NH Tulpenrit op 29 april 2012

Toertochten, toertips of toervragen, afspreken voor een ritje of meeting ?
Gebruikersavatar
jan dubbel
Berichten: 116
Lid geworden op: 28 nov 2007, 11:40
Locatie: breezand

Re: NH Tulpenrit op 29 april 2012

Bericht door jan dubbel » 29 apr 2012, 08:35

Zijn er nog meer mensen die aan sluiten wij zijn om ongeveer 9.30 op Wieringerwerf
wie zijn wij thomas , karin en jan

zondag 8.35

Gebruikersavatar
Rongoos
alias Stuiterbal
Berichten: 2321
Lid geworden op: 04 sep 2011, 22:01
Type Goldwing: GL1500
Locatie: Velserbroek

Re: NH Tulpenrit op 29 april 2012

Bericht door Rongoos » 29 apr 2012, 08:40

@@!!$%##@@, had ik geweten dat jullie nog wel gaan dan was ik ook gegaan.
Nou baal ik wel een beetje. Ik weet wel dat ik geen vrij meer ga nemen voor tourtochtjes.
Als er een tocht wordt afgesproken, moet je gewoon gaan rijden. We smelten toch niet van een beetje water?
Ik had dan wel waarschijnlijk mijn vrouw thuis gelaten maar ik had zelf wel gereden.
Gr. Ron

Puur geluk zit soms in een hoopje plastik, rubber, ijzer en wat vloeistof.

Karin

Re: NH Tulpenrit op 29 april 2012

Bericht door Karin » 29 apr 2012, 08:42

Rongoos schreef:@@!!$%##@@, had ik geweten dat jullie nog wel gaan dan was ik ook gegaan.
Nou baal ik wel een beetje. Ik weet wel dat ik geen vrij meer ga nemen voor tourtochtjes.
Als er een tocht wordt afgesproken, moet je gewoon gaan rijden. We smelten toch niet van een beetje water?
Ik had dan wel waarschijnlijk mijn vrouw thuis gelaten maar ik had zelf wel gereden.

Gauw op je motor, en gaan!
Dan wachten we op je als we weten dat je komt.

Gebruikersavatar
jan dubbel
Berichten: 116
Lid geworden op: 28 nov 2007, 11:40
Locatie: breezand

Re: NH Tulpenrit op 29 april 2012

Bericht door jan dubbel » 29 apr 2012, 08:45

Hallo rongoos ik kan je niet bellen geen nummer maar bel mij anders hoe laat kan je op locatie zijn vr gr
jan 0223 522291

Gebruikersavatar
Garfield
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 384
Lid geworden op: 23 mar 2006, 12:21
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Den Helder

Re: NH Tulpenrit op 29 april 2012

Bericht door Garfield » 29 apr 2012, 09:05

Het weer is toch nog redelijk en omdat ik morgen niet de alternatieve kan rijden, ben ik er straks ook bij. Ik pak zo de motor uit de garage en rij naar Wieringerwerf en zal tussen 9:30 en 10:00 in Wieringerwerf zijn.

Daarbij vind ik dat ik het niet kan maken dat als de Brabanders naar NH rijden voor deze rit en dat ik dan niet zou gaan rijden voor een beetje wind en regen. Nee hoor Brabantse vrienden, ik zie jullie bij de start!

Groetjes, Marco

Gebruikersavatar
Frankjj01
Berichten: 724
Lid geworden op: 09 dec 2010, 12:15
Type Goldwing: GL1500
Locatie: Heerhugowaard

Re: NH Tulpenrit op 29 april 2012

Bericht door Frankjj01 » 29 apr 2012, 13:48

Mmmmm.... ik krijg bijna het gevoel dat ik me schuldig moet gaan voelen :?

