Terug 2015 en vooruit blik 2016

Even bijpraten, sterke verhalen, moppen of andere praatjes ?
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Foks
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 246
Lid geworden op: 30 sep 2007, 09:12
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Terneuzen

Terug 2015 en vooruit blik 2016

Bericht door Foks » 13 dec 2015, 11:33

Terugblik op 2015.

Zoals vele van jullie weten ben ik als vrijgezel met veel vakantiedagen en met steeds verdere verzelfstandiging van mijn kinderen heerlijk, lekker, veel op reis.

- 2015 welkom geheten op Tenerife.
- Artikel over mij en mijn oranje tupperware Goldwing in het blad Promotor, februari uitgave.
- Fantastische motorreis naar Noorwegen met vriend Frans.
- Verschillende vakanties in diverse landen geweest, zoals Frankrijk, Italië, Spanje, Slovenië, etc..
- Weer geweldige fijne mensen ontmoet.
- Benaderd door:
• WWW. motortour.eu voor motorreisbegeleider naar Slovenië in 2016.
• ANWB-Promotor voor motorreisbegeleider naar Marokko in 2016.
• Dr. Jekill and Mr. Hyde om doorlopende regelbare uitlaten te testen.
- Zoon geslaagd voor HAVO.
- Dochter een jaar verder op de universiteit.
- Vertrek van gewaardeerde collega's. Ja, tussendoor werk ik.

Vooruitzicht 2016.

- Eerste reis in 2016 naar Egypte met mijn dochter. Zoon wilt niet mee.
- Reisbegeleider naar Slovenië en Marokko bij voldoende deelname.
- Deelname goede doelenrit, Forumritten, ed.
- Motoruitlaten testen.
- Vier dagen op de motorbeurs in Utrecht staan in februari.
- Augustus wellicht op vakantie naar de Himalaya. De reis der reizen. Op een Royal Enfield over de hoogst begaanbare pas van de wereld.

Ik wens u allen fantastische feestdagen en een geweldig 2016.
MORGEN WORDT HET NOG BETER.

Gebruikersavatar
Borretje
Berichten: 1002
Lid geworden op: 08 jun 2008, 15:08
Type Goldwing: GL1500
Locatie: De Lier

Re: Terug 2015 en vooruit blik 2016

Bericht door Borretje » 13 dec 2015, 14:42

Peter,

Ziet er weer zonnig uit dat 2016 voor je, ga je wel zien op de beurs voor je vertrekt denk ik

Cheers
Rob
Jaaahaaa, het was een zwarte,..... met twee antenne's..... :-)

Gebruikersavatar
RonalT
Berichten: 13416
Lid geworden op: 11 okt 2007, 09:45
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Dinteloord

Re: Terug 2015 en vooruit blik 2016

Bericht door RonalT » 13 dec 2015, 16:12

Als ik terug ga blikken hebben we heerlijke reisjes door Duitsland gemaakt, een mooie rit door Limburg (en bij Chrit lang geweest) daarna richting Ardennen, weekend Drenthe, diverse forumritten door Nederland en een heleboel molens gefotografeerd (omdat we de molenkaart na veel gedoe aan de gang hebben). We hebben een andere bij haar passende motor gevonden en gekocht (Suzuki).
Karin heeft na een jaar werkeloos te zijn geweest, ander werk gevonden. Maar ik hoop dat jullie nog lang niet me haar werk te maken krijgen. :wink:
Eigenlijk gewoon lekker motor gereden en genoten van Nederland en de landen om ons heen...

Vooruitblikken doe ik maar niet omdat mijn glazen bol stuk is.... maar dat wordt gewoon weer genieten op en rond de motor :lol:
Groeten, RonalT


Kijk in de evenementen kalender wat er dan te doen is

And there is no better teacher than experience (Christain Horner)

peter n.d.
Berichten: 1884
Lid geworden op: 22 mar 2014, 20:31
Type Goldwing: GL1800

Re: Terug 2015 en vooruit blik 2016

Bericht door peter n.d. » 13 dec 2015, 18:43

Beste Foks , prettige vooruit zichten heb je voor 2016 . We komen elkaar wel tegen bij e'en of andere Forum rit .Ook ik heb een geslaagd motorjaar achter de rug ( zonder pech of een ongeluk ) .De reis naar Oostenrijk ( waar vooral een bezoek aan het dodenkamp van Ebenzee een grote indruk maakte ), de ritten met de werkmakkers die ik nog steeds uitstippel en waar ik nu alweer aan begin ( ik doe dit nu al meer dan 20jaar ) en soms met een kleine aantal rijders en soms een grote groep ( niets verplicht , wie mee kan gaat mee ) .EN natuurlijk mijn zoon Bob die ook het beruchte motorvirus in zijn bloed heeft en een echte fan is van het motorrijden . Ook de ritten met het forum blijven me bij (hoop volgend jaar er nog meer bij te zijn ), altijd een fijn weerzien met andere forumleden , waar genieten en vriendschap op de eerste plaats komt en natuurlijk ook het rijden met al die goldwings in een lange rij achter elkaar . Ik denk ook aan de vele ongelukken die sommige forumleden overkomen is ( hoop dat ze volgend jaar meer geluk hebben en weer volop kunnen genieten van het rijden met hun GoldWings , hersteld of een nieuwe ). Zo dat is het zowat . :mrgreen: Groeten Boben Peter n.d. :wink:

Gebruikersavatar
Anjer
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 2347
Lid geworden op: 15 mei 2008, 11:25
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Axel
Contacteer:

Re: Terug 2015 en vooruit blik 2016

Bericht door Anjer » 01 jan 2016, 12:30

RonalT je vergeet nog een heel leuk reisje door Frankrijk wat we in 2015 hebben genoten!!!

Terugkijkend kan ik zeggen dat ik in 2015 meer gereden heb dan ooit en dus ook meer genoten!!! Drenthe, de Harz, Molenrit, Goededoelrit met het forum. Prachtige reis naar en in Oostenrijk (William bedankt), Frankrijk Le Mont Saint Michel, de Zeeuws Vlaanderentoer (super succesvol en leuk geweest) en vele ritten met de regionale club het MZV waar ik sinds juli bestuurslid ben geworden en de redactie voer over het clubblad.

Mijn plan is om dit in 2016 lekker voort te zetten en er staan leuke dingen in de agenda;
DRENTHEweekend!!!! Goededoelrit, Harzweekend, Umbrië (hoop dat er deelname genoeg is) en een toer naar de Franse Alpen eind augustus. Daarnaast een dik gevulde toerkalender van het MZV en alles wat hier nog wordt verzonnen, maakt dat ik uitkijk naar een motorrijk 2016!!!!
:D Het mooist aan de zon is de schijn :D

Mijn motorhistorie sinds augustus 2008
Goldwing GL1200 Aspencade Brons 07-08-2008 - 10-2008
Goldwing GL1500 SE Wit 27-09-2008 - 09-08-2019
Goldwing GL1800 Illusion red 10-08-2019 - heden

Plaats reactie