poosje afwezig geweest

Even bijpraten, sterke verhalen, moppen of andere praatjes ?
Plaats reactie
Roelof
Berichten: 183
Lid geworden op: 14 apr 2014, 05:07
Type Goldwing: GL1500
Locatie: Hellevoetsluis

poosje afwezig geweest

Bericht door Roelof » 11 feb 2015, 11:28

Zo, eindelijk weer terug..... :D
Heb als gevolg van m'n werk een poos het forum niet bezocht, zou me dus eigenlijk opnieuw moeten voorstellen :lol:
Helaas moest ik vorig jaar plotseling aflossen op één van de schepen, dat is uiteindelijk een torn van ca 3 maanden geworden.
Heb natuurlijk wel af en toe internet gehad maar niet echt de tijd gehad om het forum een beetje bij te houden.

Niet leuk en dus een hoop gemist (onder andere de feestdagen....) en m'n winter projectje (aanhangertje) staat ook nog steeds te wachten :(
Gelukkig kon Elis regelen dat onze Wing onderdak is gezet toe het allemaal langer ging duren. Heeft helaas in de regen gestaan en moet zsm weer gepoetst worden.
Vanmiddag eerst een eindje rijden (als de accu niet leeg is) en dan de dame vertroetelen.
Vanavond uitgebreid bekijken wat er op het forum is gebeurt in de afgelopen maanden.
Ook heb ik een afspraak via het forum niet kunnen nakomen :oops: :oops: :oops:, hopelijk wordt me dit niet te zwaar aangerekend (pb tje komt er aan)

Groet,

Roelof

Gebruikersavatar
Chris.Wolters
Berichten: 226
Lid geworden op: 09 nov 2014, 12:51
Type Goldwing: GL1500
Locatie: Almere-Haven, Flevoland
Contacteer:

Re: poosje afwezig geweest

Bericht door Chris.Wolters » 11 feb 2015, 14:46

Welkom terug 8)
Candy Wineberry rode EU GL1500 Aspencade met aanhanger in kleur (1989) tweede trotse eigenaar. :D
Met Cruise Control,Imperial, Achteruit en de nieuwste variant ARZAO

Gebruikersavatar
Wup
Berichten: 628
Lid geworden op: 16 dec 2012, 11:30
Type Goldwing: GL1500
Locatie: Helmond

Re: poosje afwezig geweest

Bericht door Wup » 17 feb 2015, 16:37

Afbeelding

Grtz Wup
GOLDWING FOREVER!!!

Plaats reactie