Het Monster is weer terug

Even bijpraten, sterke verhalen, moppen of andere praatjes ?
Plaats reactie
peter n.d.
Berichten: 1884
Lid geworden op: 22 mar 2014, 20:31
Type Goldwing: GL1800

Re: Het Monster is weer terug

Bericht door peter n.d. » 16 dec 2016, 21:24

Beste Gl-1000 en andere forumrijders , bedankt dat je bezorgt bent met het vorige bericht dat ik plaatste , maar je vrees is onterechte .Christine werkgeefster word ook op de hoogte gehouden van haar strijd tegen het monster . Ze is van de week nog langs geweest bij haar baas en deze heeft gezegd dat Christine pas haar werk mag hervatten als Christine daar zelf klaar voor is . Christine is onthaalmoeder en daar ze werkt met kinderen moet ze er 100 procent voor gaan en dat kan ze nu belange nog niet aan zolang haar behandeling nog loopt ( er zijn nog te vele ongemakken : moe , spierpijn , hoofdpijn , uitslag en schimmels ) . Ook is ze deze week langs gegaan bij een controle arts van het ziekenfonds . Deze arts is ook tot de conclusie gekomen dat werken er voor haar nog niet van toepassing is . En daar het haar derde keer is dat ze getroffen word door kanker heeft deze arts daar alle begrip voor en heeft haar de raad gegeven dat ze naar haar lichaam goed moet luisteren . ( moe = rusten en of slapen ) Werken kan ze later doen als haar lichaam en geest er weer rijp voor is . Groeten Bob , Christine , Peter n.d.

GL-1800
Berichten: 1486
Lid geworden op: 14 okt 2012, 12:00
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Waar de Wing ons brengt..

Re: Het Monster is weer terug

Bericht door GL-1800 » 17 dec 2016, 12:49

Hallo 3tjes.

Snap m helemaal. ZEKER niet mn bedoeling rare ideeen te spuien. Wel de ervaring van mn ex collega....boel ellende gehad toen. Vandaar t idee n soort "besloten" hoekje te maken in t forum.

Andere kant van t verhaal is dat er weer uitzicht is en.....daar gaat t uiteindelijk om!! Wij kunnen en willen jullie ontzettend veel sterkte wensen, met zo n toch enigszins mooi bericht ga je toch best goed t nwe jaar in.

Ofwel, ontzettend fijne dagen en.......Keep on Wing he? :wink:
Iedereen weet alles maar... :? Niemand weet iets... :lol:
Groetjes Rob.

Gebruikersavatar
RonalT
Berichten: 13406
Lid geworden op: 11 okt 2007, 09:45
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Dinteloord

Re: Het Monster is weer terug

Bericht door RonalT » 17 dec 2016, 13:02

GL-1000 schreef:....Wel de ervaring van mn ex collega....boel ellende gehad toen. Vandaar t idee n soort "besloten" hoekje te maken in t forum....
Wij, de beheerders, zijn van mening dat de gebruikers volwassen genoeg zijn om te beoordelen of ze over zaken kunnen schrijven of niet. Vandaar dat we enkele jaren geleden besloten hebben om het forum erg "open" te houden.
En besloten hoekjes helpt ook niet altijd. Wij hebben te maken gehad met iemand die werkgevers van forumgebruikers mails stuurde met onzin over wat de gebruiker op het forum geschreven zou hebben.
Groeten, RonalT


Kijk in de evenementen kalender wat er dan te doen is

And there is no better teacher than experience (Christain Horner)

GL-1800
Berichten: 1486
Lid geworden op: 14 okt 2012, 12:00
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Waar de Wing ons brengt..

