Werelds of niet. (met foto van de aanwinst pag 2).

Even bijpraten, sterke verhalen, moppen of andere praatjes ?

Wereldwijf of niet?

Ja, vasthouden en nooit meer laten gaan.
16
16%
Ja, vasthouden en nooit meer laten gaan.
16
16%
Ja, vasthouden en nooit meer laten gaan.
16
16%
Ja, vasthouden en nooit meer laten gaan.
16
16%
Nee. Meteen dumpen en niet meer naar om kijken.
2
2%
Nee. Meteen dumpen en niet meer naar om kijken.
2
2%
Nee. Meteen dumpen en niet meer naar om kijken.
2
2%
Nee. Meteen dumpen en niet meer naar om kijken.
2
2%
Ik had niet anders verwacht want Peter is zooooooooo knap.
1
1%
Ik had niet anders verwacht want Peter is zooooooooo knap.
1
1%
Ik had niet anders verwacht want Peter is zooooooooo knap.
1
1%
Ik had niet anders verwacht want Peter is zooooooooo knap.
1
1%
Pffft.. Snoever!!!
6
6%
Pffft.. Snoever!!!
6
6%
Pffft.. Snoever!!!
6
6%
Pffft.. Snoever!!!
6
6%
 
Totaal aantal stemmen: 100

Gebruikersavatar
De Motormuis
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 6743
Lid geworden op: 02 dec 2011, 00:05
Type Goldwing: GL1500
Locatie: Geldrop. Noord Brabant.

Re: Werelds of niet.

Bericht door De Motormuis » 23 mar 2015, 18:57

Of hij is nog steeds aan het proefrijden. :lol: :lol: :lol:
En dan komt hij met het smoesje dat hij de weg kwijt was. :mrgreen: :mrgreen:
( Zo heb ik zelf ook een proefrit gemaakt van een paar uur en een tank leeg gereden )
Groeten,
Wil.



Een Goldwing rijder is een blijde rijder.

Wat wordt het toch mooi met al die GOLDWINGS op de weg.

HET IS EEN GROENE MET 6 CYLINDERS EN TWEE ANTENNE'S.

Gebruikersavatar
director
Berichten: 3909
Lid geworden op: 22 mar 2006, 16:13
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Volkel
Contacteer:

Re: Werelds of niet.

Bericht door director » 23 mar 2015, 19:31

Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat de proefrit vanmiddag pas is afgelopen...
Uit de foto blijkt dat het een erg mooie Wing is...
Groeten uit Volkel,
Erik Windmeijer
oprichter van www.goldwingforum.nl

Mijn motorhistorie sinds 1985:
Verkocht: 1985, Honda CX500, (bj 1980); 1990, Honda CM400t; 1998, Yamaha XS 400 SE, (bj 1980); 2000, Honda CX500, (bj 1983); 2004, BMW K75RT, (bj 1990); 2005, Honda Goldwing 1200 Asp, (bj 1985); 2017, Yamaha XV 535, (bj 1987); 2011, Honda Goldwing 1500 Asp, (bj 1989), 2019, Honda Goldwing 1800, (bj 2002)
In bezit:
2017, Oldwing (voor mijn oude dag)
2022, Honda CB350 Four, bj 1975
2018, Honda CB500 Four, bj 1975
2023, Honda Goldwing Tour DCT, bj 2018

peter n.d.
Berichten: 1884
Lid geworden op: 22 mar 2014, 20:31
Type Goldwing: GL1800

Re: Werelds of niet.

Bericht door peter n.d. » 23 mar 2015, 19:57

Ik heb er hier thuis ook zo een speciaal vrouwke :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: . :mrgreen: Groeten Peter n.d. :wink: P.S. , ik heb natuurlijk dan ook voor de bovenste optie gestemd .Of mocht ik dat niet vertellen ?

Gebruikersavatar
Rongoos
alias Stuiterbal
Berichten: 2321
Lid geworden op: 04 sep 2011, 22:01
Type Goldwing: GL1500
Locatie: Velserbroek

Re: Werelds of niet.

Bericht door Rongoos » 23 mar 2015, 20:09

Welke foto Eric? :?:
Gr. Ron

Puur geluk zit soms in een hoopje plastik, rubber, ijzer en wat vloeistof.

peter

Re: Werelds of niet.

