met C en A naar ons eerste treffen

Even bijpraten, sterke verhalen, moppen of andere praatjes ?
Gebruikersavatar
Wim-S
Berichten: 149
Lid geworden op: 07 apr 2014, 21:58
Type Goldwing: GL1800

met C en A naar ons eerste treffen

Bericht door Wim-S » 23 jul 2014, 00:16

afgelopen weekend voor het eerst naar een treffen geweest deze was georganiseerd door brabantwingers in valkenswaard .
we werden perfect ontvangen en kregen een rol toilet papier en een vuilniszak L O L ,de te rijden routes werden door zeer vriendelijke
mensen op onze garmin gezet het schijnt door de goldwingclub betaald te worden zodat we alleen maar stroom en de barbeque moesten
betalen waren zeer verbaast hadden hier niet op gerekend maar hadden hier natuurlijk niets op tegen .

tot zover het positieve gebeuren we mochten niet op het zelfde veld staan als de tenten, maar wij in onze naiviteit en met de roze bril nog op
na een geweldig weekend in de harz met het goldwingforum waar we het geweldig naar ons zin hebben gehad met allemaal leuke warme
en behulpzame mensen dachten dat het hier ook wel zo zou zijn ,maar dat viel wel een beetje tegen.
het was mischien niet persoonlijk maar je voelt wel dat er op de camper met aanhanger negatief word gereageerd een enkele zei ons ook ik wil niet tegen een camper aankijken, waarbij ze vergaten dat hun tent net zo groot is als onze camper .
we stonden op een apart veld en in eerste instantie ken je helemaal niemand op dat moment denk je even laat ze de klere krijgen ik ga weer weg
gelukkig kwam er later nog een C en A bij en van deze persoon kregen we het een en ander uitgelegd tevens zagen we bij hun fotos van buitenlandse
treffens waar er over C en A helemaal niet moeilijk word gedaan .
ook kwam fred schuiling met een groep motorijders uit drenthe waarbij we ons konden aansluiten zodat we nog een paar leuke ritten hebben gemaakt
het was in iedergeval een heel ander treffen dan dat we ons voor hadden gesteld ,wij denken een voor ons zo ideaal mogelijke combinatie te hebben
met C en A en onze mooie rooie Gl 1800 en we zijn niemand tot last en mocht iemand daar kinderachtig op reageren moet hij of zij dat zelf maar weten .
de kern van het gebeuren is toch de goldwing en of dat nu een nieuwe gl 1800 is of een gl 1200 van 30 jaar oud is ,het plezier en de liefde voor het motor
rijden blijft het zelfde en al wat daaromheen word geroepen is in principe geneuzel .
mvrg wim
WE ZIJN GEWOON ANDERS MAAR BEST WEL LEUK

Karin

Re: met C en A naar ons eerste treffen

Bericht door Karin » 23 jul 2014, 06:50

Tja, dat is het verschil tussen GWCH en Goldwingforum.nl.
Wij waren in de Harz erg blij met jouw C+A!

Ik hou niet van kamperen en dus doe ik erg weinig met GWCH.
Ook de ritten doe ik niet vaak mee, want dan mag mijn BMWtje niet mee.

Bij Goldwingforum.nl is altijd de mogelijkheid om niet te kamperen en BMW's zijn ook welkom.
Zelfs is het zo dat als je Goldwing het niet doet, en je verschijnt op een Pan, we toch allemaal blij zijn dat je erbij bent. :wink:
Dus een keuze is snel gemaakt.