Re: Het Monster is weer terug

Bericht door GL-1800 » 17 dec 2016, 13:17

Okee.....t was goed bedoeld..... :)
Iedereen weet alles maar... :? Niemand weet iets... :lol:
Groetjes Rob.

peter n.d.
Berichten: 1884
Lid geworden op: 22 mar 2014, 20:31
Type Goldwing: GL1800

Re: Het Monster is weer terug

Bericht door peter n.d. » 08 jan 2017, 12:16

Beste forumrijders , Christine zit over de helft van haar behandelingen , maar de nadelen blijven nog steeds de zelfde ( moe , uitslag , schimmel ) , maar ze blijft er voor gaan .En dat siert haar . Vorige behandeling was weer haar arts in verlof en kwam weer die andere pipo op de kamer . Ben deze keer naar buiten gegaan ( vorige keer liep het voor dat ventje bijna slecht af ) en ben me een koffie gaan halen en ben een beetje op de gang blijven plakken tot hij weer buiten was .Ook deze keer vond hij dat ze weer haar werk kon hervatten en dat ze ook nog een revalidatie cursus moet volgen om haar weerstand te verhogen ( was blij dat ik diene pipo niet most aanhoren of het ging daar weer een slecht aflopen ) .Trouwens , als hij binnen kwam , gaf hij mij niet eens de hand , dat zegt al genoeg . Het zal wel aan mij liggen . Ook de sociale dienst kwam nog eens langs , even bijpraten . Daarna werd de behandeling opgestart ( bloedwaarden waren goed ) en we waren weer rond 18uur weer thuis . Vrouwlief was weer totaal op en om 20uur ging ze weer slapen . Tot zover deze update . Groeten Bob , Christine , Peter n.d.

Gebruikersavatar
De Motormuis
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 6743
Lid geworden op: 02 dec 2011, 00:05
Type Goldwing: GL1500
Locatie: Geldrop. Noord Brabant.

Re: Het Monster is weer terug

Bericht door De Motormuis » 08 jan 2017, 18:54

Heb jij goed gedaan Peter. Want een arts het ziekenhuis inslaan staat ook niet echt goed he.
En de ene is inderdaad de andere niet. Heb dat bij ons in het ziekenhuis ook wel gemerkt
als ik weer eens met mijn vrouw mee moest. Dan had ik bijna dezelfde neiging als jij. Knal tegen die kop.
Maar ik ga nu ook bijna niet meer mee naar binnen. Wacht ook liever in de hal of wachtkamer of zo.
Maar ik vind het knap van je vrouw dat ze er voor blijft gaan en ook knap van jou voor al die steun.
En voor den Bob zal het ook niet makkelijk zijn.
Wens jullie allen weer veel sterkte en ondanks dit alles toch ook een heel goed en gelukkig 2017.
Groeten,
Wil.



Een Goldwing rijder is een blijde rijder.

Wat wordt het toch mooi met al die GOLDWINGS op de weg.

HET IS EEN GROENE MET 6 CYLINDERS EN TWEE ANTENNE'S.

Gebruikersavatar
Anjer
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 2337
Lid geworden op: 15 mei 2008, 11:25
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Axel
Contacteer:

Re: Het Monster is weer terug

Bericht door Anjer » 17 jan 2017, 10:29

Peter, fantastisch zoals jullie je hier door heen slaan! Blijf elkaar steunen, blijf er in geloven en laat van die negatieve, wereldvreemde dokters maar babbelen. Jullie weten waar je je brief moet laten ondertekenen...
:D Het mooist aan de zon is de schijn :D

Mijn motorhistorie sinds augustus 2008
Goldwing GL1200 Aspencade Brons 07-08-2008 - 10-2008
Goldwing GL1500 SE Wit 27-09-2008 - 09-08-2019
Goldwing GL1800 Illusion red 10-08-2019 - heden

peter n.d.
Berichten: 1884
Lid geworden op: 22 mar 2014, 20:31
Type Goldwing: GL1800

