Het Monster is weer terug

Even bijpraten, sterke verhalen, moppen of andere praatjes ?
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Anjer
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 2337
Lid geworden op: 15 mei 2008, 11:25
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Axel
Contacteer:

Re: Het Monster is weer terug

Bericht door Anjer » 28 apr 2017, 09:44

Goed dat er zo'n traject is na de behandelingen. Door zo'n ziekteproces sta je toch even buiten het 'normale' leven en begeleiding hierbij is heel positief! Nooit gehoord dat ze dat hier in NL doen. Mijn zus heeft na haar borstamputatie zelf mee een gymgroepje opgericht, omdat beweging zo belangrijk is.
:D Het mooist aan de zon is de schijn :D

Mijn motorhistorie sinds augustus 2008
Goldwing GL1200 Aspencade Brons 07-08-2008 - 10-2008
Goldwing GL1500 SE Wit 27-09-2008 - 09-08-2019
Goldwing GL1800 Illusion red 10-08-2019 - heden

Gebruikersavatar
inside
Berichten: 580
Lid geworden op: 28 mar 2006, 23:24
Type Goldwing: GL1800
Locatie: arnhem

Re: Het Monster is weer terug

Bericht door inside » 28 apr 2017, 16:59

Hoi Peter,

Goed om te lezen dat de opwaartse lijn is ingezet

groet Hans

peter n.d.
Berichten: 1884
Lid geworden op: 22 mar 2014, 20:31
Type Goldwing: GL1800

Re: Het Monster is weer terug

Bericht door peter n.d. » 30 apr 2017, 23:00

Beste Hans en andere forumrijders , langzaam klimt Christine uit weer een dieptepunt van haar leven .De strijd was , in het begin , in het voordeel van het monster , maar langzaam en elke dag weer wat meer in het voordeel van Christine . Maar de strijd is nog niet gestreden , nog drie behandelingen met herzeptine en nog de oncorevalidatie en daarna nog een paar maanden van rusten . Maar het ziet beter uit dan verleden jaar deze tijd .Groeten Bob ,Christine , Peter n.d.

Gebruikersavatar
De Motormuis
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 6735
Lid geworden op: 02 dec 2011, 00:05
Type Goldwing: GL1500
Locatie: Geldrop. Noord Brabant.

Re: Het Monster is weer terug

Bericht door De Motormuis » 01 mei 2017, 00:11

Heel fijn dat er verbetering in zit.
Veel succes en sterkte met de verdere behandelingen.
Groeten,
Wil.



Een Goldwing rijder is een blijde rijder.

Wat wordt het toch mooi met al die GOLDWINGS op de weg.

HET IS EEN GROENE MET 6 CYLINDERS EN TWEE ANTENNE'S.

george bolk

Re: Het Monster is weer terug

Bericht door george bolk » 01 mei 2017, 10:20

Dat is goed nieuws we blijven erin geloven ik denk elke dag aan jullie

mvg george

Gebruikersavatar
wingster
Berichten: 464
Lid geworden op: 23 mar 2006, 07:38
Locatie: Volkel

Re: Het Monster is weer terug

Bericht door wingster » 01 mei 2017, 10:41

Goed nieuws voor jullie allemaal.
Fijn dat het nu de goede kant opgaat voor Christine.

We denken aan jullie en hopelijk is ze er dit jaar bij een rit bij.

Gebruikersavatar
wingryder
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 1259
Lid geworden op: 30 mar 2007, 23:10
Locatie: Sassenheim

Re: Het Monster is weer terug

Bericht door wingryder » 01 mei 2017, 12:22

Hoi,

Fijn te lezen dat de opgaande lijn zich aandient, hopelijk blijft dat zo gaan.

