Tulpenrit 2013

Toertochten, toertips of toervragen, afspreken voor een ritje of meeting ?
Gebruikersavatar
Wingwesp
Berichten: 536
Lid geworden op: 08 aug 2010, 17:07
Type Goldwing: GL1500
Locatie: Steenbergen nb

Re: Tulpenrit 2013

Bericht door Wingwesp » 26 apr 2013, 20:54

ik vraag toch niet wie er niet gaat pppffffffff :mrgreen: :mrgreen:
Waar een Wing is , is een weg.

groetjes wim

Gebruikersavatar
Garfield
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 384
Lid geworden op: 23 mar 2006, 12:21
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Den Helder

Re: Tulpenrit 2013

Bericht door Garfield » 27 apr 2013, 07:51

Wij hebben deze rit nog steeds op de agenda staan. Het weer ziet er goed uit en we hebben er zin in. :D :D :D

Gebruikersavatar
marcelk
Berichten: 358
Lid geworden op: 23 jan 2011, 11:37
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Opperdoes

Re: Tulpenrit 2013

Bericht door marcelk » 27 apr 2013, 08:30

en wij zijn er ook bij :D
groetjes marcel en lia

Gebruikersavatar
marcelk
Berichten: 358
Lid geworden op: 23 jan 2011, 11:37
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Opperdoes

Re: Tulpenrit 2013

Bericht door marcelk » 27 apr 2013, 08:33

RonalT schreef:Omdat het in Noord Holland is melden wij ons af. :shock: :shock:
zwak hoor ronald :? :D
groetjes marcel en lia

Gebruikersavatar
waardie25
Berichten: 13
Lid geworden op: 11 apr 2013, 21:53
Type Goldwing: GL1100
Locatie: Wieringerwerf

Re: Tulpenrit 2013

Bericht door waardie25 » 27 apr 2013, 09:21

Heb helaas weekenddienst; Have fun!

Karin

Re: Tulpenrit 2013

Bericht door Karin » 27 apr 2013, 10:47

RonalT schreef:Omdat het in Noord Holland is melden wij ons af.
Omdat het in Noord-Holland is meld ik me aan :lol: :lol: :lol:

Cor
Berichten: 503
Lid geworden op: 22 mei 2011, 09:26

Re: Tulpenrit 2013

Bericht door Cor » 28 apr 2013, 07:57

Voor iedereen die de Tulpenrit rijd.
Veel mooi weer en veel plezier toegewenst , geniet lekker.
groeten Cor

Gebruikersavatar
RonalT
Berichten: 13417
Lid geworden op: 11 okt 2007, 09:45
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Dinteloord

Re: Tulpenrit 2013

Bericht door RonalT » 28 apr 2013, 08:07

Voor iedereen die deze rit gaat rijden, mooi weer is het al.
Helaas kan ik er niet bij zijn omdat we met de familie een boottochte gaan maken ivm een 50 jarig huwelijksjubilieum.
Veel plezier toegewenst.
Groeten, RonalT


Kijk in de evenementen kalender wat er dan te doen is

And there is no better teacher than experience (Christain Horner)

Gebruikersavatar
De Motormuis
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 6766
Lid geworden op: 02 dec 2011, 00:05
Type Goldwing: GL1500
Locatie: Geldrop. Noord Brabant.

Re: Tulpenrit 2013

Bericht door De Motormuis » 28 apr 2013, 09:14

Hoi RonalT.

Zo dat is mooi, boottochtje en 50 jarig jubileum.
Veel plezier en niet te zat .


Groeten,

Wil
De Motormuis.
Laatst gewijzigd door De Motormuis op 30 apr 2013, 21:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Groeten,
Wil.



Een Goldwing rijder is een blijde rijder.

Wat wordt het toch mooi met al die GOLDWINGS op de weg.

HET IS EEN GROENE MET 6 CYLINDERS EN TWEE ANTENNE'S.