En dan hoopt de GWCH dat mensen niet alleen lid zijn vanwege de korting bij Univé.... :lol:

Gebruikersavatar
beinhart
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 649
Lid geworden op: 01 sep 2010, 13:17
Type Goldwing: overig
Locatie: hoogerheide-city
Contacteer:

Re: met C en A naar ons eerste treffen

Bericht door beinhart » 23 jul 2014, 07:56

Had vanmorge op feestboek je verhaaltje ook al gelezen. Toen was ik schijnbaar niet goed wakker want ik dacht al dat c en a vrienden waren hahaha....

groetjes werner ( ik wist van vroeger al dat ze c en a niet leuk vonden)
PRETTIG GESTOORD (ik ben niet gek, dat is een andere afdeling)

Gebruikersavatar
frank's
Berichten: 1371
Lid geworden op: 03 aug 2007, 16:58
Type Goldwing: GL1800
Locatie: zaandam
Contacteer:

Re: met C en A naar ons eerste treffen

Bericht door frank's » 23 jul 2014, 08:55

tja geneuzel houd je altijd, is het niet dat je met een aanhanger komt is het wel dat je op een bankstel op wielen rijd.
inderdaad niets van aantrekken en doen waar je zin in hebt het leven is veel te kort om het alleen de negatievelingen naar de zin te maken.
frank
mijn eerste een cx500c daarna een goldwing 1100 daarna een 4 tal rode verschillende types 1500
daarna een zwarte 1800 2001 en nu een rode 1800 uit 2005

Gebruikersavatar
harmdeboer
Berichten: 3305
Lid geworden op: 13 mei 2009, 19:57
Type Goldwing: GL1200
Locatie: stevensbeek

Re: met C en A naar ons eerste treffen

Bericht door harmdeboer » 23 jul 2014, 14:51

Zucht...

naar een campertreffen ga je met een camper... naar een GWCH "motortreffen" ga je met de...

je gaat ook niet voor friet naar een sushi restaurant...

en ja binnen de GWCH ligt dat ZEER gevoellig....
Gl 1100 '81 i(V)
Gl 1100 '82 i (V.)
Gl 1100 '83 i (V.)
Gl 1100 '83 A(sl)
Gl 1200 '84 i (3 Sl + V)RAT
Gl 1200 '84 A 1sp. (3V)
Gl 1200 '85 A. (Sl + V)
Gl 1200 '85 LTD (4. x sl. & V)
Gl 1200 '85 LTD C
Gl 1200 '86 A (V)
Gl 1200 '87 A uitl.mod. (V. )
Gl 1500 '88 krat 1992(V)
Gl 1500 '95 SE ann Cal(V)

wilco
Berichten: 1266
Lid geworden op: 14 jan 2012, 08:52
Locatie: Nieuwegein

Re: met C en A naar ons eerste treffen

Bericht door wilco » 23 jul 2014, 15:46

harmdeboer schreef:je gaat ook niet voor friet naar een sushi restaurant...
nee, naar de shoarma boer, die heeft betere friet :lol: :lol: :lol:
een Pure Pearl red - metallic '97 ST1100
De wereld was eerst plat! Maar toen God ontdekte dat motorrijden gaaf is, maakte hij haar rond om zo eeuwig te kunnen rijden...
Historie: 1989: CBX550F, 1992: Suzuki ER185, 1995: VFR750F '92, 2002: Suzuki VX800, 2006: Kawasaki EN500, 2009: VFR750F '88, 2012: GL1200 '88, 2018: GL1500 '89

Gebruikersavatar
cooper
Berichten: 2064
Lid geworden op: 10 aug 2010, 12:53
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Stabroek (Belgie)

Re: met C en A naar ons eerste treffen

Bericht door cooper » 23 jul 2014, 19:38

harmdeboer schreef:Zucht...

naar een campertreffen ga je met een camper... naar een GWCH "motortreffen" ga je met de...

je gaat ook niet voor friet naar een sushi restaurant...

en ja binnen de GWCH ligt dat ZEER gevoellig....
En zo is het maar net, heb het al meermaals mogen ervaren op één of ander GW treffen. Paul en Paula met de camper en een immense overdekte aanhanger erachter. Een weekendje slecht weer en de Goldwing ziet van het hele weekend geen daglicht. :? Wel aantal gereden kilometers ingevuld en stempeltjes op de kaart laten zetten. Nee dank u, dan ben ik liever motard in hart en nieren ga met de tent en neem ik al de ongemakken er graag bij.
Once you ride a Wing, you buy a Wing!
Afbeelding

