Vandaag maar eens de wing gewekt, ze stond al 4 weken stil dus eerst even de acculader erop en na een kwartiertje starten en lopen Daarna vanuit huis koers gezet richting Nijmegen. Opzich loopt de wing perfect en ik heb geen klachten over de remmen en stuurgedrag dus al snel zat ik half te pitten en miste bijna een bocht. Okee, effe wakker blijven knul dacht ik nog maar een half uurtje later was het weer zover. Dan maar eens de vraag stellen waarom val ik bijna in slaap Slaap tekort kan niet, ik heb nog vakantie en maf me drie slagen in het rond. Niet echt sportief zo'n wing Ik rij de steunen aan de grond dus dat valt wel mee. Natuurlijk rij ik het liefste over land weggetjes dus over het algemeen rustig maar om nou in slaap te vallen
Ik vrees dus met grote vrezen dat er weinig uitdaging zit in de gl 1500, kan wel een 1800 aanschaffen maar dat zal niet veel beter worden vrees ik. Op de cb750 (bj77) ben ik wel wakker en heb nergens last van.
Stiekumpjes toch maar eens kijken naar iets wat niet op een bankstel lijkt
Gaap ZZzzzz....
- De Motormuis
- Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
- Berichten: 6771
- Lid geworden op: 02 dec 2011, 00:05
- Type Goldwing: GL1500
- Locatie: Geldrop. Noord Brabant.
Re: Gaap ZZzzzz....
Peter, daar krijg jij spijt van.
Je bent nu eenmaal een Goldwing rijder.
En als je zo gek was geweest om hem weg te doen
kwam er toch weer een andere Wing terug.
Dus hou hem nu maar gewoon.
Bouw anders een sproei installatie erop achter
je raam zodat je als het nodig is jezelf even een
koude douche kunt geven. Ben je en blijf je weer wakker.
Je bent nu eenmaal een Goldwing rijder.
En als je zo gek was geweest om hem weg te doen
kwam er toch weer een andere Wing terug.
Dus hou hem nu maar gewoon.
Bouw anders een sproei installatie erop achter
je raam zodat je als het nodig is jezelf even een
koude douche kunt geven. Ben je en blijf je weer wakker.
Groeten,
Wil.
Een Goldwing rijder is een blijde rijder.
Wat wordt het toch mooi met al die GOLDWINGS op de weg.
HET IS EEN GROENE MET 6 CYLINDERS EN TWEE ANTENNE'S.
Wil.
Een Goldwing rijder is een blijde rijder.
Wat wordt het toch mooi met al die GOLDWINGS op de weg.
HET IS EEN GROENE MET 6 CYLINDERS EN TWEE ANTENNE'S.
- director
- Berichten: 3916
- Lid geworden op: 22 mar 2006, 16:13
- Type Goldwing: GL1800
- Locatie: Volkel
- Contacteer:
Re: Gaap ZZzzzz....
Peter,
ik heb voor jou de oplossing; verkoop die GL1500 en koop een GL1200. Je zult wel je vraagprijs moeten aanpassen anders zet je 'm maar gewoon in de schuur en begin je een Goldwing verzameling.
Je moet dan weer harder werken op de snelweg en harder werken in de bochten. Zodra deze verveelt verkoop je 'm weer en koop je een GL1100 en daarna een GL1000.
Als je dan nog steeds in slaap valt stel ik voor dat je de huisarts belt en je medicatie aanpast
ik heb voor jou de oplossing; verkoop die GL1500 en koop een GL1200. Je zult wel je vraagprijs moeten aanpassen anders zet je 'm maar gewoon in de schuur en begin je een Goldwing verzameling.
Je moet dan weer harder werken op de snelweg en harder werken in de bochten. Zodra deze verveelt verkoop je 'm weer en koop je een GL1100 en daarna een GL1000.
Als je dan nog steeds in slaap valt stel ik voor dat je de huisarts belt en je medicatie aanpast
Groeten uit Volkel,
Erik Windmeijer
oprichter van www.goldwingforum.nl
Mijn motorhistorie sinds 1985:
Verkocht: 1985, Honda CX500, (bj 1980); 1990, Honda CM400t; 1998, Yamaha XS 400 SE, (bj 1980); 2000, Honda CX500, (bj 1983); 2004, BMW K75RT, (bj 1990); 2005, Honda Goldwing 1200 Asp, (bj 1985); 2017, Yamaha XV 535, (bj 1987); 2011, Honda Goldwing 1500 Asp, (bj 1989), 2019, Honda Goldwing 1800, (bj 2002)
In bezit:
2017, Oldwing (voor mijn oude dag)
2022, Honda CB350 Four, bj 1975
2018, Honda CB500 Four, bj 1975
2023, Honda Goldwing Tour DCT, bj 2018
Erik Windmeijer
oprichter van www.goldwingforum.nl
Mijn motorhistorie sinds 1985:
Verkocht: 1985, Honda CX500, (bj 1980); 1990, Honda CM400t; 1998, Yamaha XS 400 SE, (bj 1980); 2000, Honda CX500, (bj 1983); 2004, BMW K75RT, (bj 1990); 2005, Honda Goldwing 1200 Asp, (bj 1985); 2017, Yamaha XV 535, (bj 1987); 2011, Honda Goldwing 1500 Asp, (bj 1989), 2019, Honda Goldwing 1800, (bj 2002)
In bezit:
2017, Oldwing (voor mijn oude dag)
2022, Honda CB350 Four, bj 1975
2018, Honda CB500 Four, bj 1975
2023, Honda Goldwing Tour DCT, bj 2018
-
- Berichten: 68
- Lid geworden op: 09 mei 2016, 14:17
Re: Gaap ZZzzzz....
Hallo Peter, als het comfort je allemaal even teveel wordt... zou ik als je er de mogelijkheid voor hebt een naked bijkopen. Na een seizoen weet je wel welke motor blijft...
Re: Gaap ZZzzzz....
ik heb ook nog een classic cb750 staan en daar vlijf ik wakker op. De 1500 wegdoen .... iets uitdgenders trekt me wel hmmmm...
- pieter
- Berichten: 2647
- Lid geworden op: 09 sep 2011, 21:04
- Type Goldwing: GL1800
- Locatie: Rucphen
- RonalT
- Berichten: 13425
- Lid geworden op: 11 okt 2007, 09:45
- Type Goldwing: GL1800
- Locatie: Dinteloord
Re: Gaap ZZzzzz....
Groeten, RonalT
Kijk in de evenementen kalender wat er dan te doen is
And there is no better teacher than experience (Christain Horner)
Kijk in de evenementen kalender wat er dan te doen is
And there is no better teacher than experience (Christain Horner)