Roosendaal Helpt rit - 5 aug 2012

Toertochten, toertips of toervragen, afspreken voor een ritje of meeting ?
edvissers
Berichten: 961
Lid geworden op: 31 aug 2006, 19:36
Type Goldwing: GL1500

Re: Roosendaal Helpt rit - 5 aug 2012

Bericht door edvissers » 05 aug 2012, 19:49

Een stukje van wat ik schreef op het forum van de HDC:

Het was weer een beregezellige dag. De route kon er in ieder geval mee door. Als ik zoiets teken is het altijd afwachten of het een mooie route is geworden. Wij hebben in ieder geval genoten van de rit.Ik hoop dat het ook voor de andere deelnemers geldt.
Ik wil de deelnemers allemaal bijzonder bedanken voor het mee rijden. Daarbij wil ik apart noemen de deelnemers van het Goldwing Forum. Klasse dat jullie er bij waren.

:D
Groeten,

Ed

marionenhenk
Berichten: 283
Lid geworden op: 25 mar 2017, 13:10
Type Goldwing: GL1800
Locatie: kattendijke

Re: Roosendaal Helpt rit - 5 aug 2012

Bericht door marionenhenk » 05 aug 2012, 20:35

Inderdaad een mooie rit en mooi weer. Dochterlief was vanochtend om kwart over 8 bij mij (ik had niet eens gemerkt dat het geregend had). Om kwart over 9 zijn we gaan rijden en inderdaad, wij waren de eersten. Alles was netjes geregeld, sluit mij aan bij het verhaal van RonalT. Om iets over 4 waren we weer terug in Hoogerheide, even nog een bak koffie en een praatje en om half 5 naar Kattendijke teruggereden. Droog gehouden en om 5 uur waren we thuis, in totaal 210 km er bij gereden vandaag. Was een geslaagde dag met een mooie rit en aardige mensen. Tot olgend jaar maar weer. Groeten van Henk en Grace.
Er gaat niets boven motorrijden met familie, vrienden en ongeacht welk merk motorfiets
Yamaha XT 500 bj 1975(1976 )
Yamaha RD 250 bj 1978(1979-1980)
Yamaha XJ 650 bj 1980(1980-1985)
Yamaha XS 750 bj 1978(1989-1990)
Honda CB 550 supersport bj 1978 (2002) in bezit
Goldwing 1200 bj1987 (2006-2007)
Yamaha XV 250 bj 1998 Virago in bezit
Yamaha XV 535 bj 1999 Virago in bezit
Goldwing 1500 SE bj 1997 (2007- ) in bezit
Goldwing 1800 bj 2005 (2016-2019)
Goldwing 1800 bj 2012 (2019- in bezit

Gebruikersavatar
RonalT
Berichten: 13406
Lid geworden op: 11 okt 2007, 09:45
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Dinteloord

Re: Roosendaal Helpt rit - 5 aug 2012

Bericht door RonalT » 05 aug 2012, 21:48

Net van Koen het volgende bericht ontvangen....


Koen schreef:Het is absoluut een geslaagde dag geweest en ik kan nu met gepaste trots de opbrengst bekend maken...


na aftrek van kosten (de producten, die bovendien nog deels gesponsord zijn door de plaatselijke Albert Heijn), de inzet van alle vrijwilligers (10 man (m/v) is vandaag voor de organisatie in touw geweest!) en de opbrengst plus "extra's" van diverse deelnemers, is het bedrag "onder de streep":



*tromgeroffel*







*ff wachten nog...*






€ 430,87 !!!

Iedereen superbedankt namens de Wit-Russische kinderen, van de opbrengst van vandaag kunnen we bijna de reis + bijkomende kosten van 1 kind betalen. Dit is een enorme opsteker en komt enorm goed van pas voor de komende actie. Ik zal tzt ook wat foto's plaatsen van de kinderen die naar Roosendaal komen, zodat de deelnemers van vandaag zien voor wie ze het gedaan hebben.

Nogmaals iedereen bedankt, voor het meerijden, het uitzetten van de route, het voorrijden, de gezelligheid enz. enz.

Спасибо всем!
en volgens Google vertalen betekend Спасибо всем - Bedankt allemaal!
Groeten, RonalT


Kijk in de evenementen kalender wat er dan te doen is

And there is no better teacher than experience (Christain Horner)

Gebruikersavatar
Karin Troost
Berichten: 63
Lid geworden op: 04 okt 2008, 12:04
Type Goldwing: overig
Locatie: Dinteloord
Contacteer:

Re: Roosendaal Helpt rit - 5 aug 2012

Bericht door Karin Troost » 05 aug 2012, 22:31

Vanmorgen was ik al vroeg wakker en hoorde het geluid van regen :x :x dat was niet besteld voor vandaag en nadat mijn wekker, om 08.00u, was afgelopen toch nog maar even blijven liggen en hoorde toen dat het geluid steeds minder werd en uiteindelijk hoorde je niets meer en jawel daar was hij dan, de bestelde zon.
Na het ontbijt op weg naar Hoogerheide en helaas door al het nat op de weg konden we daar niet met schone motoren voor de dag verschijnen en weten we wat we vanavond kunnen doen... :roll: :roll:

Vele nieuwe gezichten gezien en ook vele bekenden en vele handen geschud en namen gehoord en helaas ook grotendeels weer vergeten, sorry hoor...
Na kennismaking en motoren bezichtigen zijn we met ons groepje van 8 motoren waarvan ik als Panrijdster de wings in de gaten hield als achterrijder op weg gegaan.
Toch gek dat er zoveel mooie wegen en paden zijn en je nog steeds dicht bij huis blijkt te zijn en we ongeveer 70 km. hadden gereden om vlakbij Heerle onze lunchstop te hebben.
Geweldig verzorgd en het ging er met smaak in, want ik had me daar even honger toen we aankwamen.

