Het Monster is weer terug

Even bijpraten, sterke verhalen, moppen of andere praatjes ?
Plaats reactie
Gebruikersavatar
RonalT
Berichten: 13406
Lid geworden op: 11 okt 2007, 09:45
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Dinteloord

Re: Het Monster is weer terug

Bericht door RonalT » 07 okt 2016, 17:08

Poe, wat een verhaal weer. Het blijft maar door gaan. Sterkte!
Groeten, RonalT


Kijk in de evenementen kalender wat er dan te doen is

And there is no better teacher than experience (Christain Horner)

Bart

Re: Het Monster is weer terug

Bericht door Bart » 07 okt 2016, 18:29

Tot nu toe heb ik nog niet gereageerd Peter, wel persoonlijk maar heb alle verhalen gelezen en ik wens jullie het allerbeste.

Gr. Bart.

Gebruikersavatar
Anjer
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 2337
Lid geworden op: 15 mei 2008, 11:25
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Axel
Contacteer:

Re: Het Monster is weer terug

Bericht door Anjer » 08 okt 2016, 22:39

Sterkte Peter, Chistine en Bob... wat een zwaar proces...
:D Het mooist aan de zon is de schijn :D

Mijn motorhistorie sinds augustus 2008
Goldwing GL1200 Aspencade Brons 07-08-2008 - 10-2008
Goldwing GL1500 SE Wit 27-09-2008 - 09-08-2019
Goldwing GL1800 Illusion red 10-08-2019 - heden

Gebruikersavatar
De Motormuis
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 6743
Lid geworden op: 02 dec 2011, 00:05
Type Goldwing: GL1500
Locatie: Geldrop. Noord Brabant.

Re: Het Monster is weer terug

Bericht door De Motormuis » 09 okt 2016, 19:13

Weer heel veel sterkte en succes met de behandeling.
Geldt voor jullie allen.
En maar hopen dat het monster uiteindelijk
verslagen word.
Groeten,
Wil.



Een Goldwing rijder is een blijde rijder.

Wat wordt het toch mooi met al die GOLDWINGS op de weg.

HET IS EEN GROENE MET 6 CYLINDERS EN TWEE ANTENNE'S.

peter n.d.
Berichten: 1884
Lid geworden op: 22 mar 2014, 20:31
Type Goldwing: GL1800

Re: Het Monster is weer terug

Bericht door peter n.d. » 06 nov 2016, 18:21

Beste Forumrijders , verleden week samen met Bob , Christine en ik een weekje aan zee doorgebracht . Christine wou van tussen haar 4 muren zijn . En het heeft haar deugd gedaan . Vele gaan wandelen ( we hadden geluk met het weer ) en veel gepraat . Ook een paar keer gaan eten . Kortom even er tussenuit zonder te denken aan de nog te komen behandelingen en ziekenhuis .Bij haar vorige behandeling waren we weer om 12uur 30 in het ziekenhuis . Eerst aanmelden , daarna naar de behandelingskamer . Na het spoelen van de poort en het bloed afname was deze keer de herzeptine baxter vlug klaar ( haar bloedwaarden waren goed ) . Nu was het de dokter die op zich liet wachten . Eindelijk kwam ze dan toch langs en vroeg ze hoe het was . Christine had nu weer meer uitslag dan de vorige keer en ook de mondschimmel blijft hardnekkeg aanwezig en ook haar smaak is ook nog steeds niet in orde , ook nog last van spierpijn en ook de vermoeidheid blijft . Weer andere geneesmiddelen voorgeschreven en volgende keer moet ze weer een foto van haar hart laten nemen . Al bij al voelt ze zich goed en bijt ze dapper door . Volgende keer zijn we halfweg haar behandeling .Weer rond 18 uur weer thuis . Christine was weer helemaal op en ook weer hoofdpijn en omstreeks 19uur 30 in bed gekropen . Groeten Bob , Christine , Peter n.d.

Bart

Re: Het Monster is weer terug

Bericht door Bart » 07 nov 2016, 11:27

Lekker om even de gedachten en de onzekerheden achter jullie te laten met een paar dagen aan zee.
Andere gesprekken en andere omgeving.
Ik wens jullie het allerbeste.

Gr. Bart.

