Truckrun 2012

Toertochten, toertips of toervragen, afspreken voor een ritje of meeting ?
Plaats reactie
peter

Truckrun 2012

Bericht door peter » 05 mar 2012, 00:36

Deze oproep kreeg ik van een goede vriend.
15 April 2012

13e Truck-Run Horst
Maasbree, maart 2012.

Onderwerp: Truck-Run Horst d.d. 15 april 2012.

Beste motorvrienden,

Op zondag 15 april wordt de 13e Truck Run Horst gehouden.

OOK NU REKENEN ONZE MEDEMENSEN MET EEN BEPERKING WEER OP ONZE MEDEWERKING!

De organisatie draait op volle toeren en het beloofd weer een geweldige happening te worden.
Voor deze 13e run worden weer ruim 300 Truck toegelaten. Dit betekend ook dat we verwachten met ongeveer 90 verkeersregelaars deze klus goed en veilig te kunnen klaren. Net als vorig jaar zullen er geen instructieavonden meer gehouden worden voor de verkeersregelaars, en volgt de instructie voorafgaande aan de Run.
Dit betekend dat alle verkeersregelaar weer om ongeveer 11 uur aanwezig zullen moeten zijn voor de instructie die weer gehouden zal worden in het PTC gebouw
(voormalige pluimvee vakschool).
Om enig inzicht te krijgen of er, buiten de mensen die reeds bij de organisatie geregistreerd staan, en door middel van deze brief aangeschreven zijn, nog meer motorrijders aangeschreven moeten worden, is het van groot belang om zo snel mogelijk inzicht te krijgen hoeveel van de geregistreerde mensen er in 2012 weer deelnemen.
Dus, …..wanneer je weer deel wil nemen als verkeersregelaar en daar hopen we natuurlijk op, en ook bereid bent de instructie voorafgaande aan de Run te bezoeken, geef dat dan zo snel mogelijk,
Voor 15 maart,
Door aan: Jan Timmermans, tel 077 4653340, E-mail: mariti@home.nl.
Alleen hier kan men zich aanmelden als verkeersregelaar.
Bij onvoldoende aanmeldingen op 15 maart zullen we elders motorrijders werven. Meld je dus snel aan, en hou de datum vrij in je agenda !!!!!
Bij voorbaat al weer hartelijk dank voor jullie medewerking.

Met vriendelijke groeten

Namens de organisatie Truck-Run

Jan Timmermans

Cor
Berichten: 503
Lid geworden op: 22 mei 2011, 09:26

Re: Truckrun 2012

Bericht door Cor » 05 mar 2012, 16:40

Dat wordt een druk week-end dan ,volgens mij op zaterdag 14 april de goededoelen rit.
groeten cor

peter

Re: Truckrun 2012

Bericht door peter » 06 mar 2012, 02:06

Het is voor mij een thuiswedstrijd :D

Heb me inmiddels opgegeven.

Plaats reactie