Daarna route verder gereden en dat was wel een stukje zuur met zo'n boer die met zijn veel te groot landbouwvoertuig ons niet liet passeren, grrrr..
Uiteindelijk ben ik in Kruisland maar over het fietspad aan de linkerzijde hem voorbij gegaan want ik had het helemaal met hem gehad, irritantje.
Verder weer heerlijk getoerd, nog steeds vlakbij huis, en een stop gemaakt in een doodlopende weg in een bosrijk gebied vlak voor Agtmaal.
Tja, sommige mensen denken dat ze een vrachtauto besturen want Opa reed in een Daihatsu Cuore en durfde niet tussen twee motoren langs.
Op wat aanwijzingen ging het bijna goed maar hij stuurde veel te vroeg naar rechts, dacht dat de motor van Erik zou bijten of zoiets en gaf de motor van Henk een flinke duw.
Maar een Wing laat zich niet zomaar opzij zetten en heeft dit dan ook gewonnen en Opa zit nu met een kras op zijn koekblik.
Na deze opschudding de toch weer vervolgd en verder zonder gekke situaties weer aangekomen bij de Woningcoorporatie te Hoogerheide waar de koffie, thee en heerlijk koud water klaar stonden en we alles konden laten bezinken.
Na nog wat nakletsen zijn we weer op weg gegaan naar huis en hebben we geen druppel regen gezien al zag het er bij Hoogerheide wel even zeer dreigend uit en waren hier en daar de wegen ook nog nat.

Al met al een hele leuke, gezellige dag geweest en er staat weer 200 km. op de teller erbij.
Voor diegene die erbij waren bedankt voor jullie aanwezigheid en gezelligheid en voor diegene die er niet bij waren.....jullie hebben een hoop gemist.
Op naar de volgende rit in Drenthe met hopelijk ook hetzelfde weer als vandaag.
Groetjes, Karin

Geen 1800 voor mij ben nu heel tevreden met mijn Burgman 650 en compagnon (Beer)

Gebruikersavatar
Chrit
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 2373
Lid geworden op: 25 sep 2006, 20:28
Locatie: Kaulille (belgie)
Contacteer:

Re: Roosendaal Helpt rit - 5 aug 2012

Bericht door Chrit » 05 aug 2012, 22:43

Karin, uiteraard wil ik me er niet mee bemoeien...
Maar vind het een leuk verhaal...

TOT......... :wink:
Groetjes
Chrit Gunther

Gebruikersavatar
Pux
Berichten: 76
Lid geworden op: 20 jul 2012, 22:41
Type Goldwing: GL1500
Locatie: Ossendrecht

Re: Roosendaal Helpt rit - 5 aug 2012

Bericht door Pux » 05 aug 2012, 23:12

Mag ik bij deze iedereen bedanken voor de gezellige dag !!! Ik heb er ontzettend van genote :D
Bij Huijbergen moest ik (helaas) de groep verlate want om 17:00 moest ik weer in Bergen op Zoom zijn voor een bbq.....
Ik vond het een perfecte geslaagde dag en het weer zat ook mee, voor herhaling vatbaar :D


Greets Erny
Greets Erny

edvissers
Berichten: 961
Lid geworden op: 31 aug 2006, 19:36
Type Goldwing: GL1500

Re: Roosendaal Helpt rit - 5 aug 2012

Bericht door edvissers » 07 aug 2012, 19:18

Wij zullen deze rit (wel met een andere route :) ) volgend jaar in de agenda van de HDC opnemen.
Groeten,

Ed

Gebruikersavatar
RonalT
Berichten: 13406
Lid geworden op: 11 okt 2007, 09:45
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Dinteloord

Re: Roosendaal Helpt rit - 5 aug 2012

Bericht door RonalT » 08 aug 2012, 22:38

Er zijn weinig Goldwings in te zien, af en toe een glimpje Gold Wing of Pan 1300. Maar in het filmpje zie je de mooie omgeving waar de DCN GoedeDoelRit 2012 doorheen trok.
De filmmaker heet Ben (forumnaam: PA1BEN) en is een van de Deauvillerijders.


youtu.be/y9lld3IEPSE
Groeten, RonalT


Kijk in de evenementen kalender wat er dan te doen is

And there is no better teacher than experience (Christain Horner)

tsmitje
Berichten: 585
Lid geworden op: 23 feb 2009, 20:27

Re: Roosendaal Helpt rit - 5 aug 2012

Bericht door tsmitje » 09 aug 2012, 01:27

ik hoor holland het mooiste stukje op aard.
maar zie twee homoafwerkplekbossen en een drugs dealers hangplek.
ja ja mooiste stukje op aard, alleen niet in het donker.
maar wel mooi ritje denk ik.
en het doel heiligd de middelen en de middelen heiligen het doel.
mooi opbrengst voor een goed doel bravo.

Plaats reactie