Voor zover ik weet is deze toer volledig individueel en zo was mijn inschrijving dan ook.
Aangezien ik geen lid van enige motorclub ben, maak ik dan ook zelf uit hoe ik met mijn hobby omga.
Nu wordt in meerdere reacties gezegd dat het jammer is dat er een alternatieve tocht wordt gereden.
Of dat ik met andere mensen rekening moet houden door toch maar te komen.
Voor de duidelijkheid, ik ben hier niemand iets verplicht. Is dat wel zo, dan is mijn bijdrage snel voorbij op het forum.
Een hobby uitoefenen doe ik voor mijn plezier. En ik ga niet op de motor zitten om me zeiknat te laten regenen of om de hele dag te blauwbekken.
En vooral niet omdat iemand anders dat dan verwacht.
Ik word een beetje allergisch als anderen mij gaan vertellen hoe, waar en wanneeer ik mijn hobby ga uitoefenen.
Op deze manier lijkt het wel of we een vereniging hebben.

Als dit hier toch allemaal wordt verwacht, zal ik me niet meer van te voren ergens voor inschrijven, zodat niemand met een belerende vinger kan wijzen.
En als dit dus niet wordt verwacht, hoop ik dat daar dan in het vervolg geen commentaar op wordt gegeven.
Ik ga niemand vertellen wanneer hij lekker op zijn motortje moet gaan rijden, dus ik hoop dat iemand anders dat niet voor mij gaat doen.
Een beetje jammer zo.
Frankies Law : Wie wil zoekt mogelijkheden, wie niet wil zoekt smoesjes

Gebruikersavatar
wingryder
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 1259
Lid geworden op: 30 mar 2007, 23:10
Locatie: Sassenheim

Re: NH Tulpenrit op 29 april 2012

Bericht door wingryder » 29 apr 2012, 14:33

Frankjj01 schreef:Mmmmm.... ik krijg bijna het gevoel dat ik me schuldig moet gaan voelen :?

Voor zover ik weet is deze toer volledig individueel en zo was mijn inschrijving dan ook.
Aangezien ik geen lid van enige motorclub ben, maak ik dan ook zelf uit hoe ik met mijn hobby omga.
Nu wordt in meerdere reacties gezegd dat het jammer is dat er een alternatieve tocht wordt gereden.
Of dat ik met andere mensen rekening moet houden door toch maar te komen.
Voor de duidelijkheid, ik ben hier niemand iets verplicht. Is dat wel zo, dan is mijn bijdrage snel voorbij op het forum.
Een hobby uitoefenen doe ik voor mijn plezier. En ik ga niet op de motor zitten om me zeiknat te laten regenen of om de hele dag te blauwbekken.
En vooral niet omdat iemand anders dat dan verwacht.
Ik word een beetje allergisch als anderen mij gaan vertellen hoe, waar en wanneeer ik mijn hobby ga uitoefenen.
Op deze manier lijkt het wel of we een vereniging hebben.

Als dit hier toch allemaal wordt verwacht, zal ik me niet meer van te voren ergens voor inschrijven, zodat niemand met een belerende vinger kan wijzen.
En als dit dus niet wordt verwacht, hoop ik dat daar dan in het vervolg geen commentaar op wordt gegeven.
Ik ga niemand vertellen wanneer hij lekker op zijn motortje moet gaan rijden, dus ik hoop dat iemand anders dat niet voor mij gaat doen. .
Sorry hoor maar ik vind dit een soort van overtrokken reactie, niemand is hier iets verplicht, alles gaat op basis van leven en laten leven, wie wil meedoen die doet mee en wie dat niet wil die doet dat niet.
Dus om dan zo zo te reageren alsof je met het pistool op je hoofd verplicht wordt om mee te rijden, lijkt me iets overtrokken.

Groet,

Jan.
Wingryder
Love to ride a goldwing!!!.
suzuki GT550 '75 tot '77 verkocht
400 cc ? Honda chopper achtig ding tot '83, verkocht
Eerste wing, een 1000, verkocht '84
2006 GL 1500,grijs, ingeruild op een rode
GL1800, deze in 2014 in ijsland aan brokken gereden, nu een zwarte
GL 1800,12-5-2021 verkocht

Gebruikersavatar
Frankjj01
Berichten: 724
Lid geworden op: 09 dec 2010, 12:15
Type Goldwing: GL1500
Locatie: Heerhugowaard