Groet,

Jan en Els
Love to ride a goldwing!!!.
suzuki GT550 '75 tot '77 verkocht
400 cc ? Honda chopper achtig ding tot '83, verkocht
Eerste wing, een 1000, verkocht '84
2006 GL 1500,grijs, ingeruild op een rode
GL1800, deze in 2014 in ijsland aan brokken gereden, nu een zwarte
GL 1800,12-5-2021 verkocht

Gebruikersavatar
cooper
Berichten: 2052
Lid geworden op: 10 aug 2010, 12:53
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Stabroek (Belgie)

Re: Het Monster is weer terug

Bericht door cooper » 01 mei 2017, 22:10

Eindelijk ook eens goed nieuws, jullie verdienen het !!!
Once you ride a Wing, you buy a Wing!
Afbeelding

peter n.d.
Berichten: 1884
Lid geworden op: 22 mar 2014, 20:31
Type Goldwing: GL1800

Re: Het Monster is weer terug

Bericht door peter n.d. » 04 mei 2017, 20:43

Beste Forumrijders , vandaag moest Christine weer een behandeling van herzeptine krijgen . Om 14 uur moesten we in het ziekenhuis zijn .Waren reeds om 13uur30 daar .Eerst aan melden en daarna naar behandelingskamer 605 . Daar waren reeds twee dames aanwezig . Terwijl Christine haar poort werd gespoeld en werd aangeprikt , werd 1 van de dames geroepen , zij mocht vanavond niet naar huis en werd naar een andere afdeling gebracht . Christine kwam weer en zij begon wat te praten met de andere dame ( wij hadden reeds vorige keer ook met haar gepraat .). Even later werd Christine weg geroepen om een gesprek met de sociale assistent . Deze morgen had Christine het zwaar ( ze zag het weer niet zitten omdat ze vorige keer ziek werd van de herzeptine ). De andere dame moest terwijl bij de dokter gaan . Even later kwam deze dame samen met haar echtgenoot weer . Even later begon de vrouw zachtjes te snikken . ik sprak haar aan en vroeg wat er scheelde . de vrouw antwoorde dat haar behandeling met chemo niet meer werkte en dat ze volgende week weer een reeks onderzoeken moest ondergaan om de oorzaak dat haar tumormarkers in haar bloed weer gaan stijgen waren ( afgelopen maanden waren ze flink gezakt , maar nu met haar nieuwe bloedafname van vandaag waren ze weer flink gaan stijgen ) .Even een woordje uitleg : Tumormarkers is een waarde in het bloed waardoor de artsen kunnen zien of er weer een kanker aan het woekeren is , als de waarde stijgt = groot alarm . Ik zei dat ze de moed niet moest laten zakken en dat er tegenwoordig heel wat nieuwe medicatie bestaat en de onderzoekers elke dag weer nieuwe dingen ontdekten om kanker te bestrijden .De vrouw vroeg hoe het met Christine ging ? .Ik antwoorde dat ze deze morgen in een dipje zat en dat ze elke dag nog steeds een middagdutje doet en nog last heeft van uitslag en schimmels . De vrouw zei dat ze wist dat het met haar niet goed ging , ze was afgelopen week altijd moe en kon elke moment van de dag slapen . Deze morgen had ze zelfs geen goesting om op te staan .Even later kreeg ze nog wat pilletjes mee om thuis in te pakken en ook nog een inspuiting met cortisone en mocht dan naar huis gaan . Ik wenste haar het beste en zei : Hou er de moed in en succes voor volgende week , ik zal aan u denken .Nadat ze vertrokken waren , kwam Christine even later weer binnen in de kamer en vertelde het van de ander vrouw .Ook zij schrok ervan .Even later kreeg ze haar zakje met herzeptine . Na dat dit was doorgelopen , werd haar poort doorgespoeld en was het wachten op de arts .Even later werden wij bij de arts geroepen .Christine vertelde wat haar vorige keer overkomen was met de herzeptine . De arts wist hier ook niet dadelijk een antwoord op en zij als het haar vanavond weer overkwam , ze haar moest bellen . Na het gesprek nog even een nieuwe afspraak maken en dan Bob gaan oppikken bij oma en opa . weer thuis om 18uur30 . tot zover deze Update . Groeten Bob , Christine , Peter n.d.