Gebruikersavatar
Anjer
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 2337
Lid geworden op: 15 mei 2008, 11:25
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Axel
Contacteer:

Re: Het Monster is weer terug

Bericht door Anjer » 07 nov 2016, 12:43

Dat weekje zee was een slimme zet. De boog kan niet altijd gespannen staan, hoe sterk en dapper jullie ook zijn :D :D :D

Dikke knuffel en veel sterkte :)
:D Het mooist aan de zon is de schijn :D

Mijn motorhistorie sinds augustus 2008
Goldwing GL1200 Aspencade Brons 07-08-2008 - 10-2008
Goldwing GL1500 SE Wit 27-09-2008 - 09-08-2019
Goldwing GL1800 Illusion red 10-08-2019 - heden

Gebruikersavatar
Tourer
Berichten: 156
Lid geworden op: 11 jul 2013, 17:43
Type Goldwing: GL1800

Re: Het Monster is weer terug

Bericht door Tourer » 11 nov 2016, 10:07

Hallo Peter, Chistine en Bob,

Ik ken jullie eveneens niet persoonlijk, maar voel erg met mensen mee die dit overkomt en weet helaas uit ervaring wat dit allemaal met jullie doet. Ik heb je verhalen nu pas ook allemaal gelezen en wens jullie natuurlijk ook heel veel sterkte toe. Houdt moed, zolang het behandelbaar is kan het genezen.

Groeten Ties
Vorige motoren: Intruder 750, 2x Intruder 1400, Intruder LC 1500, BMW K1200LT, GL1800.
Huidige: GL 1800 Goldwing Tour DCT. 👌

peter n.d.
Berichten: 1884
Lid geworden op: 22 mar 2014, 20:31
Type Goldwing: GL1800

Re: Het Monster is weer terug

Bericht door peter n.d. » 07 dec 2016, 21:14

Beste Forumrijders , Christine is met haar behandeling van Herzeptine halfweg ( 9 gekregen , nog 9 te krijgen ) . Ook op controle geweest bij de arts die zich met de bestralingen bezig houdt . De huid , die bestraalt is , heeft weer haar normale kleur en de brandwonden zijn weg . Maar eerst heeft ze haar behandeling met herzeptine gehad . We moesten weer vroeg in het ziekenhuis aanwezig zijn en daarom was Bob weer gaan slapen bij opa en oma zodat hij niet te vroeg uit zijn bed moest .Na ons aangemeld te hebben kregen we behandelingskamer 605 , waar reeds 2 koppels aanwezig .Na een 30 tal minuten werd Christine aangeprikt en bloed afgenomen .Een beetje later begonnen de vrouwen te praten over hun ziekte en de bijhorende ongemakken . Even later kwam er een arts langs ( niet de arts die normaal Christine opvolgt , deze heeft op woensdag de gang onder haar hoede ) . Christine had een papier bij die de arts moest invullen in verband met verlenging van haar werkonbekwaamheid . Deze arts vond dat Christine weer kon herbeginnen met te werken ( ondanks haar ongemakken ) en weigerde dan ook dit papier in te vullen . ( Nen echte toffe gast die arts ,) Hij weigerde ook haar weer medicatie voor te schrijven voor haar schimmel in haar mond , ook haar klacht dat ze nog steeds zo moe is nam hij niet ernstig . Dat heb je voor met een arts die het dossier niet kent van een zieke die niet bij hem op consultaties komt . Ik heb mij moeten inhouden om die gast niet met zijn klikken en klakken op de gang te zwieren . Ook de andere koppels waren verbaast van diene tip zijn uitspraken . Even later kreeg Christine haar Herzeptine en kwam er een iemand langs van Kom Op Tegen Kanker . Met deze dame een gezellige babbel gehad en haar ook verteld van diene toffe pipo . Ook zij zei dat de artsen gemakkelijke praten hadden en dat niet alleman even snel herstelt . Even later was haar herzeptine ingelopen en na 10minuten spoelen werd ze afgekoppeld .Even later kwamen we op consultatie bij de bestralingsarts en deze kent Christine al 16 jaar en kent haar door en door . Ook zij vond het nog te vroeg dat Christine haar werk hervatte en heeft haar papier voor werkonbekwaamheid onmiddellijk met 3 maanden verlengt ( ze weet dat Christine de 2 vorige keren te vroeg haar werk hervatte en daar achteraf een hoge prijs voor heeft betaald ) . Na de middag weer thuis gekomen , eten , en Christine is weer in haar zetel gaan liggen en viel gelijk een blok in slaap . En dan zou ze moeten herbeginnen met werken , goei zot ja diene pipo . Na het avondeten had ze weer last van hoofdpijn en was ze weer helemaal op . En na haar verfrist te hebben is ze in haar bed gekropen en heeft ze hele de nacht doorgelapen . Groeten Bob , Christine , Peter n.d.