Gebruikersavatar
marcelk
Berichten: 358
Lid geworden op: 23 jan 2011, 11:37
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Opperdoes

Re: met C en A naar ons eerste treffen

Bericht door marcelk » 23 jul 2014, 20:38

naar een campertreffen ga je met een camper... naar een GWCH "motortreffen" ga je met de...
.....motor!!
Dus als je je motor in een A achter de C meeneemt ben je toch met de motor :D
Laatst gewijzigd door marcelk op 23 jul 2014, 20:40, 1 keer totaal gewijzigd.
groetjes marcel en lia

Gebruikersavatar
Wim-S
Berichten: 149
Lid geworden op: 07 apr 2014, 21:58
Type Goldwing: GL1800

Re: met C en A naar ons eerste treffen

Bericht door Wim-S » 23 jul 2014, 20:40

er is niemand die zegt dat je niet meer met een tent mag komen maar meer net zo als op dit forum alles mag en niets moet
en nergens staat in de statuten van het g w c h dat je met een tent moet komen er word alleen gesproken over een motor
en natuurlijk kan ik begrijpen dat als iemand met een camper wel aanwezig is maar het hele weekend niet heeft gereden
dat dit ergelijk is , gelijk aan de gene die zo veel drinkt dat hij de volgende dag niet meer in staat is om te rijden ook dat komt voor.
wat mij stoort is dit weekend was er een man van 72 jaar op dit treffen was al meer dan twintig jaar lid wegens gezondheids
problemen was hij nu met een caravan want in een tent ging niet meer ,maar hij wou nog wel motorrijden zolang als hij kan .
daar heb ik respect voor maar ook hij moest op een ander veld staan niet tussen de tenten !!! als ik dit schrijf word ik weer boos
en als er dan word geschreven over friet en of shusi wat volgens mij geen vergelijk is zegt dat meer over de gene die dit schrijft
dan over mij dat bedoel ik dus met geneuzel .
WE ZIJN GEWOON ANDERS MAAR BEST WEL LEUK

Gebruikersavatar
RonalT
Berichten: 13419
Lid geworden op: 11 okt 2007, 09:45
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Dinteloord

Re: met C en A naar ons eerste treffen

Bericht door RonalT » 23 jul 2014, 20:51

Karin schreef:Bij Goldwingforum.nl is altijd de mogelijkheid om niet te kamperen en BMW's zijn ook welkom.
Hey Gijs ....
Karin schreef:Zelfs is het zo dat als je Goldwing het niet doet, en je verschijnt op een Pan, we toch allemaal blij zijn dat je erbij bent. :wink:
Huh, over wie heb je het nu weer ..... (we zijn blij met de ... European 1300) :roll:
Groeten, RonalT


Kijk in de evenementen kalender wat er dan te doen is

And there is no better teacher than experience (Christain Horner)

Gebruikersavatar
harmdeboer
Berichten: 3305
Lid geworden op: 13 mei 2009, 19:57
Type Goldwing: GL1200
Locatie: stevensbeek

Re: met C en A naar ons eerste treffen

Bericht door harmdeboer » 23 jul 2014, 20:56

Jongens ik maak het niet persoonlijk..

maar indien ik topvoetballer ben en ik verlies een been... sta ik toch ook niet meer in de basis...

je hebt ook evenementen waarbjj het om het samenzijn gaat... hotel weekend e.d.
alleen er word geen veld voor campers gereserveerd de camper krijgt geen faciliteiten en de camper rijder zou ook geen stempel moeten krijgen indien hij niet met zijn motor het veld op gaat ( wat weer niet te controleren valt)
Dus kom hoe je wil zet je wagen waar je wil maar niet op treffen terrein en niet op gwch treffen terrein en zeker niet met faciliteiten...

een motor club organiseert voor moterrijders... niet voor automobilisten of camperaars...
en toch mooi dat er ook andere evenementen zijn die wel daarop inspelen...


het is gewoon rond uit not done om met een poedel naar een rotweiler show te gaan het zij beiden honden maar kunnen niet met elkaar beoordeeld worden...

dus nogmaals...