Gebruikersavatar
RonalT
Berichten: 13417
Lid geworden op: 11 okt 2007, 09:45
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Dinteloord

Re: Tulpenrit 2013

Bericht door RonalT » 28 apr 2013, 21:58

Nog niemand terug van de Tulpenrit om ons te vertellen dat we volgend jaar toch beslist mee moeten gaan. Al was het alleen maar om het feit dat jullie de weg dan niet kwijt raken...... :lol: :lol:

Ik heb een leuke dag gehad, rondgekeken naar vreemde vogels ...... in Avifauna en daarna ingescheept op de Parelduiker en zijn we van Alphen aan de Rijn via de Oude Wetering, Braasemer Meer, Ringvaart naar de WestEinderplassen gevaren. Daar wist de schipper hele leuke plekken te vinden, we keken onze ogen uit. De kwekerijen van Aalsmeer liggen voor een groot deel op eilanden die door alle graafwerkzaamheden los liggen van de omgeving. Veel mensen zagen hier wat in en hebben stukjes gekocht en zij brengen er de weekenden door.
Daarna weer terug gevaren.

Volgend jaar de Tulpenrit...
Groeten, RonalT


Kijk in de evenementen kalender wat er dan te doen is

And there is no better teacher than experience (Christain Horner)

Gebruikersavatar
DeWoert
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 958
Lid geworden op: 03 okt 2009, 18:08
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Tilburg

Re: Tulpenrit 2013

Bericht door DeWoert » 29 apr 2013, 18:01

Even in het kort dan maar:
Zondagochtend "vroeg" op pad gegaan om naar Wieringerwerf af te reizen. 08:30 afgesproken met Wingwesp en Bowser bij Kanters. (Toch ? Of was het "de Gouden Leeuw" :lol: )
Kortom, eerst "verwarring" van de dag.
Maar we waren er in ieder geval om 08:30. (De anderen "iets" later ;))
Uiteindelijk richting de Noord-Holland gereden, koffie, peuk, benzine en wat slap ge-ouwe-h**r later aangekomen bij de start van de Tulpenrit 2013.
Geen Goldwings meer te zien daar, merendeel van de 150 deelnemers was namelijk wel netjes op tijd daar, wij vonden 11:00 eigenlijk een mooie tijd om aan te komen. :roll:
(ja ja, stomweg te laat eigenlijk om dan nog een tour-tocht van 180 kilometer te maken...) Dus eerst maar rustig ingeschreven. bakkie, peukie etc etc.
Volgens mij was het iets van 11:30 voordat we aan de rit begonnen zijn.
Routes stonden al op de TomTom (ja ja RonaldTDt, wij geloven daar nog steeds in :lol: ), en het eerst stukkie ging dan ook perfect.
Todat ik een benzinepomp moest zoeken. TomTom vond dat niet nodig, en maakte me dat duidelijk door maar eens helemaal opnieuw op te starten.
Normaal geen probleem, maar achteraf bleek dat ie dus ook de route weer opnieuw wou starten. Stoer en eigenwijs als ik ben, ben ik de TomTom dus maar aangehouden, zelfs toen die van Ria (ook TomTom) vond dat we rechtsaf moesten, bleef ik eigenwijs "mijn" TomTom volgen. Tja, toen we op de snelweg terrecht kwamen, heb ik toch maar even gekeken hoe dat kon. :x
Ria dus maar gevolgd, en na een korte stop, de route weer gefixed.

Prachtige wegen gereden overigens, wat dat betreft was de route fraaier dan die van vorig jaar ! :)

Onderweg lekker ge-lunch't, duurde uiteraard weer te lang.. :mrgreen:
Uiteindelijk in een Thee-tuin beland, en terwijl de één zich vermaakte met kippen, een andere met lammetjes en nog een ander met de lokale hond, hebben we het wijze besluit genomen om naar terug te rijden naar Wieringerwerf.
We hebben ruim de helft van de route gereden, en eerlijk is eerlijk: Die was geweldig !!
Ook de "snellere" route naar Wieringerwerf was niet verkeerd eigenlijk.. Zelf nog boeiende tulpen gezien !!! :mrgreen:

Bij aankomst in Wieringerwerf kwamen we net iets voor Karin, Marcel, Marco en Martin "binnen", die hadden wel de volledige route gereden. Knap hoor !! :D

Uiteraard weer staan beppen, op één of andere manier gaat dat die brabanders altijd wel goed af :oops:

Bowser en Joka uitgezwaaid, die moesten nog terug naar BraboLand.
Marco en Monique ook uitgezwaaid, en kort daarna allemaal opgestapt.
Marcel & Lia, Martin en Karin zijn zo goed als gelijk met ons vertrokken.
Wij (Wim, Sjannet, Ria en ik) zijn daarna naar Andijk gereden, om daar in de B&B de avond en nacht door te brengen..
Maar die info is "off-topic", en dat zal ik dus maar achterwege houden hier :mrgreen:

We hebben ons PRIMA vermaakt, en zijn zeker van plan om volgend jaar WEER te gaan. Iets andere planning dan, maar daarover tegen die tijd "meer".