Gebruikersavatar
Anjer
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 2337
Lid geworden op: 15 mei 2008, 11:25
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Axel
Contacteer:

Re: Het Monster is weer terug

Bericht door Anjer » 07 dec 2016, 21:29

Beste Peter, Christine en Bob,

Wat een gevecht zijn jullie aan het leveren. Ik zou persoonlijk echt een klacht indienen tegen de arts die jullie zo minderwaardig behandelde. Hij is er voor jullie, niet andersom (al denken sommige artsen dat ze God persoonlijk zijn).

Ik hoop dat de behandelingen goed aanslaan en dat jullie weer op weg naar betere tijden zijn! Heel veel sterkte voor alledrie :D :D :D
:D Het mooist aan de zon is de schijn :D

Mijn motorhistorie sinds augustus 2008
Goldwing GL1200 Aspencade Brons 07-08-2008 - 10-2008
Goldwing GL1500 SE Wit 27-09-2008 - 09-08-2019
Goldwing GL1800 Illusion red 10-08-2019 - heden

Gebruikersavatar
inside
Berichten: 580
Lid geworden op: 28 mar 2006, 23:24
Type Goldwing: GL1800
Locatie: arnhem

Re: Het Monster is weer terug

Bericht door inside » 07 dec 2016, 22:37

Hoi Peter, Christine en Bob,

Een arts die alzheimer heeft??? :mrgreen:

Goed dat jullie het bij de bestralingsarts hebben aangekaart.
En dat het papiertje toch op de juiste manier is ingevuld en ondertekent.

groet Hans

Gebruikersavatar
pieter
Berichten: 2638
Lid geworden op: 09 sep 2011, 21:04
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Rucphen

Re: Het Monster is weer terug

Bericht door pieter » 07 dec 2016, 23:20

En ik maar denken dat er alleen in Nederland maar van dat soort "Oetlullen" rondliepen !!!!!! respectloos figuur die duidelijk een verkeerd beroep gekozen heeft, Koelie zou beter bij hem passen lijkt me.
Maar des temeer respect voor jullie Peter en Christine, dat jullie zich niet verlaagd hebben tot het niveau van dit Varken.

Liefs Pieter en Lianne'.
A Man's got to know his limitations

Gebruikersavatar
RonalT
Berichten: 13406
Lid geworden op: 11 okt 2007, 09:45
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Dinteloord

Re: Het Monster is weer terug

Bericht door RonalT » 07 dec 2016, 23:31

Tja, wat kunnen wij "domme boertjes" tegen zo'n "arts" zeggen..... :shock:
Gelukkig is het via een omweggetje goed gekomen.

Groeten aan jullie allen....
Groeten, RonalT


Kijk in de evenementen kalender wat er dan te doen is

And there is no better teacher than experience (Christain Horner)

Bart

Re: Het Monster is weer terug

Bericht door Bart » 09 dec 2016, 13:37

Beste Peter, tegen dit soort dingen lopen wij ook steeds aan het is maar goed dat Froucke nogal mondig is want anders doen ze maar wat.
Ik dacht dat dit in Belgie beter geregeld was, maar ook daar lopen ook lui rond die volgens mij niet eens weten dat ze met mensen te doen hebben.
Maar ik wens jullie weer het allerbeste toe.

Gr. Bart.

GL-1800
Berichten: 1486
Lid geworden op: 14 okt 2012, 12:00
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Waar de Wing ons brengt..

Re: Het Monster is weer terug

Bericht door GL-1800 » 12 dec 2016, 08:15

N reaktie in t algemeen op deze topics....

Ik denk dat t verstandig is wat voorzichtiger om te gaan met t delen van deze toch gevoelige onderwerpen. Als werkgevers er in genoemd worden kan dit gelezen worden en ge(mis)bruikt lijkt mij. Tijd geleden meegemaakt met n ex collega van een andere werkgever. Verzekeringen e.d. zijn ook gek op deze info. Ik begrijp dat t forum n mooie uitlaatklep is, zeker met deze vervelende ziektes maar...t kan tegen je gebruikt worden immers.....iedereen tot China toe kan en mag t lezen.

Bij bv de Hayabusaclub MOET je inloggen ook om bepaalde onderwerpen te lezen, n stuk minder toegankelijk voor "derden". Wellicht een idee om ook hier n "afgesloten" deel te maken juist voor dit?

Ik snap dat t n ieder zn verantwoordelijkheid is om te tikken wat je denkt te moeten tikken maar....dr word misschien niet eens bij nagedacht...snap ik...

Ik zou zeggen, kijk uit....Jullie hebben ellende zat...helaas.

Erg veel sterkte..
Iedereen weet alles maar... :? Niemand weet iets... :lol:
Groetjes Rob.

Plaats reactie