Kleine Noodkreet! Toertocht Goed doel Schaijk N-BR

Toertochten, toertips of toervragen, afspreken voor een ritje of meeting ?
Plaats reactie
Peer64
Berichten: 3
Lid geworden op: 04 jun 2015, 00:46
Type Goldwing: GL1100

Kleine Noodkreet! Toertocht Goed doel Schaijk N-BR

Bericht door Peer64 » 01 jul 2016, 16:54

Beste collega Goldwingers,

Zondag 3 juli aanstaande heb ik een toertocht georganiseerd voor een zomervakantiekamp voor mensen met een verstandelijke beperking.
Zij gaan dit jaar voor de 50e keer op vakantie en als één van de hoogtepunten van de week mogen ze een ritje op de motor maken.

Door late afzeggingen zijn er nu een 5-tal motoren minder dan waar ik op gerekend had.
Het zou prachtig zijn als er nog Goldwingers in de omgeving van Schaijk wonen die zondag nog tijd over hebben.
Het gaat zoals gezegd om (jong)volwassen mensen met een verstandelijke beperking. Maar zij zijn redelijk zelfstandig en wonen bijvoorbeeld nog thuis of in een gezinsvervangend huis. Er rijden nu 3 zijspannen mee, maar 1 of 2 extra zou welkom zijn. Er zijn maar een beperkt aantal helmen, dus als je een reserve hebt, graag meenemen.

We rijden met een groep van 5 motoren om 12.15 uur weg vanaf het Valuweplein in Cuijk-Noord. Als je uit de omgeving van Cuijk komt kun je natuurlijk van daaruit aansluiten.
Rond 12.45 uur sluiten er nog 2 motoren aan die ons opwachten in Schaijk bij garage van Summeren (bij de stoplichten op het kruispunt van de provinciale weg Oss-Grave). Kom je uit de buurt van Schaijk, dan kun je ook bij die garage je bij de groep voegen.
Daar wachten we elkaar op afhankelijk wie er het eerste aankomt en gaan dan gezamenlijk naar het startpunt De Buizerdhorst voor een schitterende aankomst.

De route begint ook bij de groeps-accommodatie De Buizerdhorst Franse Baan 4 in Schaijk.
De bedoeling is om rond 13.30 uur te starten en over een route van 18 km te rijden naar restaurant 'het Veerhuis' aan de Maasdijk in Ravenstein.
Naar gelang het aantal deelnemende passagiers rijden we deze route 2 of 3 keer.
Rond 17.00 uur is de dag weer ten einde en voor een natje en een droogje wordt gezorgd.

Heb je nog ruimte in je agenda om mee te rijden geef dan een reactie op deze site of effe een belletje naar:

Peter Hendriks
06-20 49 89 13

Het zou mooi zijn als we ze kunnen verrassen met een 12-tal prachtige motoren, alvast bedankt voor jullie moeite.

Groet,
Peter
Laatst gewijzigd door Peer64 op 02 jul 2016, 01:42, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Bugje
Berichten: 172
Lid geworden op: 15 mar 2015, 13:13
Type Goldwing: GL1500
Locatie: Heijen
Contacteer:

Re: Kleine Noodkreet! Toertocht Goed doel Schaijk N-BR

Bericht door Bugje » 01 jul 2016, 19:07

Hoi Peter.

Ik ben er bij met de Goldwing Trike.
Sluit mij aan bij de groep in Cuijk, rond 12.00 uur ben ik er.

Tot zondag.

Gr Rob.
Heden GL 1800 EML trike ---- GL 1500 trike :)
Lang geleden als peuter op een driewieler begonnen, bevalt nog steeds..

Peer64
Berichten: 3
Lid geworden op: 04 jun 2015, 00:46
Type Goldwing: GL1100

Re: Kleine Noodkreet! Toertocht Goed doel Schaijk N-BR

Bericht door Peer64 » 01 jul 2016, 21:48

Hoi Rob,

we hebben al even telefonisch contact gehad.

Gaaf dat je mee wilt rijden.

Ik probeer toch ook facebook even. Je weet maar nooit.

Tot zondag.

Groet,
Peter

Peer64
Berichten: 3
Lid geworden op: 04 jun 2015, 00:46
Type Goldwing: GL1100

Re: Kleine Noodkreet! Toertocht Goed doel Schaijk N-BR

Bericht door Peer64 » 03 jul 2016, 21:07

Vandaag een prachtige toer gehad in Schaijk.
Mooi dat er nog mensen gereageerd hebben om mee te rijden.
Het is natuurlijk niet de enige rit voor een goed doel, maar het blijft een mooi gezicht al die spannende koppies waar dan na de rit een big smile op verschijnt.
Bedankt aan iedereen die meegereden heeft; ik heb goede reacties gehad op een gezellige, gemoedelijke dag.
En ook bedankt aan iedereen die het bericht gelezen en gedeeld heeft op FB.

Wellicht tot een volgende keer.

Groet,
Peer

Plaats reactie