Het Monster is weer terug

Even bijpraten, sterke verhalen, moppen of andere praatjes ?
Plaats reactie
Gebruikersavatar
De Motormuis
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 6763
Lid geworden op: 02 dec 2011, 00:05
Type Goldwing: GL1500
Locatie: Geldrop. Noord Brabant.

Re: Het Monster is weer terug

Bericht door De Motormuis » 10 aug 2016, 23:28

Nou heel veel sterkte allemaal weer.
En gebruik je 3 weken vakantie om weer
even allemaal bij te tanken.
En als het kan om weer even met Bob
op je Wing een keer een fijn ritje te maken.
Even ontspannen hoort er ook bij.
En eens met zijn drieen ergens een dagje naar
toe als het kan zal ook wel fijn zijn.
Probeer er in ieder geval allemaal van te genieten.
Groeten,
Wil.



Een Goldwing rijder is een blijde rijder.

Wat wordt het toch mooi met al die GOLDWINGS op de weg.

HET IS EEN GROENE MET 6 CYLINDERS EN TWEE ANTENNE'S.

Online
Gebruikersavatar
RonalT
Berichten: 13416
Lid geworden op: 11 okt 2007, 09:45
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Dinteloord

Re: Het Monster is weer terug

Bericht door RonalT » 11 aug 2016, 20:58

peter n.d. schreef:...Nog twee dagen werken en dan heb ik drie weken verlof...
Normaal zou ik je een fijne vakantie wensen, maar laten we het nu een nuttige vakantie noemen..... Probeer er toch iets van te maken, ook jullie hebben het nodig.
Groeten, RonalT


Kijk in de evenementen kalender wat er dan te doen is

And there is no better teacher than experience (Christain Horner)

Gebruikersavatar
Anjer
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 2346
Lid geworden op: 15 mei 2008, 11:25
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Axel
Contacteer:

Re: Het Monster is weer terug

Bericht door Anjer » 12 aug 2016, 02:47

Lieve Peter, Christine en Bob, ik wens voor jullie heel veel zonneschijn, buiten en in je hart....
:D Het mooist aan de zon is de schijn :D

Mijn motorhistorie sinds augustus 2008
Goldwing GL1200 Aspencade Brons 07-08-2008 - 10-2008
Goldwing GL1500 SE Wit 27-09-2008 - 09-08-2019
Goldwing GL1800 Illusion red 10-08-2019 - heden

peter n.d.
Berichten: 1884
Lid geworden op: 22 mar 2014, 20:31
Type Goldwing: GL1800

Re: Het Monster is weer terug

Bericht door peter n.d. » 28 aug 2016, 12:04

Beste Forumrijders , Christine heeft deze week weer een behandeling gekregen . Omdat we zo vroeg in het ziekenhuis werden verwacht hadden we besloten dat Bob bij oma en opa bleef slapen . S' morgens eerst laten inschrijven , daarna moest ze eerst haar bloed laten controleren . Daarna afspraak met de arts die de behandeling met stralen toedient .Ze zou eerst 25 sessies krijgen , maar dit is nu vermindert tot 23 . De bestraling gebeurt aan het borstbeen en tussen haar slokdarm. Om te vermijden dat deze verbrandt gebeurt dit schuin achter de slokdarm en schildklier . Volgende week eerst nog een afspraak met een sociale assistente en daarna laten aftekenen en daarna een simulatie . Daarna weer een gesprek met de arts . Na het gesprek ( afgelopen week ) weer naar boven en daar werd meegedeeld dat haar bloedwaarden goed stonden . Een beetje later kreeg ze herzeptine toegediend . we waren iets na de middag weer thuis . Binnen drie weken moest ze eerst een foto van haar hart laten nemen , bestraling , en bloed laten controleren en daarna toediening van herzeptine . De moeheid blijft nog steeds een grote bepalende factor van haar dagelijkse bezigheden . Na het middageten is het nodig dat zij een paar uur rust en dan zorg ik ervoor dat ik een paar uur met Bob buiten bezig ben of rij ik ergens met hem naartoe (opa en oma bezoeken , de kermis was hier afgelopen week in het dorp ) of doe ik iets leuk met hem . Groeten Bob , Christine , Peter n.d.

