Offieci?le Elfstedentocht

Toertochten, toertips of toervragen, afspreken voor een ritje of meeting ?
Plaats reactie
goldwing mania
Berichten: 72
Lid geworden op: 22 mar 2006, 23:04
Locatie: Leeuwarden
Contacteer:

Offieci?le Elfstedentocht

Bericht door goldwing mania » 06 jun 2006, 23:35

Afgelopen maandag de 11 steden tocht gereden met 3688 andere motor lief hebbers, zie hier de massa,s motoren.
Afbeelding

Zelfs een forum lid uit Belgie was daar ook, stond bijna naast mij , toeval?. Een paar lekkere konten. :roll:
Afbeelding

Toen hem deze foto laten zien. :lol: :lol: :lol:
Afbeelding
een dag niet gereden is een dag niet geleefd

goldyfan

Bericht door goldyfan » 07 jun 2006, 06:20

Heb de Tocht der Tochten ook gereden, was moooi. :D
En indrukwekkend zoveel motoren bijelkaar :) een goede organisatie, ik was bang dat het bij de inschrijving lang ging duren maar dat was goed geregeld.

Ik heb ervan genoten en natuurlijk de Plak behaald :lol:

Gebruikersavatar
Garfield
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 384
Lid geworden op: 23 mar 2006, 12:21
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Den Helder

Bericht door Garfield » 07 jun 2006, 12:35

Ik heb hem ook gereden en het was een zeer mooie tocht. Het was inderdaad heel goed en strak georganiseerd met korte wacht tijden.
Ik heb alleen een fout gemaakt.... ik heb de tocht met een groepje gereden met hierin oa een BMW die net na Sneek een defecte koppeling kreeg. Hierdoor hebben we veel tijd verloren en uiteindelijk twee stempelposten gemist (waren al gesloten). Al met al was het een te gekke tocht en de plak hebben we toch nog gekregen.

Greenwing
Berichten: 66
Lid geworden op: 26 apr 2006, 19:24
Type Goldwing: GL1500
Locatie: Buitenpost (Fr.)

Elfstedentocht

Bericht door Greenwing » 07 jun 2006, 18:49

Ook wij hebben de tocht met de hele familie (op 4 motoren) gereden.
Veel beter en zonniger weer als vorig jaar. Wij zijn een paar keer (met de hele motorclub) verkeerd gereden. Onze "voorrijder" meende kennelijk dat de tocht alleen maar rechtuit ging. Naderhand bleek, dat hij de route niet eens bij de hand had en klakkeloos andere motorrijders volgde. Op momenten dat er niemand voor hem reed ging hij altijd rechtdoor. Op gegeven moment heeft mijn vrouw de route "er maar bijgepakt" en zijn wij gaan voorrijden. Hoewel ik aan dit voorrijden een gruwelijke hekel heb ging het vanaf toen goed. Uiteindelijk toch een hele fijne dag gehad.

Gebruikersavatar
RonWing
Berichten: 125
Lid geworden op: 24 mar 2006, 00:52
Locatie: Helmond
Contacteer:

Re: De Tocht Der Tochten

Bericht door RonWing » 11 jun 2006, 14:57

Ik heb hem ook uitgereden.
Met de motorclub uit Workum , niemand had de route maar niet verkeerd gereden, er waren mannen bij die hem al voor de 20e keer reden.
Gelukkig droog, hoewel een paar graden warmer had gemogen.
Altijd weer een paar ongelukken, waarvan ??n met ernstig letsel, het bijkt maar weer dat je moet blijven opletten.

De rest van de week nog een beetje in Friesland en Groningen rondgetourd. Wat hebben ze daar in het noorden een ruimte. :o :o

Helaas de laatste dag mijn 4e versnelling gemold :evil: :evil:
kost weer een hoop duiten..

groetjes Ronwing

wallie
Berichten: 112
Lid geworden op: 22 mar 2006, 21:52
Type Goldwing: GL1500
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door wallie » 12 jun 2006, 10:23

8) Ook ik heb hem gereden,samen met mijn co piloot.
Het was voor ons de tweede keer en we gaan volgend jaar zeer zekers weer mee.
Een echte aanrader voor iedereen als je een startkaart kan bemachtigen zou ik het zeer zeker doen.
Lees dat er heel veel forumleden hebben meegereden heb helaas maar ??n gesproken nammelijk garfield gelukkig voor je dat je toch je plak heb gekregen.

oke tot volgend jaar tijdes de tocht der tochten.
Rij nooit harder dan je beschermengel kan
vliegen!!

Groetjes: "WALLIE"
http://www.wingersuutgrunn.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Plaats reactie