Gebruikersavatar
RonalT
Berichten: 13402
Lid geworden op: 11 okt 2007, 09:45
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Dinteloord

Re: Het Monster is weer terug

Bericht door RonalT » 04 mei 2017, 20:50

Wat een ellende kan een mens overkomen, als je op zo'n afdeling gaat kijken. Dat die doktoren en verpleegsters dat volhouden.

Moed houden en af en toe iets plezierigs doen.
Groeten, RonalT


Kijk in de evenementen kalender wat er dan te doen is

And there is no better teacher than experience (Christain Horner)

Gebruikersavatar
Cas
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 865
Lid geworden op: 21 okt 2016, 17:47
Type Goldwing: GL1800

Re: Het Monster is weer terug

Bericht door Cas » 04 mei 2017, 21:22

Hoi Peter

Ik ken Christine niet, ik ken jou niet, ik ken Bob niet en ik ken je werkmakkers niet, maar ik ken wel al je verhalen die je zo openlijk met ons deelt en die zeer aangrijpend zijn, ik voel ook heel erg met jullie mee.
Ik begrijp dat je binnenkort samen met Christine een tocht gaat meerijden en ik hoop dat die tocht jou, en vooral Christine, goed gaat bevallen en dat ze nog vaker, veel vaker, achterop de Wing kan. Want, zoals ik al eerder in dit topic zei, dat zal een zeer positieve bijdrage leveren aan haar genezingsproces.
Heel veel sterkte voor jullie en jullie zijn op de goede weg!

Groet Cas
Iedere ochtend zeg ik tegen mijn Wing: "niemand heeft ooit zoveel van iemand gehouden als ik van jou!"

Gebruikersavatar
Anjer
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 2337
Lid geworden op: 15 mei 2008, 11:25
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Axel
Contacteer:

Re: Het Monster is weer terug

Bericht door Anjer » 05 mei 2017, 09:37

Uiteraard krijg je met de mensen, die je tijdens de behandelingen leert kennen, een band. Lijkt me heel moeilijk om te merken dat het met hen niet goed gaat... toch mag je je daardoor niet laten ontmoedigen en dien je positief te kijken naar enkel de vooruitgang van Christine. Jullie zijn bikkels! Ga zo voort.
:D Het mooist aan de zon is de schijn :D

Mijn motorhistorie sinds augustus 2008
Goldwing GL1200 Aspencade Brons 07-08-2008 - 10-2008
Goldwing GL1500 SE Wit 27-09-2008 - 09-08-2019
Goldwing GL1800 Illusion red 10-08-2019 - heden

peter n.d.
Berichten: 1884
Lid geworden op: 22 mar 2014, 20:31
Type Goldwing: GL1800

