We wilden weer eens wat anders.

Even bijpraten, sterke verhalen, moppen of andere praatjes ?
peter n.d.
Berichten: 1884
Lid geworden op: 22 mar 2014, 20:31
Type Goldwing: GL1800

Re: We wilden weer eens wat anders.

Bericht door peter n.d. » 06 jan 2015, 15:22

Beste Peter , nog veel plezier en nog vele vellige km gewenst met je nieuwe aanwinst :!: . En die goldwing daar heb nog tijd voor :wink: :mrgreen: . Groeten Peter n.d. :wink:

Gebruikersavatar
brabo61
Berichten: 77
Lid geworden op: 12 jan 2009, 18:36
Type Goldwing: GL1000
Locatie: Oosterhout

Re: We wilden weer eens wat anders.

Bericht door brabo61 » 09 jan 2015, 12:01

peter schreef:. Eerder nog een kale 1000 of 1100. :
Ik heb nog een voor jou zeer bekende 1000 voor je staan..... :mrgreen:

Groeten,
jos

Rob Pt

Re: We wilden weer eens wat anders.

Bericht door Rob Pt » 14 jan 2015, 00:18

Goh Peter, wat een ongelooflijk toeval dat ik jou hier tegenkom. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Jij hebt de GL1800 verkocht maar de onze staat, ondanks dat het prima motorweer is, al stil vanaf het moment dat de Z4 is gearriveerd (271114). We gaan het nu weer wat rustiger aan doen met hem en de motor weer pakken want we hebben in de 44 dagen dat we de Z4 hebben er 'slechts' 13044 km mee gereden .......... Ook al veel open want dat was wel de bedoeling uiteraard.
En misschien had je dat al gezien maar ik heb en passant ook de fotowedstrijd De mooiste van 2014 op het Z3 Forum gewonnen!

Rob

peter

Re: We wilden weer eens wat anders.

Bericht door peter » 14 jan 2015, 14:01

Zo'n ding rijdt gewoon Super met een hoofdletter. Model wat jij hebt is wel erg fraai maar was helaas net buiten budget. Ik had er wel een gevonden die in de buurt kwam maar ik vertrouwde het en niet en ik wilde perse een 6 cilinder met de bekende oliedruk automaat. De 4 cilinders vielen dus af. Ik wil alleen nog het trekgewicht aan laten passen en dan gaan we met de motoraanhanger weer op pad.

Breng je 1800 maar naar Velden dan maak ik die kilometers wel voor jou :lol:

Rob Pt

Re: We wilden weer eens wat anders.

Bericht door Rob Pt » 14 jan 2015, 19:15

peter schreef:Zo'n ding rijdt gewoon Super met een hoofdletter.
Ja, daar ga ik binnenkort op het andere forum nog iets over schrijven.

Rob

peter

Re: We wilden weer eens wat anders.

Bericht door peter » 28 okt 2016, 17:08

Zit ik de oude topics nog eens door te lezen blijkt dat erik de director toch gelijk had.

Er heeft tojdelijk een 1500 gestaan maar nu weer een 1800. :lol:

Kan toch raar lopen in het leven. Zo heb je niks en zo kom je tot over je oren om in het "speelgoed". :mrgreen:

Plaats reactie