Juffrouw Jannie

Even bijpraten, sterke verhalen, moppen of andere praatjes ?
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Wim-S
Berichten: 149
Lid geworden op: 07 apr 2014, 21:58
Type Goldwing: GL1800

Juffrouw Jannie

Bericht door Wim-S » 30 mei 2015, 13:09

deze week een GL1000 gekocht bj 1975 ik denk dat het een K1 is frame nr is nl gl1-200....
ze ziet er nog perfect uit voor een dame van haar leeftijd de kleur is candy blue ik was
hier al een tijdje naar op zoek vooral nadat we vorig jaar de classic Wingers hadden meegemaakt
in hoek v Holland, en ook rudolfwolfen zijn restauratie project met veel plezier gevolgd.
de verkoper vertelde dat ze al vijf jaar niet meer had gelopen maar toen ik haar zag was ik gelijk verkocht heb Jannie
gelijk meegenomen nog even bij Chrit langs om de buit te showen en op de weg naar huis een grijns van oor tot oor
in Zwolle werd ik met het hele spul van de weg gehaald voor een algehele politie controle gelukkig was het papier werk
allemaal in orde en toen de aanhanger openging en ik hun juffrouw jannie voorstelde had ik nog veel meer lachende en
vriendelijke mensen om me heen .
onderweg naar huis verschillende mensen gebeld om te vertellen van mijn geluk waaronder Fred Schuiling deze was ook gelijk enthousiast
en gelukkig hij heeft er wat meer verstand van dan ik, hij beloofde de volgende middag te komen.
is natuurlijk best spannend ze had zo lang stilgestaan er kon van alles aan de hand zijn de volgende ochtend de benzine afgetapt en opnieuw
gevuld Fred kon ook niet wachten hij was er s,morgens al ipv s,middags nieuwe accu aangesloten olie en contact punten gecontroleerd
en fred begon jannie te starten het ging wat moeizaam en ze stribbelde behoorlijk tegen maar kan ook niet anders na vijf stilstand na ook
nog wat benzine in de luchtaanzuig te hebben gedaan kwam ze tot leven nog wel wat rammelend en hortend maar ze loopt .
moet nog wel het een en ander gebeuren ze loopt nog lang niet lekker gisteravond ook nog even contact met Harry lees koltd gehad
en deze wil ook nog wel even naar juffrouw Jannie kijken om haar weer helemaal in topconditie te brengen .
http://www.mijnalbum.nl/Album=7T6B3ROY" onclick="window.open(this.href);return false;
mvrg wim
WE ZIJN GEWOON ANDERS MAAR BEST WEL LEUK

americanstafford
Berichten: 79
Lid geworden op: 26 nov 2014, 21:16
Type Goldwing: GL1200
Locatie: Schoonoord

Re: Juffrouw Jannie

Bericht door americanstafford » 30 mei 2015, 13:45

Jufrouw Jannie ziet er nog netjes uit
voor haar leeftijd Wim.
Natuurlijk wel eerst die grote muggenvanger eraf . :D

gr
Haast je als je tijd hebt dan heb je meer tijd als je haast hebt .

Gebruikersavatar
pijnenburg
Berichten: 254
Lid geworden op: 08 feb 2011, 20:56
Type Goldwing: GL1500
Locatie: Westervoort

Re: Juffrouw Jannie

Bericht door pijnenburg » 30 mei 2015, 21:47

Goed bezig Wim. Gaat nog druk worden op dat modderweggetje bij jullie achter. :mrgreen:
Het kwaad bestaat niet, verschillende behoeftes wel.

Gebruikersavatar
Rongoos
alias Stuiterbal
Berichten: 2329
Lid geworden op: 04 sep 2011, 22:01
Type Goldwing: GL1500
Locatie: Velserbroek

Re: Juffrouw Jannie

Bericht door Rongoos » 08 jun 2015, 11:08

Wow lekker ding die juffrouw Jannie :D
Gr. Ron

Puur geluk zit soms in een hoopje plastik, rubber, ijzer en wat vloeistof.

edvissers
Berichten: 961
Lid geworden op: 31 aug 2006, 19:36
Type Goldwing: GL1500

Re: Juffrouw Jannie

Bericht door edvissers » 08 jun 2015, 20:57

Waanzinnig :-)
Groeten,

Ed

Gebruikersavatar
RonalT
Berichten: 13416
Lid geworden op: 11 okt 2007, 09:45
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Dinteloord

Re: Juffrouw Jannie

Bericht door RonalT » 08 jun 2015, 23:07

Ik geloof dat we voor jullie maar niets meer moeten schenken in dit etablissement. Als jullie zo'n stuk oud roest al een lekker ding gaan noemen ..... :mrgreen:
Groeten, RonalT


Kijk in de evenementen kalender wat er dan te doen is

And there is no better teacher than experience (Christain Horner)

Gebruikersavatar
Wim-S
Berichten: 149
Lid geworden op: 07 apr 2014, 21:58
Type Goldwing: GL1800

Re: Juffrouw Jannie

Bericht door Wim-S » 09 jun 2015, 06:56

goeie s morgens Ronald krijgt denk ik geen koffie meer van juffrouw Jannie haar met oud roest te vergelijken.
WE ZIJN GEWOON ANDERS MAAR BEST WEL LEUK

peter n.d.
Berichten: 1884
Lid geworden op: 22 mar 2014, 20:31
Type Goldwing: GL1800

Re: Juffrouw Jannie

Bericht door peter n.d. » 11 jun 2015, 18:41

Beste Wim , jij gaat van nieuw naar oud ( rare jongens , die mannen van Drenthe ) , meestal is het andersom . Maar toch wens ik je veel plezier met je nieuwe ( oude ) aanwinst . :mrgreen: Groeten Peter n.d. :wink:

Plaats reactie