Aquilae Run 2007(Rit met verstandelijk gehandicapten)

Toertochten, toertips of toervragen, afspreken voor een ritje of meeting ?
Plaats reactie
goldwing89
Berichten: 53
Lid geworden op: 23 mar 2006, 19:55
Type Goldwing: GL1500
Locatie: Utrecht

Aquilae Run 2007(Rit met verstandelijk gehandicapten)

Bericht door goldwing89 » 04 feb 2007, 11:32

Hallo allemaal,



Het is weer zover!! De voorbereidingen voor de Aquilae Run 2007 zijn in volle gang. Dit jaar zullen we gaan rijden op zaterdag 12 mei





De eerste prioriteit is dat jullie je weer massaal gaan inschrijven!!



Dit jaar zullen er omringende instellingen voor verstandelijk gehandicapten naast Aquilae deelnemen. We verwachten een enorme toestroom aangezien de Willem v.d. Bergh stichting in Noordwijk (1000 bewoners!!) ook dit jaar zal deelnemen. Iedereen die dit jaar meerijdt, is dus gegarandeerd van een passagier!! Het Motor Begeleiding Team heeft wederom zijn medewerking toegezegd, dus we kunnen ook dit jaar weer moeiteloos over alle kruisingen zonder oponthoud doorbrommen!!



De inschrijving is dit jaar iets anders. Je kunt je on-line inschrijven via de site www.ludamus.nl



Dit jaar zal Marc Molema- die vorig jaar ook al bergen verzet heeft- mij helpen met de inschrijving en verdeling van de passagiers. Als de inschrijving gesloten is i.v.m. het behaalde aantal krijg je van ons een mail terug met daarop je deelnemersnummer en de naam van je passagier. LAAT EVEN BIJ DE OPMERKINGEN WETEN OF JE EEN TWEEDE HELM MEENEEEMT EN OF JE IN HET BEZIT BENT VAN EEN GELDIGE OPZITTENDENVERZEKERING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



We gaan dit jaar voor 180 motoren excl 35 verkeersregelaars, 5 sportauto’s en drie bussen. Het wordt dus weer een optocht!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Marc en ik zullen jullie weer regelmatig op de hoogte houden van de ontwikkelingen.



Tot slot Als je iemand weet die ook mee wil doen…laat deze persoon zich dan ook inschrijven!!!
Vooral zijspanners!

Meer info: http://www.aquilaerun.nl/
De mijne is een blauwe met 24 cillinders en 37 antennes en hij/zij heeft geen naam,want als je hem/haar roept,komt hij/zij toch niet

edvissers
Berichten: 961
Lid geworden op: 31 aug 2006, 19:36
Type Goldwing: GL1500

Bericht door edvissers » 05 feb 2007, 08:46

Mogelijk dat ik meerij maar dan als MBT'er :-)

edvissers
Berichten: 961
Lid geworden op: 31 aug 2006, 19:36
Type Goldwing: GL1500

Bericht door edvissers » 14 feb 2007, 11:55

Ik heb me inmiddels als MBT'er voor deze rit opgegeven :-)

Plaats reactie