Waar ben je vandaag naar toe geweest?

Toertochten, toertips of toervragen, afspreken voor een ritje of meeting ?
Plaats reactie
Gebruikersavatar
RonalT
Berichten: 13414
Lid geworden op: 11 okt 2007, 09:45
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Dinteloord

Waar ben je vandaag naar toe geweest?

Bericht door RonalT » 14 sep 2010, 19:39

Ik start deze topic met het idee dat je er in schrijf als je weer eens een leuk dagtochtje heb gemaakt.
Beschrijf grofweg de route, waarom je deze route hebt gereden, de bezienswaardigheden en eventuele lunchtips
.

___________________________________

Om een aanzet te geven. Vandaag ondanks de voorspelling toch lekker weggeweest. Rondje Tholen - West Brabant 150km.

Hoe: Dinteloord - De Heen - Oud Vossemeer - richting St-Annaland - Kleine Dijk - Mallandseweg - richting St-Maartensdijk - Krengeweg - Schelphoekseweg - Kettingdijk - richting Tholen (stad) - Halsteren - Oostelijk langs Bergen op Zoom - Huijbergen - Belgische grens - Wildert - Nieuwmoer - Nederland weer in - Wernhout - Zundert - Klein Zundert - Rijsbergen - langs het Liesbos - (Etten)-Leur - Zevenbergen - Noordhoek - Stadsedijk en terug naar Dinteloord.

Waarom: de voorspelling was droog weer tot in de loop van de avond en ik was vandaag vrij. De On-Route Motorkaart de route laten bepalen tussen Dinteloord, een dijk op het eiland Tholen, Achtmaal en Zevenbergen.

Het was een ritje van maar 3 uur 15 minuten. Dus gewoon lekker doorgereden.
Groeten, RonalT


Kijk in de evenementen kalender wat er dan te doen is

And there is no better teacher than experience (Christain Horner)

peter

Re: Waar ben je vandaag naar toe geweest?

Bericht door peter » 29 sep 2010, 16:32

Met de gl1000 vandaag vanaf Velden via Wansum,Boxmeer, Druten,Tiel naar Renswoude. Heb daar even de co2 laten afstellen en nu loopt de gl1000 nog net effe een stukje beter. Verbruik over de 220km was 13.5 ltr (1:16). ben dus zeer tevreden, hele weg zonnetje op de kop gehad en lekker gestuurd. :D

Chrit

Re: Waar ben je vandaag naar toe geweest?

Bericht door Chrit » 29 sep 2010, 18:41

Gezellig met de NS trein...1e klas naar Eindhoven en terug! (werken) natuurlijk...ook die mensen bestaan nog!

Peer Crumb

Re: Waar ben je vandaag naar toe geweest?

Bericht door Peer Crumb » 29 sep 2010, 19:23

Vandaag weer voor de eerste keer drie kwartier gelopen. :D
Bijzonder nee eigenlijk niet, ware het niet dat ik vorige week maandag na een hartinfarct een stend geplaatst heb gekregen.
Dus weer een kleine triomftocht omdat het probleemloos verlopen is.
Nu ook nog ongeveer vier weken wachten totdat ik weer een motor of auto mag besturen.
De tocht was overigens in de woonplaats Boxtel.

Gebruikersavatar
RonalT
Berichten: 13414
Lid geworden op: 11 okt 2007, 09:45
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Dinteloord

Re: Waar ben je vandaag naar toe geweest?

Bericht door RonalT » 29 sep 2010, 19:45

Jaja, dus je bent nergens naar toe geweest ..... maar gewoon lekker een rondje in de zon? :D

Succes en sterkte gewenst met het herstel.
Groeten, RonalT


Kijk in de evenementen kalender wat er dan te doen is

And there is no better teacher than experience (Christain Horner)

1egoldwing

Re: Waar ben je vandaag naar toe geweest?

Bericht door 1egoldwing » 29 sep 2010, 21:25

heee peter
dat zijn goede berichten
ik hoop dat we je weer snel zien doe rustig aan komt het wel weer goed heel veel sterkte ook voor de familie

mvgr erik

bertzwanen
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 2545
Lid geworden op: 03 jan 2007, 01:25
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Altea ( Spanje )

Re: Waar ben je vandaag naar toe geweest?

Bericht door bertzwanen » 30 sep 2010, 00:09

Gewoon naar mijn werk ( met de auto :evil: )
Donderdag ochtend vertrekken we naar Valkenburg voor een lang weekend :D
En Peter leuk dit bericht te lezen van jou .
Ik wist even niet wat ik ermee aanmoest na je afmelding ? een topic maken voor jou of maar kijken waneer je het zelf wilden delen hier op het forum .
Nogmaals dit is een zeer goed bericht van jou wat we lezen en we hopen dat je weer snel op de Wing mag plaats nemen .
Beterschap .

Bert en Diana :wink:
er is geen mooiere wing dan een goldwing

Gebruikersavatar
RonalT
Berichten: 13414
Lid geworden op: 11 okt 2007, 09:45
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Dinteloord

Re: Waar ben je vandaag naar toe geweest?