Gebruikersavatar
wingryder
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 1259
Lid geworden op: 30 mar 2007, 23:10
Locatie: Sassenheim

Re: Het Monster is weer terug

Bericht door wingryder » 28 aug 2016, 13:04

Beste Peter, Christine, Bob,


Els en ik leven met jullie mee en we wensen jullie weer veel sterkte om weer een zware behandeling te doorstaan.
Probeer de moed er in te houden, hou vol.


hartelijke groet,

Jan en Els
Love to ride a goldwing!!!.
suzuki GT550 '75 tot '77 verkocht
400 cc ? Honda chopper achtig ding tot '83, verkocht
Eerste wing, een 1000, verkocht '84
2006 GL 1500,grijs, ingeruild op een rode
GL1800, deze in 2014 in ijsland aan brokken gereden, nu een zwarte
GL 1800,12-5-2021 verkocht

Online
Gebruikersavatar
RonalT
Berichten: 13416
Lid geworden op: 11 okt 2007, 09:45
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Dinteloord

Re: Het Monster is weer terug

Bericht door RonalT » 28 aug 2016, 18:41

peter n.d. schreef:....Na het middageten is het nodig dat zij een paar uur rust en dan zorg ik ervoor dat ik een paar uur met Bob buiten bezig ben of rij ik ergens met hem naartoe (opa en oma bezoeken , de kermis was hier afgelopen week in het dorp ) of doe ik iets leuk met hem . Groeten Bob , Christine , Peter n.d.

Kermis of iets leuks .... is kermis niet leuk dan! ;-)
Enkele weken geleden gevallen,nu doen mijn heup en ribben wat zeer. Maar ik weet dat dat na enkele weken overgaat. Christine moet maar afwachten hoe lang dit gaat duren. Sterkte toegewenst namens Karin en mij.
Groeten, RonalT


Kijk in de evenementen kalender wat er dan te doen is

And there is no better teacher than experience (Christain Horner)

peter n.d.
Berichten: 1884
Lid geworden op: 22 mar 2014, 20:31
Type Goldwing: GL1800

Re: Het Monster is weer terug

Bericht door peter n.d. » 31 aug 2016, 18:49

Beste RonalT , natuurlijk is de kermis leuk , maar Bob is rap tevreden .2 x Maal schieten aan het schietkraam , een paar ritjes op de autoscooter , en als toetje een pak oliebollen of nen hamburger . Hij kan ook gewoon staan te genieten door naar de verschillende kermiswagens te kijken en zien hoe andere mensen lol maken . :mrgreen: Groeten Bob , Christine , Peter n.d. :wink:

Gebruikersavatar
wingster
Berichten: 464
Lid geworden op: 23 mar 2006, 07:38
Locatie: Volkel

Re: Het Monster is weer terug

Bericht door wingster » 01 sep 2016, 18:28

Peter, Christine, Bob,

Wij leven met jullie mee, Christine veel sterkte toegewenst
Wij wensen jullie veel sterkte om deze zware behandelingen te doorstaan.

peter n.d.
Berichten: 1884
Lid geworden op: 22 mar 2014, 20:31
Type Goldwing: GL1800

