Toch een afscheid

Even bijpraten, sterke verhalen, moppen of andere praatjes ?
Gebruikersavatar
appieabc
Berichten: 1026
Lid geworden op: 05 mei 2008, 20:08
Type Goldwing: GL1500
Locatie: amsterdam

Re: Toch een afscheid

Bericht door appieabc » 12 nov 2013, 18:29

Rongoos schreef:inderdaad veel motorrijders "oordelen" over de wing terwijl ze er nog nooit op gereden hebben.
De V-strom wordt op hun forum helemaal de hemel in geprezen, maar weten zij veel? ze hebben nog nooit op een wing gezeten.
toegegeven de Strom rijd heel goed. rechtuit stabiliteit is fantastisch voor zo'n lichte motor en het is allemaal wat speelser doordat ie maar de helft weegt.
Maar het is gewoon geen Goldwing :!:

De organisator van het Duitsland weekend heeft me zelf uitgenodigd, dus mocht ik vrij krijgen op mijn werk dan ga ik me
kijk dat bedoel ik nu zitten we hier op het goldwingforum te lezen wat ze op een ander forum van een goldwing vinden vind ik niks dus als iemand zich aanmeldt voor een goldwingevenement wil die ook met goldwings opstap en niet met yamahhahahs of sukelezikis ik persoonlijk keer dan wel om want heb geen zin om de hele dag uit te moeten leggen waarom ik wel goldwing rij en hun niet.
en wie er wel een uitnodiging krijgen en wie niet boeit me niet,wil wel weten wat er mee rijdt komt.

appieabc
ps ook laatst een hele leuk dag gehad met een solex rit gekregen van vrienden wel met een stoer leren jas en een wilempie helm gave dag allen gelijkgezind

Gebruikersavatar
RedNL
Berichten: 21
Lid geworden op: 14 okt 2013, 08:35
Type Goldwing: GL1500
Locatie: Oldenzaal

Re: Toch een afscheid

Bericht door RedNL » 13 nov 2013, 18:04

Ik kom net van een Vstrom DL1000 af en spring weer op een goldwing. Heb hier voor de GL1000 een x aantal jaren gereden. Met de Strom was niets mis mee. Heb er met mijn vrouw achterop de Noordkaap gedaan 2 jaar geleden. Ritje van 7500km uit en thuis. Hij heeft geen krimp gegeven. Maar heb je een DL 650 of DL1000 gekocht? In ieder geval succes met je Vstrom.
Honda 550 k3, Gl 1000, Cb 750 f2, Gl 1000 k2+k3, Yamaha Gts 1000, Suzuki Dl 1000, GL 1500 SE

Plaats reactie