Re: Het Monster is weer terug

Bericht door peter n.d. » 22 jan 2017, 13:15

Beste Forumrijders , woensdag was het weer een dag van herzeptine . De dokter van dienst was deze keer Christine oncoloog . Christine heeft het verteld van haar vervanger . Diene pipo heeft geen beste reputatie , er waren nog meer klachten van andere zieken . En ook Christine haar oncoloog heeft het ook al meer dan eens meegemaakt dat zijn gedrag en handelswijze niet strookt met haar beslissingen . De medicatie , die hij wou voor schrijven voor de schimmel in haar mond , raadde haar oncoloog den zeerste af . En wij , gelukkig dat we , niet de enige zijn die van diene pipo klachten hebben . Haar bloedwaarden stonden weer goed en werd haar zakje herzeptine toe gediend . Waren rond 18 uur weer thuis ( eerst Bob gaan oppikken bij oma en opa ) . Na het eten is Christine gaan slapen . Vrijdag moesten we nog eens naar het ziekenhuis om een foto van haar hart te laten nemen . We tellen verder af naar het einde van haar behandeling en hopen dat ze deze keer er voorgoed van af is .Groeten Bob , Christine , Peter n.d.

Gebruikersavatar
pieter
Berichten: 2638
Lid geworden op: 09 sep 2011, 21:04
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Rucphen

Re: Het Monster is weer terug

Bericht door pieter » 22 jan 2017, 16:42

peter n.d. schreef: We tellen verder af naar het einde van haar behandeling en hopen dat ze deze keer er voorgoed van af is .Groeten Bob , Christine , Peter n.d.
Dat hopen wij van harte met jullie mee, Christine Peter Bop en iedereen die jullie lief is, maar wat wij ook hopen is dat die incompetente arts zo snel mogelijk op non actief gezet gaat worden door het bestuur van de kliniek, of nog beter !!!!!! voor het leven geroyeerd wordt.

Liefs Pieter en Lianne.
A Man's got to know his limitations

Gebruikersavatar
Anjer
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 2337
Lid geworden op: 15 mei 2008, 11:25
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Axel
Contacteer:

Re: Het Monster is weer terug

Bericht door Anjer » 23 jan 2017, 10:59

Ik hoop met jullie mee dat dit hele proces het gewenste resultaat gaat hebben!
:D Het mooist aan de zon is de schijn :D

Mijn motorhistorie sinds augustus 2008
Goldwing GL1200 Aspencade Brons 07-08-2008 - 10-2008
Goldwing GL1500 SE Wit 27-09-2008 - 09-08-2019
Goldwing GL1800 Illusion red 10-08-2019 - heden

peter n.d.
Berichten: 1884
Lid geworden op: 22 mar 2014, 20:31
Type Goldwing: GL1800

Re: Het Monster is weer terug

Bericht door peter n.d. » 15 feb 2017, 20:03

Beste forumrijders , Christine heeft haar 12 behandeling met herzeptine ondergaan . We tellen verder af . De eerste maart moet ze een paar onderzoeken ondergaan , donderdags weer een behandeling met herzeptine en vrijdag de resultaten bespreken met haar behandelende arts . Maar ik loop vooruit op de zaken . We moesten vorige keer (de 12 behandeling ) om 13uur in het ziekenhuis zijn . Christine had de afgelopen week last van een stevige verkoudheid ( eigenlijk meer griep ) , kou , een lopende neus , koorts en spierpijn . Na een bezoek aan de huisarts , gaf deze haar de raad contact op te nemen met haar oncloog . Deze vertelde haar alles ze nog koorts had ( woensdag ) dat de behandeling dan word uitgesteld . Gelukkig voor haar was de koorts woensdag verdwenen en kon op donderdag de behandeling doorgaan . Na dat haar bloedwaarden waren goed gekeurd , werd eerst haar poort nog eens gespoeld . De arts kwam ook nog langs en samen bespraken ze de ongemakken en weer een paar voorschriften voor de behandeling van haar schimmel en uitslag . Daarna haar zakje herzeptine , nadat dit leeg was nog even doorspoelen en daarna naar huis .Maar eerst Bob gaan oppikken bij oma en opa . Om 20uur doodop en weer met hevige hoofdpijn in haar bed gekropen . Tot zover deze update . Groeten Bob , Christine , Peter n.d.

george bolk

Re: Het Monster is weer terug

Bericht door george bolk » 15 feb 2017, 20:31

Heel veel sterkte toegewenst ik blijf het volgen.

Mvg george

f.schuiling
Berichten: 153
Lid geworden op: 07 jan 2013, 14:44
Type Goldwing: overig

Re: Het Monster is weer terug

Bericht door f.schuiling » 15 feb 2017, 21:57

ook voor jullie allemaal veel sterkte toegewenst.
gr fred.

Gebruikersavatar
Anjer
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 2337
Lid geworden op: 15 mei 2008, 11:25
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Axel
Contacteer:

Re: Het Monster is weer terug

Bericht door Anjer » 19 feb 2017, 23:45

Wat is het toch een vreselijke ziekte en een evenzo vreselijke behandeling... ik blijf duimen dat het het resultaat geeft wat jullie voor ogen hebben...
:D Het mooist aan de zon is de schijn :D

Mijn motorhistorie sinds augustus 2008
Goldwing GL1200 Aspencade Brons 07-08-2008 - 10-2008
Goldwing GL1500 SE Wit 27-09-2008 - 09-08-2019
Goldwing GL1800 Illusion red 10-08-2019 - heden

peter n.d.
Berichten: 1884
Lid geworden op: 22 mar 2014, 20:31
Type Goldwing: GL1800

Re: Het Monster is weer terug

Bericht door peter n.d. » 24 mar 2017, 22:52

Beste Forumrijders , vorige keer , als Christine haar vorige behandeling kreeg ,kregen we helaas het slechte nieuws van Bart en had toen besloten even te wachten met het schrijven over Christine strijd met haar monster . Na lang wikken en wegen toch besloten om weer verder te schrijven . we zijn intussen weer twee behandelingen verder en de ongemakken blijven nog steeds dezelfde ( schimmelvorming , uitslag, moe , stemmingswisselingen ) . Maar ondanks deze ongemakken zijn we weer een paar stappen verder met de behandeling en komt het einde in zicht .Christine heeft er weer een behandeling met herzeptine opzitten . Woensdag eerst Bob naar school gebracht en ook nog even bij de schoonouders binnen gewipt . Om 10uur afspraak in het ziekenhuis , we kregen meer uitleg over de oncologie revalidatie die Christine binnenkort gaat volgen . Volgende keer moet ze eerst een fietstest doen om te zien wat ze nog heeft van uithoudingvermogen . Daarna twee keer per week oefeningen en ook komt er steeds iemand praten hoe ze weer haar leven na de strijd ,weer langzaam kan opbouwen en op wat ze moet letten .Er komt eens iemand praten over gezonde voeding , tips om weer aan de slag te gaan , leren omgaan met bepaalde gevoelens . De dames zijn met 10tal en hebben allemaal met kanker te maken gehad . Na dit gesprek hadden we tijd om even iets te gaan eten en nog wat na te praten over het gene wat we te horen hadden gekregen . Daarna naar boven en Christine melde zich aan . Na de armband en eenkamer toegewezen te krijgen was het weer afwachten . Even later werd haar poort gespoeld en werd de herzeptine besteld .Ook de arts kwam weer langs en na het doordruppelen van de zak herzeptine nog even doorspoelen en dan weer naar huis . Bob gaan ophalen bij oma en opa . Na het eten nog Wingske proper gemaakt . Christine weer doodop en met stekende hoofdpijn lag om 20uur weer in haar bed. Tot zover dit bericht . Groeten Bob , Christine , Peter n.d.

Plaats reactie