Re: NH Tulpenrit op 29 april 2012

Bericht door Frankjj01 » 29 apr 2012, 15:14

Ook jouw uitdrukking met een pistool is natuurlijk ook zwaar overtrokken.
Maar gezien reacties die kwamen geef ik alleen het gevoel neer hoe die op mij overkwamen.
Frankies Law : Wie wil zoekt mogelijkheden, wie niet wil zoekt smoesjes

zwolsman
Berichten: 115
Lid geworden op: 02 aug 2011, 09:13
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Almere

Re: NH Tulpenrit op 29 april 2012

Bericht door zwolsman » 29 apr 2012, 15:30

Frankjj01 schreef:Mmmmm.... ik krijg bijna het gevoel dat ik me schuldig moet gaan voelen :?

Voor zover ik weet is deze toer volledig individueel en zo was mijn inschrijving dan ook.
Aangezien ik geen lid van enige motorclub ben, maak ik dan ook zelf uit hoe ik met mijn hobby omga.
Nu wordt in meerdere reacties gezegd dat het jammer is dat er een alternatieve tocht wordt gereden.
Of dat ik met andere mensen rekening moet houden door toch maar te komen.
Voor de duidelijkheid, ik ben hier niemand iets verplicht. Is dat wel zo, dan is mijn bijdrage snel voorbij op het forum.
Een hobby uitoefenen doe ik voor mijn plezier. En ik ga niet op de motor zitten om me zeiknat te laten regenen of om de hele dag te blauwbekken.
En vooral niet omdat iemand anders dat dan verwacht.
Ik word een beetje allergisch als anderen mij gaan vertellen hoe, waar en wanneeer ik mijn hobby ga uitoefenen.
Op deze manier lijkt het wel of we een vereniging hebben.

Als dit hier toch allemaal wordt verwacht, zal ik me niet meer van te voren ergens voor inschrijven, zodat niemand met een belerende vinger kan wijzen.
En als dit dus niet wordt verwacht, hoop ik dat daar dan in het vervolg geen commentaar op wordt gegeven.
Ik ga niemand vertellen wanneer hij lekker op zijn motortje moet gaan rijden, dus ik hoop dat iemand anders dat niet voor mij gaat doen.
Een beetje jammer zo.
Frank, vind je reactie ook een beetje over de top.
Ik denk dat niemand hier er moeite mee heeft als je als individu besluit om een dag later de tocht te gaan rijden.
Maar het is natuurlijk niet erg sportief om dan hier op het forum mede-forumleden voor te stellen om als groep een dag later te rijden.
Dat is voor zo'n organisatie best wel lullig toch ?

Gebruikersavatar
Garfield
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 384
Lid geworden op: 23 mar 2006, 12:21
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Den Helder

Re: NH Tulpenrit op 29 april 2012

Bericht door Garfield » 29 apr 2012, 16:55

Zojuist weer thuis gekomen en we hebben een heerlijke tocht gereden. Het weer werd steeds beter. Bij het begin punt waaide het nog stevig en zag de lucht er dreigend uit maar dat werd steeds beter. 's Middags zelfs even in de zon gereden :D . Zo zien we maar weer dat je nooit van de weersverwachtingen kan uit gaan. Ik was daar zelf ook vanuit gegaan, mede ook door de natte rit op zaterdag, maar het is allemaal 200% meegevallen.

Al met al was het toch weer een gezellige dag met een leuk clubje Forumleden. Allemaal bedankt voor deze gezellige toertocht.

Groetjes,
Marco

PS persoonlijk neem niemand ook maar iets kwalijk. Iedereen is vrij om te doen wat hij wil.

