteller...)

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Speed66 op 21 Mei 2017, 16:57, in totaal 3 keer gewijzigd.
GL1000
CB600
VT1100
GL1100
Gebruikers-avatar
Speed66
 
Berichten: 19
Geregistreerd: 22 Jul 2015, 21:42
Type Goldwing: GL1100

Re: GL1100 Bobber

Berichtdoor Speed66 » 21 Mei 2017, 15:55

Hoofdremcilinder gereviseerd en tijdelijk de oude leiding gemonteerd.
Voorzichtig met alleen een achterrem, zonder verlichting, in alle vroegte 3 rvs remleidingen aan laten meten.

Nuttig als proefrit. Moest helaas halverwege de rit van 10 km naar de kant.
Geen vermogen meer, afslaan en niet meer aanslaan.... Na een half uur en enkele aanduw-pogingen verder toch weer wat leven in de motor.
Bij thuiskomst bleek er een connector los en de bobines gescheurd.

Bij Ger twee andere gehaald (thuiswedstrijd).
En nieuwe rubbers en zuigers, zodat de klauwen straks weer als nieuw zijn.


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding
GL1000
CB600
VT1100
GL1100
Gebruikers-avatar
Speed66
 
Berichten: 19
Geregistreerd: 22 Jul 2015, 21:42
Type Goldwing: GL1100

Re: GL1100 Bobber

Berichtdoor Speed66 » 21 Mei 2017, 16:23

Omdat de brandstofpomp niet meer nodig is, loop ik met het idee om de nokkenas af te slijpen en er een afdekplaatje op te maken.
Omdat ik de effecten hiervan nog niet overzie (onbalans), toch maar een andere oplossing gemaakt.

Afbeelding

Afbeelding
GL1000
CB600
VT1100
GL1100
Gebruikers-avatar
Speed66
 
Berichten: 19
Geregistreerd: 22 Jul 2015, 21:42
Type Goldwing: GL1100

Vorige

Terug naar Wingers cafe

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten