hoe noem je dit?

Even bijpraten, sterke verhalen, moppen of andere praatjes ?
peter n.d.
Berichten: 1884
Lid geworden op: 22 mar 2014, 20:31
Type Goldwing: GL1800

Re: hoe noem je dit?

Bericht door peter n.d. » 16 sep 2014, 20:28

Beste GL-1000 , ben het helemaal met je eens :!: :!: :mrgreen: . Groeten Peter n.d. :wink:

peter n.d.
Berichten: 1884
Lid geworden op: 22 mar 2014, 20:31
Type Goldwing: GL1800

Re: hoe noem je dit?

Bericht door peter n.d. » 20 sep 2014, 22:24

Beste Forumrijders , ik had de rit van Borretje gereden en keerde samen met Cooper naar huis. :wink: Nadat Cooper de autosnelweg verlaten had , reed ik het laatste stuk alleen verder naar huis .Ik rij op de middelste rijstrook .ik rijd een paar auto's voorbij .Ineens komt er een B.M.W. op de eerste rijstrook ( hij kwam juist de autostrade opgereden en was gehaast: :twisted: ) ik rij op de tweede , de bestuurder duwde mij richting het derde vak :!: .Ik had het geluk dat de auto voor mij versnelde , zodat ik ook kon versnellen en bleef op het tweede vak verder rijden :!: .De B.M.W. kwam achter mij gereden en begon met zijn lichten te pinken en te toeteren ..Hij gaat naar het derde vak en begint mij in te halen en als hij op gelijke hoogte is dwingt hij mij naar het eerste vak .Ik rem (gelukkig niemand achter mij) .Hij komt naar het tweede vak en begint hevig te remmen :!: . Ik smijt mij op het derde vak en kan weer een aanrijding vermijden , de bestuurder geeft een ruk aan zijn stuur en wil me op de middenberm duwen( waarom valt die kerel mij lastige ?????? :evil: :twisted: ).Ik geef een flinke draai aan het gas en versnel (200km).Ik raak die kerel kwijt, ik zie hem daarna niet meer .IK heb de snelheid van 200km aan gehouden tot aan de aansluiting met de ring rond Brussel. Wat heb ik die vent misdaan vraag ik mij nu nog steeds af ????. :?: :?: :?: Groeten Peter n.d. :cry: :cry: :cry:

KvH
Berichten: 343
Lid geworden op: 21 mei 2014, 20:04
Type Goldwing: GL1800

Re: hoe noem je dit?

Bericht door KvH » 20 sep 2014, 22:57

Wat een Betreurenswaardige Mede Weggebruiker...
Zou graag eens met zo eentje het gesprek aangaan, wat zo'n *** bezielt.

Gelukkig heb je 't er zonder kleerscheuren vanaf gebracht...

Gebruikersavatar
cooper
Berichten: 2057
Lid geworden op: 10 aug 2010, 12:53
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Stabroek (Belgie)

Re: hoe noem je dit?

Bericht door cooper » 21 sep 2014, 09:15

Oepsie!!! jammer dat ik er niet meer bij was. Helmcamera op en met de beelden naar de politie.
Hij had dan wel anders gelachen waarschijnlijk.
Belangrijkste is dat je er heelhuids bent vanaf gekomen.
Once you ride a Wing, you buy a Wing!
Afbeelding

Gebruikersavatar
johnj
Berichten: 433
Lid geworden op: 23 mar 2006, 07:53
Locatie: kortrijk

Re: hoe noem je dit?

Bericht door johnj » 21 sep 2014, 09:55

bmw rijder.........lege schedel en dikke nek ter compensatie andere lichaamsdelen..........er zijn gekken op de weg hoor
Mooi hee............die gele

Gebruikersavatar
Devoraz
Berichten: 2524
Lid geworden op: 02 apr 2012, 16:17
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Swifterbant, Flevoland
Contacteer:

Re: hoe noem je dit?

Bericht door Devoraz » 21 sep 2014, 10:46

Helaas zijn er automobilisten die door onduidelijke of onbekende redenen een bloedhekel hebben aan motorrijders. Daarmee vinden zij het gegrond om, uit pure jaloezie of slecht humeur, ons lastig te vallen. :evil:
Groeten,
Pjotr

Goldwing GL1800 2001 Illusion Red (R259P)
Goldwing GL1500 SE 2000 Two-tone Red (R176C / inset R199C)
http://bikers.nightmarepatrol.net
The world is my menagerie.
"I never get lost because I don't know where I'm going..."
Live for today or fade away

Gebruikersavatar
RonalT
Berichten: 13406
Lid geworden op: 11 okt 2007, 09:45
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Dinteloord

Re: hoe noem je dit?

Bericht door RonalT » 21 sep 2014, 15:39

Kijk eens met wat een gemak er op politieagenten, verkeersregelaars of groepjes voetgangers ingereden wordt. Wat deze automobilisten bezielt???
Ook die agent doet gewoon zijn werk evenals de verkeersregelaar. Helaas rijden erop de weg een aantal automobilisten met een beperking rond.
Ik ben er ook wel eens eentje tegen gekomen die wat verveld ging doen. Gelukkig was ik toen niet alleen....

Maar zoals al anderen hebben gezegd: gelukkig ben je er zonder kleerscheuren (of erger) vanaf gekomen.
Groeten, RonalT


Kijk in de evenementen kalender wat er dan te doen is

And there is no better teacher than experience (Christain Horner)

Gebruikersavatar
RonalT
Berichten: 13406
Lid geworden op: 11 okt 2007, 09:45
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Dinteloord

Re: hoe noem je dit?

Bericht door RonalT » 21 sep 2014, 23:23

De idioterie ten top. Om een 'normale' motor te mogen besturen moest je 2 en nu 3 maal examen doen en auto's ........

WESTERHOVEN - Een jongen (17) uit Riethoven is zondagmorgen rond 3 uur zwaargewond geraakt nadat zijn SUV die was omgebouwd tot een 25-kilometerwagen van de weg was geraakt op de Heijerstraat in Westerhoven. Het ongeval gebeurde rond 3 uur, maar werd pas even voor 7 uur ontdekt.

De jongen raakte met zijn auto door nog onbekende oorzaak van de weg, raakte twee bomen, vloog over de kop en belandde in een sloot. Het slachtoffer zat vervolgens bekneld onder zijn auto. Het slachtoffer werd door ambulancepersoneel en door medewerkers van een mobiel medisch team ter plaatse behandeld. De jongen kreeg ter plekke bloed toegediend dat werd aangerukt vanuit het MMC. ​ Hij is in kritieke toestand overgebracht naar het ziekenhuis in Tilburg. De jongen is buiten levensgevaar, zo meldt een politiewoordvoerder zondagmiddag rond 14.30 uur.

De politie onderzoekt de toedracht van de aanrijding.


Motorrijtuig met beperkte snelheid

Een 25-kilometerwagen is een normale auto die aangepast is zodat hij niet snel meer kan rijden. Bestuurders vanaf 16 jaar mogen hier in rijden. Vaak kan zo'n motorrijtuig met beperkte snelheid toch sneller dan 25 km/uur.
Mag je zonder ribewijs besturen, zonder APK, zonder wegenbelasting, zonder enzenz.


youtu.be/H2ebuSKNrsY
Groeten, RonalT


Kijk in de evenementen kalender wat er dan te doen is

And there is no better teacher than experience (Christain Horner)

Plaats reactie