Gebruikersavatar
lemmens
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 1372
Lid geworden op: 14 dec 2007, 21:09
Type Goldwing: GL1500
Locatie: Boechout

Re: NH Tulpenrit op 29 april 2012

Bericht door lemmens » 29 apr 2012, 17:13

hier was het nat tot tegen 12u dus niet meer de moeite om er heen te rijden helaas maar het was niet anders.

verder hoop ik dat de heren even samen een potje bier drinken en er even over praten
er is hier op het forum volgens mij niemand verplicht om aan wat of welke toetocht dan ook mee te rijden

en als er iemand een alternatieve rit wil rijden al dan niet een dag later zie ik daar niets verkeeerd in

ook ik regel een alternatieve elfstedentocht
dit omdat veel leden de echte motor elfstedentocht een te giga event vinden.

zelf rij ik op pinkstermaandag wel de elfstedentocht
en heb ik de route netjes aangeschaft via de club en hier en daar aangepast (met dank aan marco)

dat er leden zijn die dit jammer vinden mag ieder is vrij om te doen en laten wat ie zelf wil

hopelijk word er voortaan wat minder fel op elkaar gereageerd
en zo kunnen we lekker met een leuke groep tochtjes organiseren zonder scheve gezichten naar elkaar.
tot mischien in maasbree of anders tot de elfstedentocht op pinkster maandag
en anders tot op de alternatieve elfsteden tocht (weekend)
GL 1500j Dynastic Blue bj 02-1988 (PB192 M) met 2 antennes en een vlagenmastje

gl 1100 aspencade bj'82 (van6-2005 tot10-2011)
52000miles met gereden

Gebruikersavatar
t.thomassen15011964
Berichten: 79
Lid geworden op: 23 okt 2012, 20:05
Type Goldwing: GL1800

Re: NH Tulpenrit op 29 april 2012

Bericht door t.thomassen15011964 » 29 apr 2012, 17:36

hallo allemaal ook ik ben weer thuis. na de tulpenrit het weer was zeer goed en het was weer een gezelligedag en tot de volgen rit. alleen op de a7 bij purmerend was het een beetje nat. groetjes thomas

Karin

Re: NH Tulpenrit op 29 april 2012

Bericht door Karin » 29 apr 2012, 17:39

Ik heb genoten vandaag!
Allemaal bedankt voor de super gezellige dag.
Het is zeker voor herhaling vatbaar. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Gebruikersavatar
jan dubbel
Berichten: 116
Lid geworden op: 28 nov 2007, 11:40
Locatie: breezand

Re: NH Tulpenrit op 29 april 2012

Bericht door jan dubbel » 29 apr 2012, 17:57

Daarnet weer thuis gekomen ik via een omweg nog even na genieten van het het mooie weer en nog even langs
mijn cache gemeentegrens gereden om te kijken hoe de omgeving er uit ziet, mooie gekleurde bollen velden
dus ik moet later nog terug voor foto'' s . verder hebben wij een mooie dag gehad met veel gezelighieid
hiervoor dank en wij zien weer uit naar een volgend rit of evenemend veel groet jan en marjan

Gebruikersavatar
RonalT
Berichten: 13406
Lid geworden op: 11 okt 2007, 09:45
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Dinteloord

Re: NH Tulpenrit op 29 april 2012

Bericht door RonalT » 29 apr 2012, 18:24

Frankjj01 schreef:Mmmmm.... ik krijg bijna het gevoel dat ik me schuldig moet gaan voelen :?

Een beetje jammer zo.
Frank,

ik begrijp je reactie. Ook wij hadden gisteren besloten om vandaag niet te gaan. Gisteren zag de voorspelling er nog niet zo geweldig uit. En voor ons is het toch 2 -2,5 uur heen rijden, de rit rijden (168 km, 3- 4 uur) en weer 2 - 2,5 uur terug naar huis. Al bij al zit je dan al gauw 7 - 9 uur op de motor en als het dan hard waait en eventueel regent is er geen lol aan.

Vandaag rustig kunnen sleutelen aan mijn motor. Nu zijn de blauwe vlekken van mijn display weg.... Da's mooi.
Heerlijk in een warm zonnetje.

En als het een beetje meezit rijden we morgen naar N-Holland om te kijken of hoe mooi het weer er kan zijn.


En zoals je zelf al schrijf, we zijn geen club met vaste afspraken.
Ons moto is nog altijd

"...niets moet, alles mag..."

:wink:
Groeten, RonalT


Kijk in de evenementen kalender wat er dan te doen is

And there is no better teacher than experience (Christain Horner)

Plaats reactie