Ga hoe je wil maar de tentkampeertraditie word gehandhaaft....
Omdat de gwch leden (a.l.v) dat wil...

Wil je wat veranderen... ga in het bestuur vind medestanders en ga er voor.. tot die tjd accepteer dat de wereld anders is...
Gl 1100 '81 i(V)
Gl 1100 '82 i (V.)
Gl 1100 '83 i (V.)
Gl 1100 '83 A(sl)
Gl 1200 '84 i (3 Sl + V)RAT
Gl 1200 '84 A 1sp. (3V)
Gl 1200 '85 A. (Sl + V)
Gl 1200 '85 LTD (4. x sl. & V)
Gl 1200 '85 LTD C
Gl 1200 '86 A (V)
Gl 1200 '87 A uitl.mod. (V. )
Gl 1500 '88 krat 1992(V)
Gl 1500 '95 SE ann Cal(V)

Gebruikersavatar
RonalT
Berichten: 13419
Lid geworden op: 11 okt 2007, 09:45
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Dinteloord

Re: met C en A naar ons eerste treffen

Bericht door RonalT » 23 jul 2014, 21:05

Harm, allemaal flauwe kul die je er bij sleep. We zijn geen profvoetballers, swarma verkopers, geen hondententoonstelling of friet-eters.
Het is een motorclub en de leden rijden motor. Hoe ze willen overnachten is hun zaak, probeer dat allemaal niet te betuttelen. Maar Hollanders regelen altijd graag voor anderen hoe ze het moeten aanpakken.

Gelukkig hoor ik als Brabander niet bij de Noord-en Zuid Hollanders. Dus veel plezier tijdens de treffens.
Groeten, RonalT


Kijk in de evenementen kalender wat er dan te doen is

And there is no better teacher than experience (Christain Horner)

Gebruikersavatar
Wim-S
Berichten: 149
Lid geworden op: 07 apr 2014, 21:58
Type Goldwing: GL1800

Re: met C en A naar ons eerste treffen

Bericht door Wim-S » 23 jul 2014, 21:06

wat een wijsheid { top voetballer } nogmaals geneuzel
WE ZIJN GEWOON ANDERS MAAR BEST WEL LEUK

tsmitje
Berichten: 585
Lid geworden op: 23 feb 2009, 20:27

Re: met C en A naar ons eerste treffen

Bericht door tsmitje » 23 jul 2014, 21:34

maar een topvoetballer die zijn been verliest is nog wel welkom bij zijn club.
en word niet de deur gewezen of gezegd geen zitplaats voor jouw ga maar naar de staantribune.
dan is het geen club voor liefhebbers meer maar meer een club egoisten een geluk ze worden zelf ook eens oud hopelijk.

Gebruikersavatar
orie
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 617
Lid geworden op: 03 aug 2010, 23:56
Type Goldwing: GL1500
Locatie: Herveld

Re: met C en A naar ons eerste treffen

Bericht door orie » 23 jul 2014, 22:20

Als ik dit zo lees, ben ik dubbel zo blij dat ik geen lid ben van de "club" maar wel "lid" (ik weet het ook dit ligt gevoelig) :mrgreen: van dit geweldige forum. lekker belangrijk hoe je komt, overnacht enz. JE RIJDT GOLDWING dat is hetgeen wat ons bindt.
Willem we zullen je niet mijden als je er bent. Het feit dat je er bent is wat telt.

Rob
GL1800 2003
GL 1500 SE 1996
CB650 1981
GL1200 Aspencade 1987
CB650 1983

Plaats reactie