Re: Het Monster is weer terug

Bericht door peter n.d. » 15 sep 2016, 22:29

Beste Forumrijders , dinsdag met Christine naar het ziekenhuis gereden . Eerst nog een simulatie en ook haar lijnen bijgetekend op de bovenkant van haar lichaam . Eerst kwam de oncoloog nog eens kijken of alles goed was afgetekend en daarna kreeg ze haar eerste bestraling . Ook kreeg ze een pot met zalf mee die ze 2x per dag moet aanbrengen ter hoogte van de bestraalde delen . Woensdag moest ze eerst een foto van haar hart laten nemen . Op die dienst hadden we afspraak om 13 uur , we waren reeds vroeger daar en Christine klopt aan de deur aan en wachtte . Er kwam niemand opendoen , ook al hoorden we stemmen achter de deur .Na een poosje gewacht te hebben ( een 40 tal minuten ) ging er een verpleegster naar de deur .Christine sprak haar aan en zei dat ze een afspraak had om 13 uur . De verpleegster ging het nakijken en verdween achter de deur . Christine moest om 14 uur op een andere dienst aanwezig zijn ( behandeling herzeptine ) en om 15uur op de dienst bestraling . Gebeld naar de volgende dienst en gezegd dat we reeds in het ziekenhuis waren , maar dat ze nog een foto van haar hart moest laten nemen . Geen probleem , ze hadden al gezien dat ze in het ziekenhuis was ( dank u dienst inschrijvingen) en als ze daar gedaan had moest ze maar naar boven komen . Na nog wat wachten mocht ze naar binnen voor haar foto .Daarna snel naar boven . Daar aangekomen en na controle van haar armband , zeiden ze ons dat ze eerst naar de dienst bestralingen moest gaan ( er waren wat problemen met de apotheek ) .Juist op tijd op de dienst bestralingen , daar werd ze onmiddellijk geholpen . Daarna weer naar boven .Weer aanmelden en weer wachten . ook de psychloog kwam langs voor een gesprek . Nadat Christine de kamer uit was ( bloed prikken , poortje laten doorspoelen ) had ik zelf nog een gesprek met haar psychloog . ik had op dit gesprek aangedrongen omdat ik er behoefte aan had , om even te zeggen wat er de afgelopen weken was gebeurt tussen Christine en mij . Deze wist me te vertellen dat Christine een muurtje rond haar bouwde en moeilijk te doorgronden was , ze schermt zich af en doet zich stoerder voor dan ze eigenlijk is .Ik zei haar dat ik dat vermoeden al had en dat ik schrik heb dat ze weer gaat crashen .( vorige keren bleef ze niet gelang rusten na haar behandelingen en is ze uitgeputte ingestorte na een paar maanden weer haarwerk te hebben hervat ). Ze gaat volgende keer met Christine eens alleen praten en overleggen met haar collega die Christine vorige keer behandelde . De psychloog vroeg hoe het met mij zat en ik heb haar eerlijk geantwoord dat het ook voor mij deze keer zwaarder doorweegt dan de twee vorige keren dat ze ziek was . Ik zei haar dat ik het op mijn manier probeer te verwerken ( het van me af schrijf in dit forum en me af te reageren op mijn werk ) . Ook probeer ik met Bob zoveel mogelijk weg te zijn , als Christine rust of weer van die stemmingswisselingen heeft . Ze zei dat ik sterk in mijn schoenen sta en moet blijven staan en Christine blijven steunen . Na dit hartelijk gesprek Christine gaan opzoeken in haar kamer en haar gezegd dat ik nog even was blijven napraten .Christine had haar baxter in middels gekregen en deze was reeds voor de helft doorgelopen . Na de behandeling Bob gaan oppikken bij mijn schoonouders en met onze drietjes nog frietjes gaan halen en lekker thuis verorbert . We waren thuis rond 18uur 30. Vandaag weer bestraling en morgen ook nog ( vrijdag ) . Groeten Bob , Christine , Peter n.d.

Online
Gebruikersavatar
RonalT
Berichten: 13416
Lid geworden op: 11 okt 2007, 09:45
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Dinteloord

Re: Het Monster is weer terug

Bericht door RonalT » 15 sep 2016, 22:38

Brrr, wat een vreselijk gedoe.... En dan dat wachten in een ziekenhuis terwijl je een afspraak hebt. :(
En dan moet je je tijd nog verdelen tussen Christine en Bob, want beide hebben jouw aandacht en liefde nodig. Maar wel op verschillende manieren. Christine heeft jouw steun nodig, maar Bob moet ook kind kunnen zijn.

Maar tussen alle gedoe door heb je wel iets om naar uit te kijken. Af en toe met Bob op pad.....
Tot zondag
Groeten, RonalT


Kijk in de evenementen kalender wat er dan te doen is

And there is no better teacher than experience (Christain Horner)

Gebruikersavatar
pieter
Berichten: 2642
Lid geworden op: 09 sep 2011, 21:04
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Rucphen

Re: Het Monster is weer terug

Bericht door pieter » 15 sep 2016, 23:02

Hoi Peter,

Wij weten als geen ander wat jullie allemaal moeten doorstaan, het is niet alleen die mensonwaardige ziekte alleen, maar alles wat het met zich mee brengt, en het voelt als een soort van wurggreep waar je moeilijk onder vandaan komt.

Maar jullie samen weten ook als geen ander dat je samen sterk bent, en dat is ook mede het beste medicijn om dit "monster" op de knieën te krijgen, daarom wil ik je meegeven blijf ook in jezelf investeren, want jou Christine en Bob hebben je hard nodig.

