5 mei bevrijdingsrit ROTS-DHC

Toertochten, toertips of toervragen, afspreken voor een ritje of meeting ?
Gebruikersavatar
iron eagle
Berichten: 207
Lid geworden op: 09 dec 2011, 17:55
Type Goldwing: GL1100
Locatie: Waddinxveen

Re: 5 mei bevrijdingsrit ROTS-DHC

Bericht door iron eagle » 26 apr 2012, 17:35

NOL schreef:
iron eagle schreef:Ik heb me in ieder geval gemeld. Vertek vanaf Den Andel te Reeuwijk :wink:
Ja, je aanmelding kwam bij mij binnen. Ik weet niet wie de route Rotterdam verzorgt, maar wij komen niet langs Reeuwijk. Maakt niet uit verder, als je op tijd bij de afgesproken plaats staat, kan je gewoon aanhaken bij die groep. We zien elkaar in de buurten van Utreg! :D
Hier staat het wel:

R 2
Shell Station De Andel Reeuwijk (staat op de site toch)?
GL1100 uit 1983 (overgangsmodel)

Gebruikersavatar
mirrich
Berichten: 33
Lid geworden op: 11 okt 2009, 13:16
Type Goldwing: GL1800
Contacteer:

Re: 5 mei bevrijdingsrit ROTS-DHC

Bericht door mirrich » 27 apr 2012, 08:27

Als GWCH wat organiseert heb je geen beveiliging (extern) of Politie rond lopen ?
Even voor Bert, Op ons int.treffen bepaald de gemeente of we extern nodig hebben en dat is tot nu toe 1 keer gebeurd.
Treffen Oss waren we bijna geweerd op het laatste moment omdat een buurtbewoner dat "motorvolk" niet zag zitten.
Gelukkig voor ons kon het tij niet meer gekeerd worden en hebben we een geweldig treffen gehad, en achteraf hebben de buurtbewoners (die ik heb gesproken in ieder geval) het ook erg leuk gehad.

Vooroordelen, het is zo makkelijk en helaas gebeurd dat veel te vaak.
Ik sta achter deze aktie en ik hoop dat we de mensen kunnen laten zien dat dat niet elk leren vestje met emblemen cimineel is maar dat ook dat vaders zijn die hard werken voor hun gezin en hun hobby.

Gebruikersavatar
John Boy
Berichten: 29
Lid geworden op: 25 okt 2011, 17:02
Type Goldwing: GL1200
Locatie: Middelburg

Re: 5 mei bevrijdingsrit ROTS-DHC

Bericht door John Boy » 30 apr 2012, 09:29

Beste Allemaal,


Helaas zijn wij ook dit jaar aan de beurt!!
Met dank aan de Media krijgen ook wij dit jaar geen vergunning!!
Dit vanwege de zogenaamde perikelen binnen de motorwereld!

Dus Dit Jaar geen American Day Delft!!
Wij hebben nog wel een gesprek met de gemeente maar dit zal waarschijnlijk op niets uitlopen!!
Wij balen hier verschrikkelijk van.

Wij hopen volgend jaar weer te mogen knallen en U allen weer te zien.

Mocht U een reactie willen geven graag!!
Hoe meer positieve reacties hoe beter zo kunnen wij ook aan de gemeente laten zien dat het 1 grote mediahype is en dat we gewoon altijd een gezellige dag hebben!!

Groetjes Annelies En Rokus

http://am-day.hyves.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;

KIJK GEWOON EEN AMERICAN DAY, AFGELAST DOOR DE MEDIA GEKTE. DAAROM IS HET BELANGRIJK OM 5 MEI MEE TE RIJDEN.
HOELANG DUURT HET NOG VOORDAT EEN GOLDWING MEETING OOK VERBODEN WORD ?????????
Een mooie wing is niet lelijk ....... John-Boy

Gebruikersavatar
RonalT
Berichten: 13406
Lid geworden op: 11 okt 2007, 09:45
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Dinteloord

Re: 5 mei bevrijdingsrit ROTS-DHC

Bericht door RonalT » 30 apr 2012, 10:42

Inderdaad is het hard nodig.
Gisteren hoorde ik in het nieuws een bericht uit België waar ze bang zijn dat het Nederlandse Gevaar in België de kop op gaat steken.
Er was wat gepraat in mijn omgeving dus ik heb het niet precies kunnen verstaan, maar het ging over het vermeende gevaar van bepaalde motorclubs. :( :(

