naar Frankrijk? zaterdag 10 augustus-zondag 18 augustus

Toertochten, toertips of toervragen, afspreken voor een ritje of meeting ?
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Honda GL Castlebiker
Berichten: 1462
Lid geworden op: 26 jun 2012, 11:47
Type Goldwing: GL1200

naar Frankrijk? zaterdag 10 augustus-zondag 18 augustus

Bericht door Honda GL Castlebiker » 24 jul 2013, 10:44

Ik zit nog eens even te kijken voor een vakantie in Frankrijk van zaterdag 10 augustus tot zondag 18 augustus. Wilde eigenlijk naar Ierland, maar dat komt niet zo goed uit, de boten zijn best duur, maar bijkomend moet m'n zoontje 19 augustus weer naar school, en dat treffen in Ierland loopt 18 augustus af. Om meteen de 1e dag al te spijbelen... :wink:

Nu wil ik eigenlijk een week naar Frankrijk. Maakt me eigenlijk niet zoveel uit welke kant. Net filmpje zitten bekijken van die motorcamping in Crest. Dat is 900-950 km vanaf Helmond. Lijkt me wel mooi daar. Maar regio Rodez-Aurillac lijkt me ook wel mooi. Of Limoges.

Weet ook niet wat we doen met camping. Proberen 5-6 nachten op 1 camping, of elke dag andere camping. Beetje rondrit, of 1 plaats zoeken en vandaaruit rond toeren.

Iemand op het forum de tussen 10 augustus en 18 augustus ook met de GOLDWING naar Frankrijk gaat en waar we misschien één of meerdere avondjes mee samen op een camping kunnen staan en de gezelligheid delen? (Ik ben flexibel, kan zelfs ook nog enkele dagen eerder vertrekken als het zou moeten).

Gebruikersavatar
Cremecar
Berichten: 32
Lid geworden op: 06 apr 2012, 09:33
Type Goldwing: GL1500

Re: naar Frankrijk? zaterdag 10 augustus-zondag 18 augustus

Bericht door Cremecar » 07 aug 2013, 10:04

Hoi Johan,
Masion Castellane een aanrader en van daaruit kun je alle kanten op en niet duur en zeer goed ontbijt.
Ik heb ook op de camping in crest gelegen maar dan in een blokhut ,geen aanrader, maar wel met de tent camping is mooi en een groot zwembad voor de zoon en goed eten.
Alleen let op bij betaling ik had gebeld wat het kost voor de blokhut, 14€/pp/n zeiden ze toen maar bij afrekenen 46€ dat was wel even schrikken, en dat voor een blokhutje met alleen twee bedden en geen bedgoed.
Heb natuurlijk gevraagd hoe dat komt dat prijsverschil,ja daar was een vergissing gebeurd en nog van alle akkefietjes.mij niet meer gezien daar.

Gebruikersavatar
Honda GL Castlebiker
Berichten: 1462
Lid geworden op: 26 jun 2012, 11:47
Type Goldwing: GL1200

Re: naar Frankrijk? zaterdag 10 augustus-zondag 18 augustus

Bericht door Honda GL Castlebiker » 07 aug 2013, 18:31

Ik heb de planning bijsteld :-).

We vertrekken zaterdag naar hotel/camping Cobut in Falaen in België. Zal er nog wel een extra linkje hier neerzetten bij overnachtingsadressen. Vanaf Falaen gaan we elke dag ergens anders naartoe, dagritten met diverse stops van 280-350 km per dag. Waarschijnlijk gaan we woensdag weer naar huis, donderdag motor en aanhanger poetsen, vrijdag vast wat voorladen. Zo gaat het denk ik lopen :-).

Gebruikersavatar
lord of the wing
Berichten: 308
Lid geworden op: 19 okt 2010, 17:52
Type Goldwing: GL1500

Re: naar Frankrijk? zaterdag 10 augustus-zondag 18 augustus

Bericht door lord of the wing » 07 aug 2013, 19:47

Johan, maak er fijne dagen van. Peter.
BAAI ZE WEE
KGAAI ENNIE WEE

Plaats reactie