rondje Rurzee

Toertochten, toertips of toervragen, afspreken voor een ritje of meeting ?
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Cremecar
Berichten: 32
Lid geworden op: 06 apr 2012, 09:33
Type Goldwing: GL1500

rondje Rurzee

Bericht door Cremecar » 18 okt 2012, 13:26

Hoi,
Daar het nog een van de laatste mooie weekends gaat worden,ga ik nog een rondje rurzee maken van +-200km zondag 21 okt.
Geintresseerden die mee willen gaan, kunnen samen komen op het drielanden punt in vaals bij cafe de Bokkenrijders om 10:30h
vertrek is om 11:00h.
We zullen de Biker-ranch bezoeken voor een bakkie koffie en een lunch in het klooster Mariawald waar erwtensoep met worst op het menu staat(natuurlijk ook andere suggesties).
Wingers die mee willen gaan graag hier op het forum zich aanmelden zodat we weten met hoeveel.

Cremecar.

Gebruikersavatar
Cremecar
Berichten: 32
Lid geworden op: 06 apr 2012, 09:33
Type Goldwing: GL1500

Re: rondje Rurzee

Bericht door Cremecar » 19 okt 2012, 17:28

Nog steeds geen aanmeldingen.
Wie o wie??

Gebruikersavatar
Honda GL Castlebiker
Berichten: 1462
Lid geworden op: 26 jun 2012, 11:47
Type Goldwing: GL1200

Re: rondje Rurzee

Bericht door Honda GL Castlebiker » 19 okt 2012, 19:54

Cremecar schreef:Nog steeds geen aanmeldingen.
Wie o wie??
Ja valt tegen met de aameldingen. Had wel gezien dat er zondag ook al andere toertocht georganiseerd werd, misschien speelt dat mee.

Ik zit nog in Turkije, vakantie vieren. Weekend erop in Noorwegen. Weekend daarop heb ik pas weer tijd om wat te rijden. Komende week misschien nog als het goei weer is, dat de Goldwing toch nog eens stukje rijdt, is ook al weer 5 weken geleden voor het laatst.

Gebruikersavatar
Cremecar
Berichten: 32
Lid geworden op: 06 apr 2012, 09:33
Type Goldwing: GL1500

Re: rondje Rurzee

Bericht door Cremecar » 19 okt 2012, 23:00

ja heb het ook gezien.
is misschien beter om dit topic te sluiten,het zal voor een volgende keer zijn dan.

cremecar

Gebruikersavatar
Honda GL Castlebiker
Berichten: 1462
Lid geworden op: 26 jun 2012, 11:47
Type Goldwing: GL1200

Re: rondje Rurzee

Bericht door Honda GL Castlebiker » 20 okt 2012, 17:50

Cremecar schreef:ja heb het ook gezien.
is misschien beter om dit topic te sluiten,het zal voor een volgende keer zijn dan.

cremecar
Das de Nederlandse mentaliteit Cremecar. Maar de wedstrijd is pas over na het fluitsignaal.

Alleen is het verschil dat je met voetbal 2 elftallen nodig hebt en die rit van jou ook in je eentje kunt rijden ;-).

Heb je al vaker deze rit gereden? Dat met die stop bij dat klooster lijkt me best leuk eigenlijk.

Gebruikersavatar
Cremecar
Berichten: 32
Lid geworden op: 06 apr 2012, 09:33
Type Goldwing: GL1500

Re: rondje Rurzee

Bericht door Cremecar » 20 okt 2012, 22:03

Ja Johan,ik denk dat ik toch wel elk jaar er zo'n 2 of drie keer kom in die omgeving met hier en daar wat aanpassingen om het intressant te houden,het blijft een hele mooie omgeving met bergen op en af, s-bochten, stuwmeren,bossen,en leuke stopplaatsen.En voor mij is het naast de deur natuurlijk.

cremecar

Gebruikersavatar
Honda GL Castlebiker
Berichten: 1462
Lid geworden op: 26 jun 2012, 11:47
Type Goldwing: GL1200

Re: rondje Rurzee

Bericht door Honda GL Castlebiker » 21 okt 2012, 08:08

Ok Cremecar. Als je volgende keer zo'n route wil doen en je hem zeker 2 weken vantevoren aankondigt, ga ik wel mee (ga ik mijn vurige best doen om mezelf thuis te plannen, laat ik het zo zeggen).

Persoonlijk vind in een tocht met 4-6-8 motoren leuker dan met 25+ motoren. (We zijn nu met 19 personen op vakantie en meer bezig met elkaars problemen op te lossen dan vakantie te vieren. Tijdje terug op tv hoorde ik: het mooiste van de vakantie is toch altijd het thuiskomen :-) ).

Plaats reactie