Wingse wetenswaardigheden ......

Even bijpraten, sterke verhalen, moppen of andere praatjes ?
Plaats reactie
ScrewLoose
Berichten: 728
Lid geworden op: 24 jun 2011, 13:30
Type Goldwing: overig
Locatie: "Sjpaubik International Airport"

Wingse wetenswaardigheden ......

Bericht door ScrewLoose » 05 dec 2013, 04:09

Tja het kan zomaar verkeren, plots moet men op zoek naar een nieuw koekblik. :?
Aldus vanuit het Limburgse opgestoomd naar Soest alwaar een zeer aantrekkelijke Espace te koop stond. Om een lang verhaal kort te maken het volgende.
Tijdens de proefrit werd ik plots gevraagd of ik motorrijder was, huh ....... hoezo, rijd ik te pittig dan?!? :oops:
Nee meneer, begrijp mij a.u.b niet verkeerd, motorrijders rijden gewoon anders. Ach ja, nou leuk dan dus, en wat doe ik dan volgens u verkeerd? :evil:
Nee meneer, excuses. u begrijpt het echt verkeerd, motorrijders - zeker van uw leeftijd (wat een knauw alweer) - rijden anders. Huh, hoe hoe hoezo? (klonk niet meer zo negatief maar tóch). Wat wil die vent nou eigenlijk?!?
Nou meneer, motorrijders zijn in tegenstelling tot vele automobilisten vooral bezig met het verkeer, zij zien en schatten verkeerssituaties sneller in en terwijl ze pittig doorrijden zijn zij meer vertrouwd met het verkeer. Bovendien nemen ze bochten anders en vooral in het drukke stadsverkeer zijn zij zeer alert doch helaas ook kwetsbaar, vandaar dan ook uw steeds alerte ogen in het verkeer...........

Zoiets was het ongeveer - natuurlijk ietwat verpakt in bloemige bewoordingen - de strekking der woorden komt echter aardig overeen.

Eeh ja, eehm, ben best wel tros op mezelf ......... :oops:

Voor de liefhebbers: tis 'n Espace 2.0 T Dynamique geworre, full options (panoramadak etc.) :mrgreen:
WingGroetsels,

Jacques :wink:


Op de zevende dag schiep God de Goldwing, en hij zag dat het goed was....... "Genesis 2:4-2:25:"

Gebruikersavatar
De Motormuis
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 6766
Lid geworden op: 02 dec 2011, 00:05
Type Goldwing: GL1500
Locatie: Geldrop. Noord Brabant.

Re: Wingse wetenswaardigheden ......

Bericht door De Motormuis » 05 dec 2013, 11:49

Nou ik zou zeggen; heel veel plezier met
je "nieuwe " koekblik.
En veel succes met je rijstijl. :lol: :lol:


Groeten,

Wil
De Motormuis.
Groeten,
Wil.



Een Goldwing rijder is een blijde rijder.

Wat wordt het toch mooi met al die GOLDWINGS op de weg.

HET IS EEN GROENE MET 6 CYLINDERS EN TWEE ANTENNE'S.

Gebruikersavatar
appieabc
Berichten: 1026
Lid geworden op: 05 mei 2008, 20:08
Type Goldwing: GL1500
Locatie: amsterdam

Re: Wingse wetenswaardigheden ......

Bericht door appieabc » 06 dec 2013, 13:17

vg verkocht logies met zo,n sl ......van een verkoper ,,hij vond zeker dat je der best nog goed uit zag ook,,,,tis weer eens wat anders als altijd binnen gestaan bij oud vrouwtje naast de kachel :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: merk is niet vrkeerd trouwens
appie

Plaats reactie