Bericht door peter » 23 mar 2015, 20:35

Even een update: afgelopen weekend was ik even met de z4 naar Sippersfeld geweest waar ik de opening van een Gasthaus van kennisen mocht bijwonen. We zouden de zondag weer terug rijden maar zijn een dagje blijven plakken om nog even te helpen en een stevige kater weg te werken. Vandaag maandag dus vanuit Sippersfeld naar Kortrijk gereden, een stukje van net geen 500km. :lol: Daar de motor bekeken en in eerste instantie zag hij er redelijk uit voor zijn leeftijd, een 88er dus een oudje. Alles goed bekeken en alleen de achterremschijf is overleden. Verder is het ding voorzien van hak teen schakelen die straks eraf gaat, treeplanken, wind afwijzers naast de kuip, mistlampen, rugsteun, treeplanken, highwaysteps en nog veel meer chroommeuk wat straks er weer net zo vrolijk vanaf gaat als dat het er nu op zit :lol: Affijn de koop is dus gesloten en morgen met de aanhanger 280km heen en weer terug natuurlijk.
Illusies dat het ding verder in top staat is heb ik niet maar dat mag de pret niet drukken want voor deze prijs koop je hier in Nederland helemaal niks wat op een 1500 lijkt.
Straks thuis even keuren bij de rdw, bpm aangifte doen en dan rijden en kijken wat er allemaal aan schort.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
Rongoos
alias Stuiterbal
Berichten: 2321
Lid geworden op: 04 sep 2011, 22:01
Type Goldwing: GL1500
Locatie: Velserbroek

Re: Werelds of niet. (met foto van de aanwinst pag 2).

Bericht door Rongoos » 23 mar 2015, 21:39

Hehe Peet,
mooie nette fiets zo te zien op de foto's.
Was het verschil met de 1800 niet te groot?
Maar in ieder geval kun je weer lekker touren op deze bike. En jou kennende moet alles wat laag bij de grond ligt eraf want dat wordt een grote vonkenregen :D
Gr. Ron

Puur geluk zit soms in een hoopje plastik, rubber, ijzer en wat vloeistof.

Gebruikersavatar
director
Berichten: 3909
Lid geworden op: 22 mar 2006, 16:13
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Volkel
Contacteer:

Re: Werelds of niet. (met foto van de aanwinst pag 2).

Bericht door director » 23 mar 2015, 21:54

Gefeliciteerd Peter, mooie 1500 in een goede kleur.

Dat chroom zien we inderdaad wel op marktplaats verschijnen !
Groeten uit Volkel,
Erik Windmeijer
oprichter van www.goldwingforum.nl

Mijn motorhistorie sinds 1985:
Verkocht: 1985, Honda CX500, (bj 1980); 1990, Honda CM400t; 1998, Yamaha XS 400 SE, (bj 1980); 2000, Honda CX500, (bj 1983); 2004, BMW K75RT, (bj 1990); 2005, Honda Goldwing 1200 Asp, (bj 1985); 2017, Yamaha XV 535, (bj 1987); 2011, Honda Goldwing 1500 Asp, (bj 1989), 2019, Honda Goldwing 1800, (bj 2002)
In bezit:
2017, Oldwing (voor mijn oude dag)
2022, Honda CB350 Four, bj 1975
2018, Honda CB500 Four, bj 1975
2023, Honda Goldwing Tour DCT, bj 2018

peter

Re: Werelds of niet. (met foto van de aanwinst pag 2).

Bericht door peter » 23 mar 2015, 21:57

Ik heb er maar een erg klein stukje mee gereden en de laatste tijd reed ik met de honda cb836. Dan is een 1500 alweer een hele motor. Het lage spul gaat er allemaal vanaf incl die hak teen schakeling. De motor ziet er redelijk goed uit maar zal onderhuids wel weer een ramp zijn. Heb al voldoende isolatietape gezien maar het leeuwedeel werkte gwoon. Hij was dan ook redelijk goedkoop dus dan mag je niet teveel verwachten. Al de motor morgen thuis staat even een illegaal proefritje maken en dan weet ik meer.

Gebruikersavatar
cooper
Berichten: 2057
Lid geworden op: 10 aug 2010, 12:53
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Stabroek (Belgie)

Re: Werelds of niet. (met foto van de aanwinst pag 2).