Re: Het Monster is weer terug

Bericht door peter n.d. » 22 jun 2017, 21:44

Beste Forumrijders , Christine heeft vandaag haar laatste behandeling gehad met Herzeptine . Tussen de voorlaatste keer en nu heeft ze nog steeds last van uitslag , schimmel , stramme spieren en pijnlijke aanvoelende ledematen , en nog steeds zeer veel last van vermoeidheid .Vandaag heeft ze ook besloten om niet langer deel te nemen aan de oncologie revalidatie omdat het haar volledige uitput . Ze heeft vandaag bekend ,tijdens een gesprek met de sociale dienst , dat alles ze s'avonds na de revalidatie met de auto naar huis rijd bijna in slaap valt achter het stuur en soms op het laatste moment een botsing kan vermijden .En ook haar concentratie is niet goed , ze weet soms niet of een verkeerslicht op rood stond of op groen .Ik verslikte me bijna in mijn koffie en viel bijna van verbazing van mijne stoel .Dat ze zo moe is wist ik niet , omdat ik de laatste tijd laat tijd thuis kom van het werk en dat ze dan meestal na mijn thuiskomst meestal in bed kruipt .Bij ons is het zeer druk met warm weer ( ijs , en ijsbereidingen vliegen de deur uit ) .Dat ze moe is dat wist ik wel , maar dat ze zo moe is dat ze een gevaar op de baan is dat wist ik niet .Ook heeft ze nu weer meer last van draaierigheid , de dokter heeft haar aangeraden alles die moeheid en draaierigheid blijft duren dat ze haar moet bellen .Ze is van nature al een slechte slaper en nu zeker met die warme tempraturen .Ze valt gemakkelijke in slaap , maar eens ze s'nachts wakker word kan ze moeilijke de slaap hervatten , ze is dan ook een zeer lichte slaper en word van het minste wakker . En overdag valt ze in slaap waar ze bijstaat , zeker na de middag . Zaterdag en zondag , als ze niet moet opstaan voor Bob ( ze staat inde week meestal op om 6 uur ) kan ze niet blijven liggen 1 x maal ze wakker is .Dit weekend was ze zelfs al op voor 7 uur .Ook is ze nogal een pietje precies en wil ze dat haar huishouden in orde is .Ze zegt : Ik kan toch niet alles op jouw nek schuiven , je bent bijna niet thuis en ook jij hebt je rust nodig .Ik probeer zoveel mogelijk werk uit haar handen te nemen als ik dan wel eens vroeg thuis ben ( boodschappen doen , Bob ophalen van school , en ook probeer ik samen met haar haar werk wat lichter maken ) .Ook is ze er nog niet uit of ze weer haar job als onthaalmoeder weer gaat doen of dat ze weer een andere job gaat doen .Maar voor ze zo ver is moest ze eerst nog veel rusten en de tijd nemen om volledige te herstellen .Zoals je ziet , we zijn nog niet aan de nieuwe patatjes .De schimmel in haar mond verdwijnt zeer langzaam uit haar mond dank zij alweer een nieuwe medicatie ( de zoveelste op rij , maar deze heeft wel effect , ze neemt nu een combinatie van een middel om haar mond te spoelen , een zalf die ze op haar tong aanbrengt , en dan nog een andere middel waar ze haar mond dagelijks moet mee spoelen ) . De dokter zei dat ze om de drie maanden op controle moet komen , haar bloed om de maand laten controleren , ook om de drie maand nog steeds een foto van haar hart nemen .Haar poort blijft nog een jaar zitten en moet om de zes weken worden gespoeld door de thuisverpleging .Indien ze wel last heeft van haar poort word deze vroegere verwijdert . we hopen dat het monster nu eindelijk verslaan is en niet meer weer komt . We zullen wel zien wat de toekomst ons brengt , maar we gaan nu nog meer genieten van het leven en genieten van de kleine dingen in ons leven met ons drietjes .Tot zover dit verhaal van een strijd van een ziekte waar zoveel mensen mee krijgen te maken en veel leed en verdriet meebrengt , maar waar je als koppel sterker uitkomt als het goed afloopt . Groeten Bob , Christine , Peter n.d.

george bolk

Re: Het Monster is weer terug

Bericht door george bolk » 22 jun 2017, 21:54

Ik kan alleen maar zeggen heel veel sterkte en hou ons op de hoogte.

Groet george

Gebruikersavatar
RonalT
Berichten: 13402
Lid geworden op: 11 okt 2007, 09:45
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Dinteloord

Re: Het Monster is weer terug

Bericht door RonalT » 22 jun 2017, 22:10

Peter, ijsbereider...... hhmmm dat klinkt lekker.
Goed bezig met je zoon, vrouw en dan ook nog het huishouden!
Groeten, RonalT


Kijk in de evenementen kalender wat er dan te doen is

And there is no better teacher than experience (Christain Horner)

Plaats reactie