Ander klein detail: Vandaag vanuit Steenbergen de "Kronkelende route" van TomTom gebruikt om naar huis te rijden, en daar zagen we ook prachtige BLOEIENDE tulpenvelden.
Dus wie weet: Volgend jaar OOK een TulpenRit in Brabant ??? :idea: :idea: :idea: :idea:

Gebruikersavatar
RonalT
Berichten: 13417
Lid geworden op: 11 okt 2007, 09:45
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Dinteloord

Re: Tulpenrit 2013

Bericht door RonalT » 29 apr 2013, 20:21

DeWoert schreef:Routes stonden al op de TomTom, wij geloven daar nog steeds in :lol:
Ik neem het je niet kwalijk hoor, ik heb meer rare mensen in mijn kennissenkring. Maar ooit komt het wel goed met je.
En dan kan je zo'n dag ook goed plannen. Op tijd vertrekken, met een tank vol op stap gaan, niet te lang blijven hangen enz. Dan kan je je tijdens het rijden meer ontspannen....
Groeten, RonalT


Kijk in de evenementen kalender wat er dan te doen is

And there is no better teacher than experience (Christain Horner)

Gebruikersavatar
DeWoert
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 958
Lid geworden op: 03 okt 2009, 18:08
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Tilburg

Re: Tulpenrit 2013

Bericht door DeWoert » 29 apr 2013, 20:28

RonalT schreef:
DeWoert schreef:Routes stonden al op de TomTom, wij geloven daar nog steeds in :lol:
Ik neem het je niet kwalijk hoor, ik heb meer rare mensen in mijn kennissenkring. Maar ooit komt het wel goed met je.
En dan kan je zo'n dag ook goed plannen. Op tijd vertrekken, met een tank vol op stap gaan, niet te lang blijven hangen enz. Dan kan je je tijdens het rijden meer ontspannen....
Klinkt wel beetje saaiiiiiii als ik dat zo lees van je Ronald.
We hebben genoten!
(Ennuhhh, ook uit het kamp van je geliefkoosde navigatie systeem hoorde ik toch wat kritische zaken :mrgreen: )
Dus, met mij is het nu al helemaal goed. :wink:

Gebruikersavatar
Stephan
Berichten: 784
Lid geworden op: 17 sep 2006, 09:37
Locatie: Goes
Contacteer:

Re: Tulpenrit 2013

Bericht door Stephan » 29 apr 2013, 20:52

DeWoert schreef:
RonalT schreef:
DeWoert schreef:Routes stonden al op de TomTom, wij geloven daar nog steeds in :lol:
Ik neem het je niet kwalijk hoor, ik heb meer rare mensen in mijn kennissenkring. Maar ooit komt het wel goed met je.
En dan kan je zo'n dag ook goed plannen. Op tijd vertrekken, met een tank vol op stap gaan, niet te lang blijven hangen enz. Dan kan je je tijdens het rijden meer ontspannen....
Klinkt wel beetje saaiiiiiii als ik dat zo lees van je Ronald.
We hebben genoten!
(Ennuhhh, ook uit het kamp van je geliefkoosde navigatie systeem hoorde ik toch wat kritische zaken :mrgreen: )
Dus, met mij is het nu al helemaal goed. :wink:
Dat was van wingwesp zeker, die heeft dat ding er alleen maar op staan om dat hij dan denkt dat meer uit de wind zit voor de rest weet hij ook niet wat hij er mee moet :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Stephan 8)
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.

http://www.fotolens.eu" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
bowser
Berichten: 727
Lid geworden op: 29 aug 2010, 15:14
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Zegge

Re: Tulpenrit 2013

Bericht door bowser » 30 apr 2013, 20:06

Kep nog geprobeerd om hem af te schudden maar hij bleef maar terugkomen :lol: :lol: :lol: :lol: :shock:
groeten uit de Zeg

Plaats reactie