Bericht door cooper » 23 mar 2015, 22:25

Mooie ex- GWMCB fiets dus zal denk ik wel meevallen wat onderhoud betreft.
Heeft ook de nodige belgische treffens meegedaan zie ik, zal waarschijnlijk de vorige eigenaar wel kennen.
Enne als je wat kwijt wil van chroom ed. geef maar een gil hé Peter! (highwaysteps mss. :D )
Once you ride a Wing, you buy a Wing!
Afbeelding

Gebruikersavatar
De Motormuis
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 6743
Lid geworden op: 02 dec 2011, 00:05
Type Goldwing: GL1500
Locatie: Geldrop. Noord Brabant.

Re: Werelds of niet. (met foto van de aanwinst pag 2).

Bericht door De Motormuis » 23 mar 2015, 23:15

Peter,
Veel plezier met het knutselwerk en het aanpassen van de Wing
naar je eigen wensen.
En dan veel fijne en veilige kilometers.
Groeten,
Wil.



Een Goldwing rijder is een blijde rijder.

Wat wordt het toch mooi met al die GOLDWINGS op de weg.

HET IS EEN GROENE MET 6 CYLINDERS EN TWEE ANTENNE'S.

Gebruikersavatar
director
Berichten: 3909
Lid geworden op: 22 mar 2006, 16:13
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Volkel
Contacteer:

Re: Werelds of niet. (met foto van de aanwinst pag 2).

Bericht door director » 24 mar 2015, 14:27

Toen Peter in Februari bij mij was heb ik onderstaande foto genomen.
Waarschijnlijk heeft hij die foto zo vaak aan Monique laten zien dat dit hem gunde.

Afbeelding
Groeten uit Volkel,
Erik Windmeijer
oprichter van www.goldwingforum.nl

Mijn motorhistorie sinds 1985:
Verkocht: 1985, Honda CX500, (bj 1980); 1990, Honda CM400t; 1998, Yamaha XS 400 SE, (bj 1980); 2000, Honda CX500, (bj 1983); 2004, BMW K75RT, (bj 1990); 2005, Honda Goldwing 1200 Asp, (bj 1985); 2017, Yamaha XV 535, (bj 1987); 2011, Honda Goldwing 1500 Asp, (bj 1989), 2019, Honda Goldwing 1800, (bj 2002)
In bezit:
2017, Oldwing (voor mijn oude dag)
2022, Honda CB350 Four, bj 1975
2018, Honda CB500 Four, bj 1975
2023, Honda Goldwing Tour DCT, bj 2018

george bolk

Re: Werelds of niet. (met foto van de aanwinst pag 2).

Bericht door george bolk » 24 mar 2015, 17:22

Peter op de foto's ziet hij er zeer goed uit en precies de goede kleur martini beige, heel veel veilige kilometers .

En als je wat kwijt wil van laag spul zoals hakteen schakeling hou ik mij aanbevolen .

Mvg george

Gebruikersavatar
G.winger
Berichten: 2254
Lid geworden op: 22 mar 2006, 21:08
Type Goldwing: GL1800
Locatie: kerkrade (z-limb)

Re: Werelds of niet. (met foto van de aanwinst pag 2).

Bericht door G.winger » 24 mar 2015, 18:45

peter veel rij en knutsel plezier met je nieuwe wing
wanneer is de testrit in de Eifel :P :P :P
gr. Johan

Believe you can and you`re halfway there.

Gebruikersavatar
Black Wing
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 2016
Lid geworden op: 09 apr 2006, 19:25
Type Goldwing: GL1500
Locatie: Lelystad

Re: Werelds of niet. (met foto van de aanwinst pag 2).

Bericht door Black Wing » 24 mar 2015, 19:05

die handgrepen achter zitten ook handig ?\
:mrgreen:
Groeten, Eric

peter

Re: Werelds of niet. (met foto van de aanwinst pag 2).

Bericht door peter » 24 mar 2015, 20:07

Vandaag de wing opgehaald en even een illegaal stukje gereden, de oude tante meteen een shake down gegeven en ik ben inmiddels een plan aan het opstellen om e.a te repareren en keurings klaar te maken. De meeste feest verlichting werkt uberhaupt niet dus dat is makkelijk. Koppeling en remhandel schakelaar werken ook niet. De cb kanalen kiezer werkt ook niet. Balhoofd even nastellen, remmen schoonmaken (achterrempedaal is bijna alleen voor de show) en de cardan moet even worden nagekeken. Het achterwiel moet er toch uit voor de rem te checken dus haal ik meteen de hele bende maar even los op jacht naar het vreemde geluid wat uit de cardan komt bij gas terug nemen. Voor hij echt tour bereid is zal ik wel effe verder zijn maar dit houd me uit de kroeg zullen we maar denken.

Plaats reactie