Bericht door RonalT » 30 sep 2010, 05:28

bertzwanen schreef:Nogmaals dit is een zeer goed bericht van jou wat we lezen en we hopen dat je weer snel op de Wing mag plaats nemen .
Noem je 4 weken 'snel op de Wing mag plaats nemen'. Pff ik moet er niet aan denken, 4 weken niet mogen motorrijden.
Dan kan iemand hem gerust uit elkaar komen halen en een paar delen meenemen zodat ik niet kan rijden. 8) :roll:
Groeten, RonalT


Kijk in de evenementen kalender wat er dan te doen is

And there is no better teacher than experience (Christain Horner)

peter

Re: Waar ben je vandaag naar toe geweest?

Bericht door peter » 30 sep 2010, 09:01

Peter Bodelier schreef:Vandaag weer voor de eerste keer drie kwartier gelopen. :D
Bijzonder nee eigenlijk niet, ware het niet dat ik vorige week maandag na een hartinfarct een stend geplaatst heb gekregen.
Dus weer een kleine triomftocht omdat het probleemloos verlopen is.
Nu ook nog ongeveer vier weken wachten totdat ik weer een motor of auto mag besturen.
De tocht was overigens in de woonplaats Boxtel.
Mij was destijds niks verteld, een paar dagen later reed ik alweer in het rond. :lol:

eM&Ha

Re: Waar ben je vandaag naar toe geweest?

Bericht door eM&Ha » 02 okt 2010, 12:18

Hey peer, goed om te lezen dat het weer de goede kant opgaat. Inderdaad, beetje bij beetje vooruit gaan is beter dan in 1 keer ales geven (met alle gevolgen van dien).
Hoopje snel weer te ontmoeten op de Wing en anders een keer in Vught of in Boxtel.
Fijn om te lezen dat je weer op de been bent!

Groetjes!!!

Chrit

Re: Waar ben je vandaag naar toe geweest?

Bericht door Chrit » 02 okt 2010, 16:24

Met Bert en Diana en hun dochter en haar vriend naar Motoport Echt geweest..Daar komt zowel de zwarte Wing (van Bert) als de witte Wing (van mij) vandaan! Dus even gezellig een bakkie gedaan aldaar......een gezellige dag gehad!!
Ja, nu geloof ik het echt...De Lady heeft haar eigen motor :o ...en kan ook nog samen praten met Bert!! :lol:

japie de cipier
Berichten: 1840
Lid geworden op: 27 apr 2006, 22:03
Type Goldwing: GL1200
Locatie: Den Hoorn [Z/H]
Contacteer:

Re: Waar ben je vandaag naar toe geweest?

Bericht door japie de cipier » 02 okt 2010, 17:05

Even een biertje wezen concumeren in de plaatselijke pub en het was lekker.
Japie de Cipier.

als je denkt alles te weten, zal je wel dom willen blijven.
en als je niet luistert, zal je ook niets horen.
schuik@hotmail.com

Gebruikersavatar
Henkie de ledman
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 2644
Lid geworden op: 03 feb 2008, 18:23
Type Goldwing: GL1800
Locatie: zwijndrecht (nl)

Re: Waar ben je vandaag naar toe geweest?

Bericht door Henkie de ledman » 02 okt 2010, 17:32

Zwijndrecht, Rotterdam, Rozenburg,Rockanje, Maasvlakte , effe 8 uur gewerkt daar en toen weer terug..

lekker bezig geweest... alleen met de auto... das weer jammer..

toedeloe..
Voor LED dingen kon je mij mailen.




发件人= henk

peter

Re: Waar ben je vandaag naar toe geweest?

Bericht door peter » 02 okt 2010, 17:35

Henkie de ledman schreef:Zwijndrecht, Rotterdam, Rozenburg,Rockanje, Maasvlakte , effe 8 uur gewerkt daar en toen weer terug..

lekker bezig geweest... alleen met de auto... das weer jammer..

toedeloe..
kan ook lekker zijn, hier in Venlo heeft het vanmiddag lekker geregend :D . Ja een :D , omdat dat morgen niet meer kan vallen als ik weg ben met de motor. :lol:

Gebruikersavatar
DeWoert
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 958
Lid geworden op: 03 okt 2009, 18:08
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Tilburg

Re: Waar ben je vandaag naar toe geweest?

Bericht door DeWoert » 03 okt 2010, 17:07

Wat een weertje vandaag !! :mrgreen: 8)
Heb voor m'n werk een route uitgezet "rond Apeldoorn". Helaas konden een aantal collega's vandaag niet, dus de rit is verplaatst naar volgende week zondag :roll:
Heel jammer, maar ik heb in ieder geval vandaag alvast een stukje gereden. Alphen, Breda, A27, A12, A30, Ede en gestopt in Otterlo.. Daar gaan we volgende week het ritje beginnen.
Terugweg via N310, A50, A59, klein stukje A2, N65, A65, A58 en daarna de N260 naar huis.
Iets teveel snelweg eigenljk..... Maar was wel lekker om middagje zo te rijden. 8)

Plaats reactie