Veel liefs, Pieter & Lianne
A Man's got to know his limitations

Gebruikersavatar
Anjer
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 2346
Lid geworden op: 15 mei 2008, 11:25
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Axel
Contacteer:

Re: Het Monster is weer terug

Bericht door Anjer » 15 sep 2016, 23:04

Ik kan jullie, jou, Christine en Bob enkel zoveel sterkte wensen... voel wat je nodig hebt binnen de mogelijkheden :cry: :wink: :roll:
:D Het mooist aan de zon is de schijn :D

Mijn motorhistorie sinds augustus 2008
Goldwing GL1200 Aspencade Brons 07-08-2008 - 10-2008
Goldwing GL1500 SE Wit 27-09-2008 - 09-08-2019
Goldwing GL1800 Illusion red 10-08-2019 - heden

Gebruikersavatar
inside
Berichten: 580
Lid geworden op: 28 mar 2006, 23:24
Type Goldwing: GL1800
Locatie: arnhem

Re: Het Monster is weer terug

Bericht door inside » 16 sep 2016, 16:21

Hoi Peter,

Blijf van je af schrijven.Ook dat kan een uitlaatklep zijn.
knuffel voor jullie alle drie.
groet Hans

Gebruikersavatar
tumtrans
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 417
Lid geworden op: 17 mar 2012, 09:38
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Ingen

Re: Het Monster is weer terug

Bericht door tumtrans » 16 sep 2016, 17:11

Ik volg dit al een poosje en blijf het ook volgen. Ik begrijp alles wat je schrijft en waarom je het schrijft. Ik vindt het verschrikkelijk, meer kan en wil ik er niet over schrijven. Ik hoop wél jullie nog een keertje tegen te komen op een forum ritje!
Heel veel sterkte en hou vol!
If you live by the sword, you will die by the sword.
-------------------------------------------------------
Kawasaki XII voyager bj1988 (2011-2014)
Goldwing 1500 se bj 1995 (2014-2019)
Goldwing 1800 bj 2007 (2019-heden)

peter n.d.
Berichten: 1884
Lid geworden op: 22 mar 2014, 20:31
Type Goldwing: GL1800

Re: Het Monster is weer terug

Bericht door peter n.d. » 07 okt 2016, 14:29

Beste Forumrijders , deze week heeft Christine weer een behandeling met herzeptine gekregen . Het was weer zeer druk op de afdeling en weer waren er problemen met de apotheek ( nieuwe personeel) Daarom werd besloten dat ze ,na spoeling en bloedafname , eerst haar dagelijks dosis stralen mocht gaan halen Wij weer naar de kelder (hier staan de bestralingstoestellen ) en hier was het tamelijke rustig . Even later was het haar beurt en na een 20 tal minuten was ze weer bij mij in de wachtkamer . Weer naar het 6 verdiep met de lift en tegen de verpleegsters gezegd dat we er weer waren . Even later kwam de behandelende arts langs en zij vroeg hoe het was ? . Christine antwoorde dat ze nog steeds last heeft van schimmels in haar mond en op haar tong . En ook dat ze steeds zo moe is .Het smaakgevoel was ook nog niet helemaal terug . Ook nog steeds veel last van opvliegers en wisselende stemming . Ook heeft ze hier en daar uitslag als reactie op de herzeptine .Voor de schimmel heeft ze een ander straffer middel voorgeschreven , en voor haar opvliegers en haar wisselende stemming moet ze het huidige middel nog een kans geven ( binnen drie weken met ze dan zeggen of het beter gaat ) . Ook had Christine nog een paar vragen voor de arts : Wie gaat haar in de toekomst opvolgen , hoe weet men dat wat ze nu krijgt dit helpt om het monster te verslaan ? , hoe vaak op controle en moet ze regelmatige een ct-scan ,een mr-scan en een mamo laten nemen . Na haar laatste behandeling met herzeptine moet ze om de drie maanden op controle komen en ze kiest zelf welke arts haar opvolgt . Foto's of Scans moet ze ( voorlopig is de algemene richtlijn geen , maar dit kan weer veranderen ) niet laten nemen . En het middel herzeptine is een preventief middel om toch achter gebleven kankercellen te isoleren ( kunnen zich niet meer uitzaaien daar er een schild rond gevormd word ) en te vernietgen . Het bloed laten controleren , ook elke drie maand , is het enige middel om te kijken of ze kankervrij is ( als bepaalde waarden in haar bloed gestegen zijn ( tumormarkers ) ). Na dit gesprek was de herzeptine klaar en werd het toegediend . Na dat de zak was door gelopen , nog even naspoelen en konden we weer naar huis . Nog even aan de balie de volgende afspraak vragen en ook de voorschriften mee nemen . Bob gaan oppikken bij de schoonouders en naar huis gereden . Het was weer een lange namiddag in het ziekenhuis en Christine was weer stik op . Ook weer wat wijzer geworden voor in de toekomst en nog 17 behandelingen met herzeptine te gaan , stralen nog 6 keer . We tellen af . Groeten Bob , Christine , Peter n.d.

Plaats reactie