Ze kunnen beter voetbalsupporterclubs verbieden.... Die richten meer schade aan.
Groeten, RonalT


Kijk in de evenementen kalender wat er dan te doen is

And there is no better teacher than experience (Christain Horner)

Gebruikersavatar
appieabc
Berichten: 1026
Lid geworden op: 05 mei 2008, 20:08
Type Goldwing: GL1500
Locatie: amsterdam

Re: 5 mei bevrijdingsrit ROTS-DHC

Bericht door appieabc » 01 mei 2012, 11:47

het zomaar verbieden van supportersclubs :!: slecht plan ronald mijn opa 35 jr lid geweest mijn vader 20 jr en nooit rottigheid gehad wat jij voorstelt is nog erger dan een regering een sextet van mc;s met criminele inslag bestaat dus alle motorclubs verbieden :?: NEEEN het oude spreekwoord is men moet het kaf van het koren scheiden en niet het plezier van velen door een paar randdebielen laten verpesten.moest terug naar mc om bij het topic te blijven :D

appeie abc

Gebruikersavatar
Devoraz
Berichten: 2524
Lid geworden op: 02 apr 2012, 16:17
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Swifterbant, Flevoland
Contacteer:

Re: 5 mei bevrijdingsrit ROTS-DHC

Bericht door Devoraz » 06 mei 2012, 22:16

Ik heb een hele korte opname gemaakt van de bevrijdigsrit. Wij stonden bij een tankstation voorbij Harderwijk op de A28 richting Utrecht. Eerst zijn we in Wezep geweest waar de groep uit Groningen zou stoppen voor eventuele tankbeurten. Daar heb ik 1 matzwarte GL1200 gezien.

We zijn daarna voor deze groep uitgereden naar Harderwijk en daar stond en groene GL1500 op de parkeerplaats. Deze kun je ook in de video zien. Ik weet niet of het hier een lid van dit forum betreft. :wink:

In het begin van de video (nadat je een vriend van mij 'shit' hoort zeggen) hoor je dat er een motor probeert te starten. Dat is een Suzuki Intruder en aan het eind van mijn korte filmpje staat hij er nog. Deze fiets wilde niet meer starten. We hebben nog geprobeert om hem aan te duwen, maar te vergeefs... voor deze motorrijder zat het er helaas op.


youtu.be/Dzp7XQ87UFY
Groeten,
Pjotr

Goldwing GL1800 2001 Illusion Red (R259P)
Goldwing GL1500 SE 2000 Two-tone Red (R176C / inset R199C)
http://bikers.nightmarepatrol.net
The world is my menagerie.
"I never get lost because I don't know where I'm going..."
Live for today or fade away

Cor
Berichten: 503
Lid geworden op: 22 mei 2011, 09:26

Re: 5 mei bevrijdingsrit ROTS-DHC

Bericht door Cor » 06 mei 2012, 22:55

De groene GL1500 dat waren wij :) Het was toch wel indrukwekkend allemaal,en zeer goed geregeld. Hoop dat het een beetje door komt bij de z.g.n hoge heren.
groeten cor en henny

Gebruikersavatar
alkyone
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 1398
Lid geworden op: 30 jul 2008, 23:11

Re: 5 mei bevrijdingsrit ROTS-DHC

Bericht door alkyone » 07 mei 2012, 22:10

Natuurlijk hopen wij ook dat het allemaal goed komt.

Maar ik snap nu wel waar de problemen vandaan komen want 75 procent rijd met een lekke uitlaat, en met zo'n herry dat je beter een collectieve afspraak kan maken bij schoonenberg. :D

Gebruikersavatar
John Boy
Berichten: 29
Lid geworden op: 25 okt 2011, 17:02
Type Goldwing: GL1200
Locatie: Middelburg

Re: 5 mei bevrijdingsrit ROTS-DHC

Bericht door John Boy » 11 mei 2012, 11:15

Heb ook meegereden op mijn mat zwarte Goldwing van uit Zeeland, alle filmpjes en foto's op http://www.rots-dhc.nl" onclick="window.open(this.href);return false; en you-tube.
Ondanks de regen een hele mooie dag geweest.
Een mooie wing is niet lelijk ....... John-Boy

Plaats reactie