Malheur!

Even bijpraten, sterke verhalen, moppen of andere praatjes ?
Plaats reactie
ScrewLoose
Berichten: 728
Lid geworden op: 24 jun 2011, 13:30
Type Goldwing: overig
Locatie: "Sjpaubik International Airport"

Malheur!

Bericht door ScrewLoose » 05 jun 2014, 20:57

Goh, wat ben ik weer trots op mezelf! :?

Nadat ik mijn zwarte stoeipoes vandaag bij Antoon heb opgehaald ben ik nog ff wezen tanken in het dörp, je wilt immers thuis geraken. Nadat ik de zwarte stoomboot in kwestie had volgetankt schoot mij te binnen dat ik de afstandbediening van de garagepoort nog in een tas in het topkoffer had zitten. Het regende ondertussen Wingstelen en ik had iets van ............ "als je dat ding nou alvast eruit haalt en in de daarvoor aangebrachte klem steekt kun je straks meteen de garage inrijden". :idea:
Helaas was ik echter te lui om mijn motorhandschoenen uit te trekken - was overigens al een heel gedoe om het kreng uit de tas te vissen - en toen ik de afstandbediening in de houder wilde klikken donderde het kreng aldus in de linker- kuipopening naast het balhoofd.
Ondertussen - hóóp ik althans?!? - zweeft er dus ergens een afstandbediening beneden in de Wing-lingerie rond en mag de hele zooi uit elkaar gesleuteld worden met - nogmaals - de hoop dat ik het beestje terugvind. :?

Het zij helaas zo, edoch sommigen leren het blijkbaar nóóit! :evil:

Indien zich iemand geroepen voelt mij enkele bestraffende zweepslagen te komen toedienen mag hij of zij een pb'tje aan ondergetekende sturen ................. :?

Afbeelding
WingGroetsels,

Jacques :wink:


Op de zevende dag schiep God de Goldwing, en hij zag dat het goed was....... "Genesis 2:4-2:25:"

Bart

Re: Malheur!

Bericht door Bart » 06 jun 2014, 21:50

Heel vervelend,maar ik heb een afstand bediening ingebouwd.
Toen ik mijn garagedeur liet vervangen voor een elektrieke kon ik deze erbij kopen, het is een cilindertje met een +en - en een antennedraadje.
Deze heb ik tussen het dim en groot licht gemonteerd en als ik mijn grootlicht aanzet gaat de garagedeur open.
Ik ben op internet aan het zoeken geweest maar kan ze nergens vinden.
Zal wel een eenmalig iets zijn geweest.
Kan je er niet via de onderkant bij?

gr. Bart.

ScrewLoose
Berichten: 728
Lid geworden op: 24 jun 2011, 13:30
Type Goldwing: overig
Locatie: "Sjpaubik International Airport"

Re: Malheur!

Bericht door ScrewLoose » 07 jun 2014, 00:56

Mijn dank voor je medeleven Bart doch ben ik bang dat er voorlopig "een zeker iets" in de Wingkuip blijft rondzweven, althans ga ik er gemakshalve vanuit dat het kreng daar beneden nog ergens zit. :? Hoezo, eigenlijk zou het toch zo moeten zijn dat er werkelijk NIKS in deze overgrote tupperware-winkel verloren gaat?!? :shock:
Het probleem zit eigenlijk meer tussen de oren, SLEUTELANGST! :oops:
In mijn jonge jaren gooide ik auto's en motoren uit elkaar en wist ze ook weer WERKEND in elkaar te fisternullen.
Heden ten dage rijd ik echter een dikke Espace, dáár ga ik dus niet aan sleutelen. Mijn geliefde Dame Noire is echter nog een groter probleem, op e.o.a. manier is de schoonheid in kwestie sinds de dag van aanschaf ietwat TE heilig verklaard. Begrijp me niet verkeerd, ondergetekende mag eigenlijk wel stellen dat hij over een tweetal gouden voorpootjes beschikt, voor de Wing acht ik ze echter niet goed genoeg. :oops:
Ondertussen gloort er echter een leuk zonnetje aan de horizon, het aangebrachte DATATOOL-Alarm werkt niet meer zo als het zou moeten doen. NEE Polen, Roemenen, Bulgaren of whatever voor oostblok-tuig, het werkt nog steeds, dus HANDJES AF! :twisted:
Genoemd alarm valt onder garantie en naar ik aanneem - hoop ik - zit e.e.a. weggewerkt onder de Wingse Tupperware-Lingerie en komt het kreng vanzelf tevoorschijn, zo niet ga ik maar weer eens een bakkie doen bij den heer Antoon. :wink:
WingGroetsels,

Jacques :wink:


Op de zevende dag schiep God de Goldwing, en hij zag dat het goed was....... "Genesis 2:4-2:25:"

Gebruikersavatar
RonalT
Berichten: 13416
Lid geworden op: 11 okt 2007, 09:45
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Dinteloord

Re: Malheur!

Bericht door RonalT » 07 jun 2014, 16:58

Ik heb ooit een bout (M8 x 30 ongveer) laten vallen, die verdween ook ergens tussen het plastic.
Na diverse sleutelkarweitjes heb ik de bout nog steeds niet terug gevonden. Of het ding nu ergens klem ligt of dat hij er ondertussen uitgevallen is weet ik niet.
Maar ik neem aan dat die afstandbediening wel wat groter is......
Groeten, RonalT


Kijk in de evenementen kalender wat er dan te doen is

And there is no better teacher than experience (Christain Horner)

Plaats reactie