Tourritten

Toertochten, toertips of toervragen, afspreken voor een ritje of meeting ?
Gebruikersavatar
Goldwingbiker
Berichten: 378
Lid geworden op: 03 okt 2007, 10:27
Locatie: de Meern

Tourritten

Bericht door Goldwingbiker » 20 mar 2008, 09:19

Beste medewingers,

Zoekende op het internet kwam ik een site tegen van een motorrijder die het idee heeft uitgevoerd om tourritten te DELEN met iedereen.
Dit is natuurlijk een goed plan wat ik zeker ondersteun. Zo heeft iedereen er iets aan. Deze link wil ik jullie niet onthouden. Er zullen best wel ritten in staan die al door een of meederen van jullie gereden zijn maar het is zeker de moeite waard om even te kijken. Ook is het het mogelijk om de door jouw gemaakte ritten naar hem toe te sturen zodat hij die dan weer kan plaatsen op de site. Zo kunnen we er met z'n allen van genieten.
De link: http://www.verweijweb.nl

Groet,
Ed
Het is nooit zo donker of er komt wel een Goldwing voorbij.

wimpie
Berichten: 461
Lid geworden op: 23 mar 2007, 00:33

Bericht door wimpie » 20 mar 2008, 16:02

hm............
beter goed gejat als..............................
http://www.gpstracks.nl

Wimpie
groet,n uut Drenthe

Douwe

Toer tochten

Bericht door Douwe » 05 apr 2008, 14:17

Geweldig,

Dit is zeker bruikbaar.

Douwe 8) 8)

uniden

Ritten delen.

Bericht door uniden » 06 apr 2008, 10:49

Het delen van ritten is inderdaad een zeer mooi voorstel en ik denk dat de meeste GW rijders ondertussen wel een GPS aan boord hebben :D
Ik zelf gebruik de ZUMO van Garmin en heb wel enkele mooie ritten op de pc staan :D
Moesten er nog mensen zijn die ritten hebben of die ritten willen krijgen kunnen we eventueel hier een draadje openen :D :D

Ik kijk of er belangstelling voor is :shock:

Willy

Bericht door Willy » 06 apr 2008, 11:35

Als er iemand Vlaanderens moeiste De Ronde van Vlaanderen 2008 heeft staan dan graag

Met Dank

den stillen
Berichten: 206
Lid geworden op: 14 nov 2007, 11:31
Locatie: laarne ( B )

Bericht door den stillen » 06 apr 2008, 17:08

yep , ook voor mij graag
prachtige koers !

uniden

Bericht door uniden » 07 apr 2008, 09:28

Denk dat we met het parcour van de ronde van vlaanderen niet veel kunnen aanvangen :shock:
zo had ik deze van 2007 gereden en wat bleek: er zijn zeer veel stukken waar je buiten de koers niet mag komen, er zijn stukken éénrichtings verkeer bij waar je niet door mag, en bepaalde heuvels zijn afgesloten voor auto's en motoren. :shock: :shock:
zo heb ik nog de volledige tour de france van 2007 voor de gps en daar kom je op bepaalde plaatsen het zelfde tegen, je mag er niet in of niet over :shock:

Chrit

Bericht door Chrit » 07 apr 2008, 12:56

Heren gaan jullie dan fietsen.....hihi

uniden

Bericht door uniden » 10 apr 2008, 17:30

Ik heb HEM :D :D
Voor wie wil, ik heb het parcours voor de GPS van de ronde van vlaanderen 2008
:D

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten